Jakoketjua ei ole vaihdettu, voisko johtua sen venymisestä, sekun käsittääkseni pyörittää myös pumppua ? Ai niin.. ja "saasteluukku" on tukittu n. 100 tkm sitten.. jos sillä nyt merkitystä
C220D kierrokset eivät laske..
C220D kierrokset eivät laske..
normaalisti kun vaihtaa vaihdetta isommalle. Mistä tuo mahtaa johtua ? Pumppua ei ole trimmattu ja on alkuperäinen Lucas (joka sinänsä lienee saavutus). Kilometrejä on takana 240 tkm.
Jakoketjua ei ole vaihdettu, voisko johtua sen venymisestä, sekun käsittääkseni pyörittää myös pumppua ? Ai niin.. ja "saasteluukku" on tukittu n. 100 tkm sitten.. jos sillä nyt merkitystä
Jakoketjua ei ole vaihdettu, voisko johtua sen venymisestä, sekun käsittääkseni pyörittää myös pumppua ? Ai niin.. ja "saasteluukku" on tukittu n. 100 tkm sitten.. jos sillä nyt merkitystä
- Ari66
- Valvoja

- Viestit: 4696
- Liittynyt: Su 26.10.2003 01:37
- Paikkakunta: Hki-Utsjoki-Barentsinmeri
- Viesti:
Jakoketju nyt tuskin voi venyä niin paljon, että se edelleen virkansa ajaisi, mutta ei kierroksia laskisi
Onko siinä mallissa vielä kaasuvaijeri? Jumittaako?
Ota lattiamatto pois kaasupolkimen päältä
Onko siinä mallissa vielä kaasuvaijeri? Jumittaako?
Ota lattiamatto pois kaasupolkimen päältä
* Adria Twin 600 SF *
* Ex: Mercedes-Benz E 320 CDI V6 (S211) Tanzanite Blue Metallic *
* Ex: Mercedes-Benz E 300 TDT (S210) Brilliantsilber *
* Ex: Mercedes-Benz 200 Automatic (W124) Diamantblau *
* Ex: Mercedes-Benz 300 D (W123) *
* www.digitalfinland.net *
* Ex: Mercedes-Benz E 320 CDI V6 (S211) Tanzanite Blue Metallic *
* Ex: Mercedes-Benz E 300 TDT (S210) Brilliantsilber *
* Ex: Mercedes-Benz 200 Automatic (W124) Diamantblau *
* Ex: Mercedes-Benz 300 D (W123) *
* www.digitalfinland.net *
dealer kirjoitti:Katkaisija kytkinpolkimen varressa rikki tai irti.
Täytyypä tarkistaa tuo katkaisinjuttu jahka auto palautuu emännykseltä...Ari66 kirjoitti:Onko siinä mallissa vielä kaasuvaijeri? Jumittaako?
Ota lattiamatto pois kaasupolkimen päältä
Kaasuvaijeri löytyy ja palauttaa kyllä ihan ok.
Vielä tuosta nokkaketjusta: venttiilit rapistavat aikalailla kun kierrokset nousevat yli 3.000:n (vedossa). Startatessa kylmää konetta kuuluu jonkinaikaa kalkatusta. Öljyt vaihdan säännöllisesti kympin välein.
Kyselin tuota Salon Vehosta jotka eivät kyllä osanneet sanoa mistä tuo johtuu.
Vaihtoivat moniurahihnan/kiristinrullat/vaimentimen, ei apua
Vaihdatutin samassa paikassa muun asian yhteydessä jakoketjun kiristimen josta ei ollut siitäkään apua. Ketjun vaihto kun kustantaa n. 500 egee niin yritän välttää sitä viimeiseen asti. Mutta-mutta, jokin mättää siis yhä..
Joo, alapahvin kun ottaa pois niin katkaisin näkyy kytkinpolkimen varren vieressä.
Sen kiinnitys on varsin heikko, voi olla että toinen kiinnityspinni on poikki ja katkaisin kääntynyt väärään asentoon - tai se on vaan rikki.
Kaikissa tuota katkaisinta ei ole, mutta niissä missä on ollut kertomasi oireet, vika on tuolta löytynyt.
Osa ei ole kallis, onneksi.
Sen kiinnitys on varsin heikko, voi olla että toinen kiinnityspinni on poikki ja katkaisin kääntynyt väärään asentoon - tai se on vaan rikki.
Kaikissa tuota katkaisinta ei ole, mutta niissä missä on ollut kertomasi oireet, vika on tuolta löytynyt.
Osa ei ole kallis, onneksi.
wiimax.fi



