Vaikka auto on nyt maalattu ja hieno, niin yks juttu vielä.

Noin paljon piti leikata että sai ruosteisen pellin pois.

No nyt siinä ainakin on reikä
Tuumasin että en ala sinne mitään paikkaa taiteilemaan vaan hommaan uuden palan.

Tuossa uusi ruosteeton pala leikattuna

Ja tuossa se on hitsattuna kiinni. Aattelin tehdä kerralla kunnolla ja viimeistellä niin ettei sitä ilman ilmanputsarikotelon irrotusta ja tarkempaa syynäämistä näe että se on vaihdettu.
Kannattaa kaikkien 202:sien omistajien irrottaa sisämuovilokarit ja mielellään ulko lokasuojatkin ja tehdä noi etunurkat kuntoon. Siellä on polyuretaania monen millin kerros mutta sitä ei ole ihan sinne eteen asti niin se alkaa sieltä ruostua, ja ruoste tunkee ton massan ja pellin väliin. Samoin herkästi alkaa ruostua niitten ruuvien kannoista millä muovilokari on kiinni. Tässäkin autossa takapyöränkotelot on ihan uutta vastaavat, sinnekkin vois kattoa miltä se takaosa näyttää mikä myös on muovilokarin peitossa