123 ei sammu
123 ei sammu
niin siis auto ei sammu virtalukosta, vaan täytyy sammuttaa vaihteella. kyseessä vm.-82 200d. minkälainen vika vois olla kyseessä, entä vian korjaaminen?
Katsopa olisiko noista apua:
http://mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=8397
http://mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=2428
http://mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=3936
http://mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=8397
http://mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=2428
http://mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=3936
508 D matkamersu -70
S203 C 220 T CDI -04/05
S211 E 220 T CDI -06/07
S203 C 220 T CDI -04/05
S211 E 220 T CDI -06/07
kiitti linkeistä
sain selville että vian täytyy olla jossain letkuvuodoissa... ajan kans joku päivä vika paikkaa hakemaan!
Mulla kävi taannoin muutaman kerran sama juttu, eli avaimesta kääntäessäni muka auto sammuksiin ei tapahtunukaan mitään. Virtalukolta sinne pumpulle menevän letkun liitin (paksumpi letkunpätkä) oli väljistyny pienen dieselvuodon seurauksena...
Pientä dieselin puhdistusta paikoista ja tietysti diesel-vuodon paikkaus sekä uusi tiukka liitin sopivasta letkusta teki terää. Auto sammuu jälleen virta-avaimesta. Toi diesel-vuoto ei sitten liity mitenkään siihen sammumisongelmaan.
En muuten koskaan sammuttanu autoa vaihteella. Tuntuu jotenkin... kolholta. Siellä konehuoneessa kun on se sammutusnappikin, josta moottorin saa sammumaan.

Pientä dieselin puhdistusta paikoista ja tietysti diesel-vuodon paikkaus sekä uusi tiukka liitin sopivasta letkusta teki terää. Auto sammuu jälleen virta-avaimesta. Toi diesel-vuoto ei sitten liity mitenkään siihen sammumisongelmaan.
En muuten koskaan sammuttanu autoa vaihteella. Tuntuu jotenkin... kolholta. Siellä konehuoneessa kun on se sammutusnappikin, josta moottorin saa sammumaan.
Kahta en vaihda - merkkiä ja vaihdetta.


1990 300 E aut. Rauchsilber | 1979 220 D aut. Kaledoniengrün


1990 300 E aut. Rauchsilber | 1979 220 D aut. Kaledoniengrün