Mulla on alkuperäsistä johoista 2 piuhaa poikki. Joo niin nuo on vähän turhan kalliit. Nuo oli myös 200€ mut ei pelitä oikein kunnolla. Joo sepä se, ajossa on reilussa 80 sit lämmöt.
Ja jos ongelma on pelkästään siinä tulpan hatussa, niin irtohattu maksas noin 50 toimitettuna. Kannattaa katsella listoja vähän tarkemmin, eikä heittää pelkkää hakusanaa hakukenttään.
Tärkeintä ei ole vauhdin määrä, vaan miltä se tuntuu.
Aloitussivulta vaihdetaan ensteks oikeasta ylänurkasta kieli englanniksi.
Onlineshopin alta New Parts.
Valitaan W140 mallisarja
Valitaan 600 listalta.
Partgroup1: Spark, Glow Ignition
Partgroup2: Ignition cable, connectors
Ja listalla mielestäni heti ensimmäisenä....
Tärkeintä ei ole vauhdin määrä, vaan miltä se tuntuu.
Nyt olis autoon vaihdettu berun johdot, käsijarru korjattu. Eilen piti leimalla käydä, mutta abs valoa ei saanut oikein sammumaan kun oik.etuanturi hajalla. Jos ensiviikolla saisi käyttetttyä leimalla. Bensa kyllä kelpaa näin kylmällä kelillä 20l pääsi 90km tuli siinä kyllä parikertaa polkaistua kun löytyi kuivaa asvalttia välillä
Mitähän tällaiseen maksaisi visko kun tuntuu olevan sekin rikki... paikallaan käyttää niin että moottorin lämmöt lähestyy 90astetta niin voi käsit ottaa siivistä kiinni ja pyöritellä väärään suuntaan
Kylmänä kun laittaa käyntiin niin toimii oikein koneen lämmetessäkin vaan ei kestä käyttää yhtään kierroksia. Visko "irrottaa" heti kun nostaa pikkasen kierroksia eikä tartu enää uudelleen kiinni ennen kunnolla jäähtymistä.
Meinasin jo laittaa tuollasen 124sen viskon ja siivet kun kiinnityshän on sama mutta perhana 600:ssa pyörii siivet vastapäivään.
Mulla on jo joku edellisistä omistajista laittanu napilla ne ilmastoinnin puhaltimet.
Mie sitten vähän parantelin kytkentää ja laitoin ne puhaltimet sarjaan jotta eivät pyöri aina täysillä kun ovat päällä.
On kyllä hyvin suoritettu moottorin elvyttäminen.Erittäin hieno auto Mielestäni värikin on sama,kuin omassani.
Itselläni "kokoelmissa" vain kasikoneinen -96 mallinen möhkö.
Möhkön piru kyllä nielee rahaa,varsinkin kun teettää remontit korjaamoilla ja autohan on pidettävä kunnossa,romuilla ei viitsi ajella.Teille itse moottori remonttinsa tekeville nostan kyllä hattua,taitoa täytyy löytyä.