Mulle mystinen alipainekello 200d ilmansuodattimen päällä

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Juke72
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Mulle mystinen alipainekello 200d ilmansuodattimen päällä

Viesti Kirjoittaja Juke72 »

Eli mikä lienee, siihen tulee alipaineletku, kellosta lähtee varsi ilmeisesti johonkin läppään tms. Ajattelin vaan, ku joku on ennen mua lukinnu sen vivun nippusiteellä ääriasentoonsa, että mitähän tarkoitusta palvelee...? Otanko nippusiteen pois vai annanko olla?

Niin ja autohan on vm 1989, tuotu Saksasta uutena yksityisesti, eli "Saksan varusteilla". Pakosarjasta löytyy pakokaasun jälkipolttokierrätyshässäkkä vai mikä lienee...
SamiI
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Pakokaasun takaisinkierrätyksen läppä

Viesti Kirjoittaja SamiI »

Nippusiteellä lukittu läppä jottei ahdista ilmansaantia. Ota vielä alipaineletkut irti sekä pako- että imusarjan venttiilistä ja tuki letkut vaikka pultilla.
Tästä löytyy vielä haulla varmasti lisääkin.
ex S202 180 -01
ex S203 270CDI -04
ex W202 C36 AMG -96
ex S202 200CDI -00
ex W201 2.5D Turbo -92
ex W124 250D -91
Juke72
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja Juke72 »

Jeespox, kiitoksia. Haulla sitten löytyi tarvittava määrä tietoa ku älysin liittää tuon kellon pakokaasun kierrätykseen 8) Kommentoin itsekin tuohon jo aiemmin, että koneesta lähtee tehoja jos nokea ja palanutta hapetonta kaasua syötetään uudelleen palotilaan-->syö tilaa polttoaine-ilmaseokselta. Mutta, en sitte ajatellu taas sen pidemmälle...

Summa summarum, eiköhän lähde noi zydeemit pois tässä kohtapuoliin ja ajetaan pakkokolmosella noet pois putkesta
Vastaa Viestiin