Niksutin@ kirjoitti:no jos 70e tuo anturi löytyy, niin ilomielin sen hankin, mutta kun ei oikein helpolla löydy.. motonetin tiskillä ei mitään järkevää ja kl-varaosilla 200e, tarvikeliikkeestä 285e ja silleen.. olen taas kerran varmaan kolunnu kaikki väärät paikat läpi.. =)
Tuon viallisen ilmamäärämittarin näkee kun seuraa ajossa sen näyttämiä arvoja. Omassa näkyi olevan 11 vuotta vanha ja 290 tkm ajettu ilmamäärämittari paikallaan eikä siltikään aiheuttanut mitää vikatilaa vaikka sen koneelle ja laatikolle antamat arvot olivat suoraan sanottuna päin p*rsettä.
Näissä ensimmäisen sukupolven cdi-myllyissä ei ilmamäärämittari anna itsestään vikaoodia kovinkaan helpolla ja siksi se on aika monessa tdsellisuudessa rikki vaikka auto toimisikin jotenkuten
Bocsh tai pierburg tilalle eikä mitään motonetin tai kiinanpoikien leluja niin toimii seuraavat 10 vuotta taas kunnolla
Oma auto alkoi lastutettuna toimimaan paremmin kun laatikko tietää kasvavasta ilmamäärästä että kohta mennään, ennen luisti turhaa siinä vaiheessa kun ahdot nousee
