Eli mikä lienee, siihen tulee alipaineletku, kellosta lähtee varsi ilmeisesti johonkin läppään tms. Ajattelin vaan, ku joku on ennen mua lukinnu sen vivun nippusiteellä ääriasentoonsa, että mitähän tarkoitusta palvelee...? Otanko nippusiteen pois vai annanko olla?
Niin ja autohan on vm 1989, tuotu Saksasta uutena yksityisesti, eli "Saksan varusteilla". Pakosarjasta löytyy pakokaasun jälkipolttokierrätyshässäkkä vai mikä lienee...
Mulle mystinen alipainekello 200d ilmansuodattimen päällä
Pakokaasun takaisinkierrätyksen läppä
Nippusiteellä lukittu läppä jottei ahdista ilmansaantia. Ota vielä alipaineletkut irti sekä pako- että imusarjan venttiilistä ja tuki letkut vaikka pultilla.
Tästä löytyy vielä haulla varmasti lisääkin.
Tästä löytyy vielä haulla varmasti lisääkin.
ex S202 180 -01
ex S203 270CDI -04
ex W202 C36 AMG -96
ex S202 200CDI -00
ex W201 2.5D Turbo -92
ex W124 250D -91
ex S203 270CDI -04
ex W202 C36 AMG -96
ex S202 200CDI -00
ex W201 2.5D Turbo -92
ex W124 250D -91
Jeespox, kiitoksia. Haulla sitten löytyi tarvittava määrä tietoa ku älysin liittää tuon kellon pakokaasun kierrätykseen
Kommentoin itsekin tuohon jo aiemmin, että koneesta lähtee tehoja jos nokea ja palanutta hapetonta kaasua syötetään uudelleen palotilaan-->syö tilaa polttoaine-ilmaseokselta. Mutta, en sitte ajatellu taas sen pidemmälle...
Summa summarum, eiköhän lähde noi zydeemit pois tässä kohtapuoliin ja ajetaan pakkokolmosella noet pois putkesta

Summa summarum, eiköhän lähde noi zydeemit pois tässä kohtapuoliin ja ajetaan pakkokolmosella noet pois putkesta