e 320 -04 farkku / error: Stop, car too low
e 320 -04 farkku / error: Stop, car too low
Ostin hiljattain mersun e 320 farmari vm 2004 ajettu 129tkm. Nyt ongelmana kun tulee välillä error: Stop, car too low. tämä johtuu siitä että vänkärin puoli alempana kuin kuskin puoli. Mistä tällainen vika johtuu ja mitä korjaus kustantaa?
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 147
- Liittynyt: Su 26.08.2007 20:54
Re: e 320 -04 farkku / error: Stop, car too low
Moro
Onko siinä airmatic(säädettävä alusta, kytkin vaihdekepin vieressä), vai vaan takana ilmajouset (automaattinen tasonsäätö). Joka tapauksessa viittaa harmilliseen ilmaiskarivikaan (venttiilit saattavat vuotaa, jotka ovat tolpan sisällä). Testerillä ja auton näkemällä tuosta tulee jo paljon viisaammaksi, että mistä se mataluus johtuu.
Onko siinä airmatic(säädettävä alusta, kytkin vaihdekepin vieressä), vai vaan takana ilmajouset (automaattinen tasonsäätö). Joka tapauksessa viittaa harmilliseen ilmaiskarivikaan (venttiilit saattavat vuotaa, jotka ovat tolpan sisällä). Testerillä ja auton näkemällä tuosta tulee jo paljon viisaammaksi, että mistä se mataluus johtuu.
--
W111 -Projekti
W906 -07
MB W213 220d -17
MB W204 220cdi -13
MX-5 NC 2.0
*
W111 -Projekti
W906 -07
MB W213 220d -17
MB W204 220cdi -13
MX-5 NC 2.0
*
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: e 320 -04 farkku / error: Stop, car too low
Jos ei suhinoita kuulu niin jonekkin *:rin piuhan päähän
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21

EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

Re: e 320 -04 farkku / error: Stop, car too low
On airmatic ja tänään totesivat vian olevan vänkärin puolen etu iskarissa. Onko nyt todennäköistö että kaikki muutkin menee lähiaikoina?konitohtori kirjoitti:Moro
Onko siinä airmatic(säädettävä alusta, kytkin vaihdekepin vieressä), vai vaan takana ilmajouset (automaattinen tasonsäätö). Joka tapauksessa viittaa harmilliseen ilmaiskarivikaan (venttiilit saattavat vuotaa, jotka ovat tolpan sisällä). Testerillä ja auton näkemällä tuosta tulee jo paljon viisaammaksi, että mistä se mataluus johtuu.
Re: e 320 -04 farkku / error: Stop, car too low
Taisi kuitenkin johtua ilmajousesta eikä iskarista (integroitu paketti edessä). Oliko ilmajousen päällä oleva suojapalje ehjä, myös kiinnityspannat tiukassa?marar86 kirjoitti:On airmatic ja tänään totesivat vian olevan vänkärin puolen etu iskarissa. Onko nyt todennäköistö että kaikki muutkin menee lähiaikoina?konitohtori kirjoitti:Moro
Onko siinä airmatic(säädettävä alusta, kytkin vaihdekepin vieressä), vai vaan takana ilmajouset (automaattinen tasonsäätö). Joka tapauksessa viittaa harmilliseen ilmaiskarivikaan (venttiilit saattavat vuotaa, jotka ovat tolpan sisällä). Testerillä ja auton näkemällä tuosta tulee jo paljon viisaammaksi, että mistä se mataluus johtuu.
Re: e 320 -04 farkku / error: Stop, car too low
mä aikailin korjauksen kanssa ja meni muutakin, eli kompura, en ohjausrele ja takaiskari, todennäköisesti myös etupään nivelet sai osumaa koska nyt kuopissa ja asfaltin saumoissa "plumpsahtelua" keulasta.( on muuten hankala ääni kirjoittaa mutta samanlainen ääni kuin muissa koslissa kun iskarin yläpää löysällä) ???
S211 E220 cdi vm, 2008
Re: e 320 -04 farkku / error: Stop, car too low
Kompura voi mennä muutenkin. Itselläni vaihdettiin tänään pelkkä kompura, kun oli tullut tiensä päähän ja lakannut toimimasta. Pelkkä releen vaihto ei auttanut. Ilmajouset vaikuttaisi täysin ehjiltä ja nostaa taas perän, eikä pyöritä kompuraa turhaan, pitääkseen sen ylhäällä.
Sinänsä hassu vekotin tuo kompura, kun siinä on mm. keraaminen mäntä. Eli, sitä on kyllä yritetty näköjään kaikin tavoin saada kestäväksi, mutta kysehän on silti kuluvasta käyttöosasta. Itse sähköpuoli taitaa olla heikoin lenkki siinä. Poislukien tietysti tilanteet, joissa ilmajousi vuotaa ja kompura huutaa leipää 2 kk, jonka jälkeen sitten laukeaa.
Hinta kompuralle ei ollut mikään tähtitieteellinen, kustansi 465 eur.
Sinänsä hassu vekotin tuo kompura, kun siinä on mm. keraaminen mäntä. Eli, sitä on kyllä yritetty näköjään kaikin tavoin saada kestäväksi, mutta kysehän on silti kuluvasta käyttöosasta. Itse sähköpuoli taitaa olla heikoin lenkki siinä. Poislukien tietysti tilanteet, joissa ilmajousi vuotaa ja kompura huutaa leipää 2 kk, jonka jälkeen sitten laukeaa.
Hinta kompuralle ei ollut mikään tähtitieteellinen, kustansi 465 eur.
X164 GL320 V6 CdiA 4MATIC 7G-tronic -06 (vakio)
Dinli 450R Black edition Motocross tl. L7e -12 (viri)
Ex: Volvo XC90 D5 AWD Executive 5-p Geartronic
Ex: S211 E320 V6 CdiA, 7G-tronic, Avantgarde -06
(Modif. softa by Karala + dpf-surgery: ~300hv/700nm)
Ex: Volvo S60 T5 -01 (vakio)
Ex: Tyscon Race 350R (YFM) -12
Ex: McCulloch M11597 -11
Ex: W211 E220 CdiA, Classic -04, Motorbit 180hv/410nm
Ex: Audi A6, 4.2 V8 Q -00, vakio 300hv
Ex: Audi A6, 2.7 BTQ -98, ABT 300hv
Ex: VW Passat, 1.8T -97, UpSolute 193hv
Dinli 450R Black edition Motocross tl. L7e -12 (viri)
Ex: Volvo XC90 D5 AWD Executive 5-p Geartronic
Ex: S211 E320 V6 CdiA, 7G-tronic, Avantgarde -06
(Modif. softa by Karala + dpf-surgery: ~300hv/700nm)
Ex: Volvo S60 T5 -01 (vakio)
Ex: Tyscon Race 350R (YFM) -12
Ex: McCulloch M11597 -11
Ex: W211 E220 CdiA, Classic -04, Motorbit 180hv/410nm
Ex: Audi A6, 4.2 V8 Q -00, vakio 300hv
Ex: Audi A6, 2.7 BTQ -98, ABT 300hv
Ex: VW Passat, 1.8T -97, UpSolute 193hv
Re: e 320 -04 farkku / error: Stop, car too low
Täällä aivan samanlainen potilas E320 v.2004 farkku + airmatic
... 157 tkm
Aikaisemmin vilautteli VISIT WORKSHOP viestiä silloin tällöin ruudulle ja eilen päättikin ilmoittaa liian matalasta autosta, pysäytä auto!
Korkeuden säätö (maastonappi) ei toimi, tosin ilmoittaa kyllä auton nousemisesta, mutta mitään ei tapahdu. Lisäksi ajovalojen (lyhyet valot) suuntaus ei toimi, vaan jää alimpaan asentoon, näyttää muutaman metrin päähän keulasta.
Mielestäni Sport1/2/Comfort toimivat, ainakin tuntuu ajaessa. Pysäköitäessä auto näyttää silmämäärisesti olevan suorassa (parkkihallitestiä en ole saanut tehtyä).
Varmaan *:in perään kytkettävä...

