Tähän voitaisin tehdä fakta / mutu pohjaista eeposta , kysymyksiä ja vastauksia jne.
Aloitetaan omilla kysymyksillä :
-onko auto sinkitty jo ensimmäisistä vuosimalleista lähtien ? , kuulemma takaluukkuja noistakin maalattu ruosteen takia. Pintapellit ? muovia, alumiinia missä kohtaa koria ? maskit sun muut kromatut osat taitaa jo olla kromattua muovia ?
- sähköjarrut, mitkä vuosimallit ja mikä on korjaus "aikataulu" / hintaluokka
-mitä muuta vakipaikkoja korjausten suhteen löytyy.
- tehon lisäys, esim. alkupään 2.0 cdit tuottaa sen 122hp, lastuttajat tarjoaa noin 170hp ohjelmia , onko tämmöiset softat turvallisia vaiko suoraan karalalle ?
- korjaus, olen tee-se-itse mies, paljonko maksaa star systeemit jne ? (olen ymmärtänyt että star pitää olla jos meinaa kaiken korjata itse).
-s211 , onko tasonsäätö aina vakiona ja mallia pusseilla ? onko saanut sedaniin ?
- madaltaminen , onnistuuko ilman ongelmia isompikin madallus ? saako suuntaukset vielä rajoihin jne.
- varusteet, onko avantgardessa se kauniimpi mittaristo ? entäpä penkit, onko saatavilla "sport" penkkejä jne ?
-ajetut kilometrit , miten todeta varmasti ? entäpä onko tekniikka yhtä kestävää kuin vanhemmissa ? voiko ostaa 300-400tkm ajetun ja ajatella että koneen, laatikon, perän murheet ovat vasta muutaman sadan tuhannen kilsan päässä ?