c250td kytkin ongelmia

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.
Vastaa Viestiin
vikke90
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 69
Liittynyt: La 03.12.2011 13:37
Paikkakunta: haapajärvi

c250td kytkin ongelmia

Viesti Kirjoittaja vikke90 »

mikä kytkin on paras c250td kestäisi noin 300Hv ja 500N?
Semmonen joka ei ala luistamaan!
Avatar
jukkis.
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1608
Liittynyt: La 14.01.2006 17:38
Paikkakunta: Pyhäjoki/Kalajoki

Re: c250td kytkin ongelmia

Viesti Kirjoittaja jukkis. »

mulla on omassa sachs race 228mm asetelma ja sintteri levy. vauhtipyörähän sitten pitää olla vähän erillainenkuin nuissa vanhemmissa jos meinaat sähköpumpun säilyttää. vaihtipyörällä kun on triggerointi ja kytkin akselikin näissä on lyhyt.

Kuva

Kuva

Kuva


tuolta löytyy sitten osat.

http://www.tarvikemotti.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
vikke90
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 69
Liittynyt: La 03.12.2011 13:37
Paikkakunta: haapajärvi

Re: c250td kytkin ongelmia

Viesti Kirjoittaja vikke90 »

pitääkö vauhti pyörälle tehä mitä?
ja siihen tulee mekaaninen pumppu
Avatar
jukkis.
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1608
Liittynyt: La 14.01.2006 17:38
Paikkakunta: Pyhäjoki/Kalajoki

Re: c250td kytkin ongelmia

Viesti Kirjoittaja jukkis. »

sielä on kaksois massapyörä, eli jotain muuta tilalle.
Avatar
Siekkinen
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3171
Liittynyt: Ma 14.11.2011 00:39
Paikkakunta: Kuopio

Re: c250td kytkin ongelmia

Viesti Kirjoittaja Siekkinen »

jukkis. kirjoitti:sielä on kaksois massapyörä, eli jotain muuta tilalle.
Ja eikös sitten pidä laatikkokin vaihtaa pitkäakseliseen että akseli ylttää laakerille asti? Tai voi kai sen akselinkin vaihtaa erikseen jos vaan haluaa. Ja vaihtamaan sen vakiolootan joutuu vielä moneen kertaan kun ei se vaan kestä.
W211 4.0 CDI / om628
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
Avatar
jeemu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1075
Liittynyt: La 16.07.2005 23:55
Paikkakunta: Kalajoki
Viesti:

Re: c250td kytkin ongelmia

Viesti Kirjoittaja jeemu »

Siekkinen kirjoitti:
jukkis. kirjoitti:sielä on kaksois massapyörä, eli jotain muuta tilalle.
Ja eikös sitten pidä laatikkokin vaihtaa pitkäakseliseen että akseli ylttää laakerille asti? Tai voi kai sen akselinkin vaihtaa erikseen jos vaan haluaa. Ja vaihtamaan sen vakiolootan joutuu vielä moneen kertaan kun ei se vaan kestä.
Ei tarvi arvailla ku vaan lukisit ajatuksella mitä täälä kirjotellaan
No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.tarvikemotti.com
Avatar
Siekkinen
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3171
Liittynyt: Ma 14.11.2011 00:39
Paikkakunta: Kuopio

Re: c250td kytkin ongelmia

Viesti Kirjoittaja Siekkinen »

jeemu kirjoitti:
Siekkinen kirjoitti:
jukkis. kirjoitti:sielä on kaksois massapyörä, eli jotain muuta tilalle.
Ja eikös sitten pidä laatikkokin vaihtaa pitkäakseliseen että akseli ylttää laakerille asti? Tai voi kai sen akselinkin vaihtaa erikseen jos vaan haluaa. Ja vaihtamaan sen vakiolootan joutuu vielä moneen kertaan kun ei se vaan kestä.
Ei tarvi arvailla ku vaan lukisit ajatuksella mitä täälä kirjotellaan
En näe missään puhuttavan laatikon vaihosta? Eikä se mikään arvaus ollu.
W211 4.0 CDI / om628
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
Vastaa Viestiin