Aikaisemmin vilautteli VISIT WORKSHOP viestiä silloin tällöin ruudulle ja eilen päättikin ilmoittaa liian matalasta autosta, pysäytä auto!
Korkeuden säätö (maastonappi) ei toimi, tosin ilmoittaa kyllä auton nousemisesta, mutta mitään ei tapahdu. Lisäksi ajovalojen (lyhyet valot) suuntaus ei toimi, vaan jää alimpaan asentoon, näyttää muutaman metrin päähän keulasta.
Mielestäni Sport1/2/Comfort toimivat, ainakin tuntuu ajaessa. Pysäköitäessä auto näyttää silmämäärisesti olevan suorassa (parkkihallitestiä en ole saanut tehtyä).
Varmaan *:in perään kytkettävä...
E320CDi -04
Ex-E300TDT -99
Ex-E300TDT -99
- LopenUupunut
- Mersumaanikko
- Viestit: 8347
- Liittynyt: Ti 12.01.2010 22:40
Re: e 320 -04 farkku / error: Stop, car too low
http://www.vv-auto.fi/Vaihtoautot/Cars. ... 0&if=&si=0" onclick="window.open(this.href);return false;
aiheeseen liittyen, tämäkin on potilas.....kävin katselemassa ja makasi kuin ajokoira maassa lintallaan...myyjä vain väitti että ei ole hajalla ja kuuluukin laskea kun seisoo viikon....
paskast sanon minä, hajalla se on ja sillä siisti.
.
aiheeseen liittyen, tämäkin on potilas.....kävin katselemassa ja makasi kuin ajokoira maassa lintallaan...myyjä vain väitti että ei ole hajalla ja kuuluukin laskea kun seisoo viikon....
paskast sanon minä, hajalla se on ja sillä siisti.
.
Opel, "weird lieben autos"....
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: e 320 -04 farkku / error: Stop, car too low
*:rin piuhan päähän ja systemin testausjamoxx kirjoitti:Täällä aivan samanlainen potilas E320 v.2004 farkku + airmatic... 157 tkm
Aikaisemmin vilautteli VISIT WORKSHOP viestiä silloin tällöin ruudulle ja eilen päättikin ilmoittaa liian matalasta autosta, pysäytä auto!
Korkeuden säätö (maastonappi) ei toimi, tosin ilmoittaa kyllä auton nousemisesta, mutta mitään ei tapahdu. Lisäksi ajovalojen (lyhyet valot) suuntaus ei toimi, vaan jää alimpaan asentoon, näyttää muutaman metrin päähän keulasta.
Mielestäni Sport1/2/Comfort toimivat, ainakin tuntuu ajaessa. Pysäköitäessä auto näyttää silmämäärisesti olevan suorassa (parkkihallitestiä en ole saanut tehtyä).
Varmaan *:in perään kytkettävä...
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21

EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

Re: e 320 -04 farkku / error: Stop, car too low
Ei ollut *:ia, mutta vikaa paikallistettiin taka-akselin asentoanturiin. Vaikuttaa loogiselta kun ottaa huomioon ajovalojen käyttäytymisen. Samalla vikakoodeista selvisi, että parkkitutkien anturoille menevä jännite vaihteli 8,5 voltista ylös päin... pitänee olla kuitenkin normaali akkujännite? Välillä parkkitutka toimii ja ei toimi.CDI203 kirjoitti:*:rin piuhan päähän ja systemin testausjamoxx kirjoitti:Täällä aivan samanlainen potilas E320 v.2004 farkku + airmatic... 157 tkm
Aikaisemmin vilautteli VISIT WORKSHOP viestiä silloin tällöin ruudulle ja eilen päättikin ilmoittaa liian matalasta autosta, pysäytä auto!
Korkeuden säätö (maastonappi) ei toimi, tosin ilmoittaa kyllä auton nousemisesta, mutta mitään ei tapahdu. Lisäksi ajovalojen (lyhyet valot) suuntaus ei toimi, vaan jää alimpaan asentoon, näyttää muutaman metrin päähän keulasta.
Mielestäni Sport1/2/Comfort toimivat, ainakin tuntuu ajaessa. Pysäköitäessä auto näyttää silmämäärisesti olevan suorassa (parkkihallitestiä en ole saanut tehtyä).
Varmaan *:in perään kytkettävä...
Lisäksi herjailee välillä "battery protection" eli mukavuus laitteet sammutellaan.
Siispä vaihdoin pikkuakun, joka olikin mersun alkuperäinen. Katsotaan miten vaikuttaa noihin parkkitutkiin ja/tai tuohon battery-ilmoitukseen.
Onko tietoa mikä on taka-askelin asentoanturin varaosanumero? Josko muualta kurkistelisi sen saatavuutta...
E320CDi -04
Ex-E300TDT -99
Ex-E300TDT -99
Re: e 320 -04 farkku / error: Stop, car too low
Enpä usko että pikkuakun vaihtoa auttaa battery protection ongelmaan eikä parkkitutkiinkaan. Oliskohan lampuissakin tasonsäätömoottorissa vikaa, saattaa kyllä johtua viallisesta tasoanturistakin. Taka-akselin anturin osanumero on A0105427617.jamoxx kirjoitti: Ei ollut *:ia, mutta vikaa paikallistettiin taka-akselin asentoanturiin. Vaikuttaa loogiselta kun ottaa huomioon ajovalojen käyttäytymisen. Samalla vikakoodeista selvisi, että parkkitutkien anturoille menevä jännite vaihteli 8,5 voltista ylös päin... pitänee olla kuitenkin normaali akkujännite? Välillä parkkitutka toimii ja ei toimi.
Lisäksi herjailee välillä "battery protection" eli mukavuus laitteet sammutellaan.
Siispä vaihdoin pikkuakun, joka olikin mersun alkuperäinen. Katsotaan miten vaikuttaa noihin parkkitutkiin ja/tai tuohon battery-ilmoitukseen.
Onko tietoa mikä on taka-askelin asentoanturin varaosanumero? Josko muualta kurkistelisi sen saatavuutta...
Re: e 320 -04 farkku / error: Stop, car too low
Jep, ei vaikutusta tuolla akun vaihdolla. Uskoisin vian rajautuneen tasoanturiin, sillä aamulla liikkeelle lähtiessä ei toiminut ajovalojen eikä alustan säätö... tuota lähdetään jahtaamaan. Lisäksi vilautti Battery Protection-virhettä ja välillä toimi parkkitutkatkinDBFI kirjoitti:Enpä usko että pikkuakun vaihtoa auttaa battery protection ongelmaan eikä parkkitutkiinkaan. Oliskohan lampuissakin tasonsäätömoottorissa vikaa, saattaa kyllä johtua viallisesta tasoanturistakin. Taka-akselin anturin osanumero on A0105427617.jamoxx kirjoitti: Ei ollut *:ia, mutta vikaa paikallistettiin taka-akselin asentoanturiin. Vaikuttaa loogiselta kun ottaa huomioon ajovalojen käyttäytymisen. Samalla vikakoodeista selvisi, että parkkitutkien anturoille menevä jännite vaihteli 8,5 voltista ylös päin... pitänee olla kuitenkin normaali akkujännite? Välillä parkkitutka toimii ja ei toimi.
Lisäksi herjailee välillä "battery protection" eli mukavuus laitteet sammutellaan.
Siispä vaihdoin pikkuakun, joka olikin mersun alkuperäinen. Katsotaan miten vaikuttaa noihin parkkitutkiin ja/tai tuohon battery-ilmoitukseen.
Onko tietoa mikä on taka-askelin asentoanturin varaosanumero? Josko muualta kurkistelisi sen saatavuutta...

