


Okei eli siinä on nyt ilmeisesti se 30% lukko koko ajan?votsi kirjoitti:Asd:n pumppu ei ole paikallaan, sen takia se valo palaa koko ajan. Jätetty kytkemättä, koska 200D:n kannessa ei ollut paikkaa sille. Bensa koneen ollessa kiinni, lukkoperä toimi moitteitta.
Jep.Okei eli siinä on nyt ilmeisesti se 30% lukko koko ajan?
Siitä onkin nuo symbolit kadonneet johonki, siksi ei ollut hajua että mikä on käyttötarkoitusRoobert kirjoitti:Fader-säätörulla se on, jos sen molemmissa päissä on sellaiset kaiuttimen kuvat.
Kannen päähän saa pumpun kun vaihtaa venakopan.Asd:n pumppu ei ole paikallaan, sen takia se valo palaa koko ajan. Jätetty kytkemättä, koska 200D:n kannessa ei ollut paikkaa sille.
ja ilman muuta kannattaa laittaa tuo pumppu käyttöön jos vain mahdollista, on kyllä huippuhomma tuo tasonsäätödealer kirjoitti:Kannen päähän saa pumpun kun vaihtaa venakopan.Asd:n pumppu ei ole paikallaan, sen takia se valo palaa koko ajan. Jätetty kytkemättä, koska 200D:n kannessa ei ollut paikkaa sille.
kummosii ledei oot pistämäs ? ihan orkkis paikoille vai jonnekkin muualle ?Henukka kirjoitti:Tänään vaihdettu hehkut, nyt sen voi saada talvella käymään
Muuten ollut laittelun osalta hiljaista, käyttöautona kun toimii.
Vanteet haluaisin vaihtaa "kaivonkansiin"
Ai niin, sisustan ledit on tosiaan odottamassa asentajaa
Niin on, tosin tässä oli puhetta lukkoperästä.ja ilman muuta kannattaa laittaa tuo pumppu käyttöön jos vain mahdollista, on kyllä huippuhomma tuo tasonsäätö
pitäs hieman pienemmässä humalassa täällä voorumilla aina vierailla niin tajuais joskus mistä edes puhutaandealer kirjoitti:Niin on, tosin tässä oli puhetta lukkoperästä.ja ilman muuta kannattaa laittaa tuo pumppu käyttöön jos vain mahdollista, on kyllä huippuhomma tuo tasonsäätö
dealer kirjoitti:Niin on, tosin tässä oli puhetta lukkoperästä.ja ilman muuta kannattaa laittaa tuo pumppu käyttöön jos vain mahdollista, on kyllä huippuhomma tuo tasonsäätö
Olen ainakin yhen w201 200deen nähäny alkup(?) (ainakin kolmio oli kojelaudassa ja sanottiin että asd-perällä) myynnissä. Ja nyt kun miettii niin onhan välillä 124 koppaisia 200dee farkkuja myynnissä joissa on tasonsäädön takia pumppu venakopan päässä.Henukka kirjoitti:ASD:n toimintakuntoon saattaminen todellakin kiinnostaa, käsittääkseni ei puutu kuin se pumppu.
MUTTA iso kysymys on ollut että saako sitä edes tähän 601 koneeseen vai pitääkö olla 2.5d?
Tässä muuten tuo moniurahihna vinkuu, ja kiristinpyörähän siellä on vinossa. Onko kallis alkuperäisosana se koko "kiristinvipu"? Eikös sieltä mene laakeri ja se aiheuttaa tämän?
Piti itsekin miettiä nyt kun mainitsit ... tiivisteen "lommi" peittää vain kannessa olevan kolon eli kopassa on sitten toinen samanmoinen kolo pumpullisessa mallissa.dealer osannee sanoa pitääkö oikeasti vaihtaa venakoppa tuommosen pumpullisen koppaan? Mulla on jotenki semmonen käsitys että venakoppa ois samanlainen vaan venakopan tiiviste erillainen...? (semmonen 'lommi' siinä tiivisteessä)
Hupsista keikkaanj^ kirjoitti:typotit om605:sen