Täytyypä päivittää myöhemmin mitä korille on saatu aikaseks, rupee oleen jo sillä mallilla, että varasin korkepaine vesipesua ensikuun loppupuolelle.
Mutta nyt ton ahtamisesta vähän ideoita.
Eli tarkotuksena olisi saada alhaalta asti ahtava ja huipputehoista voi karsia tähän. Nykyään näitä pelkällä hx40 superilla ahdettuja on kuitenkin jo niin paljon että tekisi mieli tehdä vähän erilainen, joten ideana pyörii tupla ahtaminen kahdella erikokoisella ahtimella.
Cadilla tumpeloin illan tylsinä hetkinä vähän toteutusta miten sitä voisi yrittää. Ensi kerralla kun ollaan varmempia niin 3D kuvana

Ideoita, parannusehdotuksia ja täydellisiä hylkäyksiä saa ehdottaa!
1. Eli kaikki ilma joka koneelle imetään menee ison ahtimen kautta.
2. Pakopaineet kerääntyvät pienelle ahtimelle asti joka rupeaa ahtamaan ensimmäinenä ison ahtimenkin jo pyöriessä. Viiveet ei kuitenkaan kasva älyttömiksi pakosarjan ollessa cummins tyylinen ja ison ahtimen downpipen ollessa mahdollisimman lyhyt pienelle ahtimelle. Pieni ahdin vetää ilman ison ahtimen läpi samalla tätä herättäen.
3. Ahtojen noustessa tiettyyn pisteeseen jolloin iso ahdin rupeaa lähtemään peliin iso hukkaportti aukeaa pikkuhiljaa avaten ison ahtimen pakokaasuille lisää tilaa pienemmän ahtimen pakopuolen lisäksi. Samaan tahtiin ison hukkaportin kanssa aukeaa kaasuläppä joka ohittaa pienen ahtimen jolloin sen tuottamalla paineella ei ole enään väliä, koska ahtimen molemmilla puolilla on sama paine. Jos ison ahtimen downpipeen kerääntyy painetta isosta hukkaportista huolimatta pieni ahdin toimii vain paineenkorotuksena.
4. Tässä vaiheessa paineentuotto on käytännössä ison ahtimen varassa joten pakosarjassa olevaa painetta pitää rajoittaa pienillä hukkaporteilla jotka ovat jaetun pakosarjan molemmilla puolilla.
Iso ahdin on ensin sen takia, että saa käytettyä jaetun pakopesän hyödyksi aikaisemman heräämisen toivossa.
Iso hukkaportti on kokoa 60mm ja kaksi pienempää luultavasti 38mm.
Cummins tyyliseen sarjaan tulee T4 laippa ja pienemmälle ahtimelle varaan T3: sen.
Ahtimet nyt on vielä harkinnassa, mutta täytyy nyt katsoa mitä niihin keksii ja mitä löytyy valmiiksi hyllystä. Saahan niitä kokeilla..
Autoon tulee vesi/ilma välijäähy joka sijoitetaan entiselle akun paikalle. Ahtoputki imusarjalle menee koneen takaa rintapellin edestä. Kaikki putkimatkat tehdään mahdollisimman lyhyiksi.