ED: kiitti numerosta...
E320CDi -04
Ex-E300TDT -99
Ex-E300TDT -99
Re: e 320 -04 farkku / error: Stop, car too low
Kun tuo alustan vikatila on päällä (auton kuva sivusta ja teksti, VISIT WORKSHOP), niin silloin valot säätyvät automaattisesti ala-asentoon, eli lyhyet näyttää siihen metrin päähän. Asentoantureissa ei tarvitse olla mitään vikaa välttämättä. Itselläkin hajosi tuo airmaticin kompura pari kuukautta sitten.
E220CDI 2013 (w212 fl)
260SE 1990 (w126)
ex: E320CDI 2005, E320 CDI 2007 Sport,
w116, w123:ia, w124:ia, w126:sia, w210
260SE 1990 (w126)
ex: E320CDI 2005, E320 CDI 2007 Sport,
w116, w123:ia, w124:ia, w126:sia, w210
Re: e 320 -04 farkku / error: Stop, car too low
Ahaa, tuopa on hyvää tietoa... lakkasiko toimimasta kerrasta poikki, vaiko toimiko silloin tällöin??arto79 kirjoitti:Kun tuo alustan vikatila on päällä (auton kuva sivusta ja teksti, VISIT WORKSHOP), niin silloin valot säätyvät automaattisesti ala-asentoon, eli lyhyet näyttää siihen metrin päähän. Asentoantureissa ei tarvitse olla mitään vikaa välttämättä. Itselläkin hajosi tuo airmaticin kompura pari kuukautta sitten.
Jossakin foorumilla oli juttu, tuosta kompuralle tulevan liittimen kosketushäiriöstä. Siinäkin voisi olla ratkaisu...
E320CDi -04
Ex-E300TDT -99
Ex-E300TDT -99
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: e 320 -04 farkku / error: Stop, car too low
Kompuran johdot on monesti ollet puhki hinkaantuneita sieltä ihan kompuran läheltäjamoxx kirjoitti:Ahaa, tuopa on hyvää tietoa... lakkasiko toimimasta kerrasta poikki, vaiko toimiko silloin tällöin??arto79 kirjoitti:Kun tuo alustan vikatila on päällä (auton kuva sivusta ja teksti, VISIT WORKSHOP), niin silloin valot säätyvät automaattisesti ala-asentoon, eli lyhyet näyttää siihen metrin päähän. Asentoantureissa ei tarvitse olla mitään vikaa välttämättä. Itselläkin hajosi tuo airmaticin kompura pari kuukautta sitten.
Jossakin foorumilla oli juttu, tuosta kompuralle tulevan liittimen kosketushäiriöstä. Siinäkin voisi olla ratkaisu...
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21

EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

Re: e 320 -04 farkku / error: Stop, car too low
jamoxx kirjoitti:Ahaa, tuopa on hyvää tietoa... lakkasiko toimimasta kerrasta poikki, vaiko toimiko silloin tällöin??arto79 kirjoitti:Kun tuo alustan vikatila on päällä (auton kuva sivusta ja teksti, VISIT WORKSHOP), niin silloin valot säätyvät automaattisesti ala-asentoon, eli lyhyet näyttää siihen metrin päähän. Asentoantureissa ei tarvitse olla mitään vikaa välttämättä. Itselläkin hajosi tuo airmaticin kompura pari kuukautta sitten.
Jossakin foorumilla oli juttu, tuosta kompuralle tulevan liittimen kosketushäiriöstä. Siinäkin voisi olla ratkaisu...
Lakkas toimimasta pikkuhiljaa ja vikatila alkoi tulla päivittäin päälle. Starilla tehtiin kompuralle testi ja ei oikeen jaksanut nostaa autoa enää ylös kunnolla. Uus kompura/rele ja taas pelaa!
E220CDI 2013 (w212 fl)
260SE 1990 (w126)
ex: E320CDI 2005, E320 CDI 2007 Sport,
w116, w123:ia, w124:ia, w126:sia, w210
260SE 1990 (w126)
ex: E320CDI 2005, E320 CDI 2007 Sport,
w116, w123:ia, w124:ia, w126:sia, w210
Re: e 320 -04 farkku / error: Stop, car too low
Kompura vaihdettu kaks vuotta sitten, iskarit vuosi sitten. Anturi vasemmalle taakse ja linkut puoli vuotta sitten. Ja mese kulkee välillä oikea puoli alhaalla päivätolkulla. Ja taas mennään viikkoja ihan oikeassa asennossa.
alkoi oikeasta takanurkasta mutta nyt koko oikea puoli alhaalla, kun lähtee ajoon nostaa oikean puolen ylös mutta vasemman taivaaseen...
Vikaa ei löydy, kukaan ei tiedä mitä tehdä. Taidan myydä kunhan saan pelin hetkeks oikeaan asentoon...
alkoi oikeasta takanurkasta mutta nyt koko oikea puoli alhaalla, kun lähtee ajoon nostaa oikean puolen ylös mutta vasemman taivaaseen...
Vikaa ei löydy, kukaan ei tiedä mitä tehdä. Taidan myydä kunhan saan pelin hetkeks oikeaan asentoon...

