Bosch osat jotka oli minun autoon vaihdettu 1997 120tkm huollossa, vaihdoin itse Bremin osiin elokuussa 2009 kun mittarissa 350tkm, siis kestivätkin aikalailla, 230tkm, HUOM. nämä Bosch osat on TOIMIVIA ja toimivat siis varaosina auton takakontissa jos ja kun auto pimahtaa tienposkeen:

Edelläkuvatut Bosch osat vaihdoin siis elokuussa 2009 Bremiin... Tässä kuva Bremistä huhtikuussa 2010, ja nämä osat eivät ole toimintakuntoisia, vaan roskiskamaa. Näistä on johtimet kaikki poikki, hiusmurtumia ja hapettumaa ja niille ei ole enään mitään tehtävissä:

Elokuussa 2011 Bremi näytti tältä, ja sama vika toistui. takuuseen olisi saanut uudet mutta päädyin hankkimaan Boschilaiset:

Kuvien Bremi osat EIVÄT OLE siis lainkaan sähköä johtavia eli toimivia. Toisin kuin 14v vanhat ja 230tkm ajetut Boschit joilla auto toimii mutta tietyissä olosuhteissa käynti on heikkoa. Tällä hetkellä 5kk vanhat boschin osat näyttää... uusilta. niistä turha edes kuvia ottaa kun ei ole jälkeäkään niissä.
Sama toistuu myös M103 moottorissa jossa tuo kansi on pikkusen erimallinen.

NMikä lie tuon aiheuttaa mutta tuo on hyvin rasittavaa ja toistuu käytännössä kaikissa autoissa joita tiedän tällä saarella. Minun mielestä Bremin laatu on suoraan sanottuna paskaa. Mitäilmeisimmin kyseessä on ilmasto joka sitä kuluttaa. Jatkuva 98% suhteellinen ilmankosteus ei varmaan tee sille hyvää. Mutta mistä tuonne saa menemään ilmaa? onko tuo tila yhteydessä auton moottorin huohotusilman kanssa?