No mentiihan sita sitten hakemaan ja satanan oli rahaa mukana ja kylla se sielta mukaan tarttui. Kunto on kylla hyva, pohjassa ei ole pahempia ruosteita helmat ovat taysin ehjat ei tarvitse hitsata, mita nyt kaarista on ruostuneet. Ei edes takaata jousien kiinnitys kohdista ole ruosteessa. Ovien alareunatki on melko hyvi nsaastyneet, ei tarvitse ulkopuolta vaihtaa ollenkaan ja sisa puoleltakin vain pienia alueita. Todelliset ruostevauriot saadaan selville vasta sitten kun auto on taysin purettu ja asennettu grilliin ja soodapuhallettu pellille.
Niin siina tuli jo vahan suunnitelma esille, eli tarkoitus olisi purkaa auto taysin atomeiksi jattaen vain ja ainoastaan korin, joka asennetaa grilliin, jotta tyo olisi mahdollisemman mieluista tehda. Auton alla moyriminen hitsaten ylos pain ei ole mitaan unelma puuhaa. Soodapuhalluksen teen luultavemmin itse, kun syksylla tulee ehka hommattua kyseinen laite jos rahoitus onnistuu. Sen jalkeen salonseudulta loytyy myos soodapuhallusta tarjoavaa palvelua

Kokotekniikka otetaan tuosta toisesta mersusta ja istutetaan tahan, mutta se tehdaan vasta sitten kun kori on saatu kutiteltua kuntoon. Eli tekniikan vaihdos tapahtuu tuonnempana.
Auto on talla hetkelle miltein jo purettuna. Paikalla enaan ohjaus laitteet, moottori vaihteistoineen ja kardaaneineen ja taka akselisto. Sen jalkeen auto alkaa olee milten puhallusta valmiina. Grilliin tarvittavat raudat haetaan pienen ajan paasta kun romukauppakin aukenee taas elokuussa eli huomenna.
Lokareita ja muita pelti osia joita joutuu paikkailemaan niin saa melkohalvalla motonetista, joten olen ajatellut etten ala paikkaamaan esim etulokareitakaan kun uudet saa alta 50e kpl.. Mutta hitsaus onnistuu ja tyokaluja piisaa joten ei rojektin mitenkaan ongelmallinen pitaisi olla, kamala tyo vaan tuossa kaikessa, mutta tavoite on etta rojekti olisi valmis ennen 21.11.2012 koska tuolloin autokortti pitaisi olla taskussa.
Tassa linkki jossa on jonkun vertaa kuvia, jossa on melkeempa uusimmat kuvat. Kuvia oon oottanu koko ajan sillon tallo ku oon purannut autoa. http://s739.photobucket.com/albums/xx38 ... nz%20w123/" onclick="window.open(this.href);return false;
Hitsaus hommat korista on tehty luultavasti melko pian sen jalkeen kun saan auton grilliin ja puhallettua. Toki aloitan hitsailun jo selvista kohdista ennen puhallusta, jos puhallus venyy pitkalle syksyyn. Rojekti voi jaada nytten hetkeksi vahan taka alalle kun puintihommat lahestyy. Mutta tavoitteena on etta tana vuonna olisi kaikki paikkaillut tehtyna.