C200 stw W203 2002
R320Cdi Long W251 2006
R320Cdi Long W251 2006
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: e 320 -04 farkku / error: Stop, car too low
Kukaan ei tiedä... Varmaan on vielä monia jotka ei ole sitä edes vielä tukineettapoja kirjoitti:Kompura vaihdettu kaks vuotta sitten, iskarit vuosi sitten. Anturi vasemmalle taakse ja linkut puoli vuotta sitten. Ja mese kulkee välillä oikea puoli alhaalla päivätolkulla. Ja taas mennään viikkoja ihan oikeassa asennossa.
alkoi oikeasta takanurkasta mutta nyt koko oikea puoli alhaalla, kun lähtee ajoon nostaa oikean puolen ylös mutta vasemman taivaaseen...
Vikaa ei löydy, kukaan ei tiedä mitä tehdä. Taidan myydä kunhan saan pelin hetkeks oikeaan asentoon...
Ainakaan en muista että tämmöinen ei ole käynnyt tukitavan kuusenalla
Jos systeemissä on joku vika niin uusikin kompura voi hajota,
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21

EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

Re: e 320 -04 farkku / error: Stop, car too low
Minun vika löytyi... ensinnäkin akun kaapeli oli löysässä, siitä johtui tuo "mukavuustekijä" ilmoitus. Suurin osa liittimistä käytiin lävitse, meni pari tuntia. Vasemmalla takana oleva asentotunnistimen liitin oli ollut huonosti. Pitkään toimi moitteetta, nyt taas välillä herjaa visiittiä pajalle. Yleensä korjautuu, kun ajaa nimismiehen kiharoistaarto79 kirjoitti:jamoxx kirjoitti:Ahaa, tuopa on hyvää tietoa... lakkasiko toimimasta kerrasta poikki, vaiko toimiko silloin tällöin??arto79 kirjoitti:Kun tuo alustan vikatila on päällä (auton kuva sivusta ja teksti, VISIT WORKSHOP), niin silloin valot säätyvät automaattisesti ala-asentoon, eli lyhyet näyttää siihen metrin päähän. Asentoantureissa ei tarvitse olla mitään vikaa välttämättä. Itselläkin hajosi tuo airmaticin kompura pari kuukautta sitten.
Jossakin foorumilla oli juttu, tuosta kompuralle tulevan liittimen kosketushäiriöstä. Siinäkin voisi olla ratkaisu...
Lakkas toimimasta pikkuhiljaa ja vikatila alkoi tulla päivittäin päälle. Starilla tehtiin kompuralle testi ja ei oikeen jaksanut nostaa autoa enää ylös kunnolla. Uus kompura/rele ja taas pelaa!

E320CDi -04
Ex-E300TDT -99
Ex-E300TDT -99