mikä kytkin on paras c250td kestäisi noin 300Hv ja 500N?
Semmonen joka ei ala luistamaan!
c250td kytkin ongelmia
Re: c250td kytkin ongelmia
mulla on omassa sachs race 228mm asetelma ja sintteri levy. vauhtipyörähän sitten pitää olla vähän erillainenkuin nuissa vanhemmissa jos meinaat sähköpumpun säilyttää. vaihtipyörällä kun on triggerointi ja kytkin akselikin näissä on lyhyt.



tuolta löytyy sitten osat.
http://www.tarvikemotti.com/" onclick="window.open(this.href);return false;



tuolta löytyy sitten osat.
http://www.tarvikemotti.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: c250td kytkin ongelmia
pitääkö vauhti pyörälle tehä mitä?
ja siihen tulee mekaaninen pumppu
ja siihen tulee mekaaninen pumppu
Re: c250td kytkin ongelmia
sielä on kaksois massapyörä, eli jotain muuta tilalle.
Re: c250td kytkin ongelmia
Ja eikös sitten pidä laatikkokin vaihtaa pitkäakseliseen että akseli ylttää laakerille asti? Tai voi kai sen akselinkin vaihtaa erikseen jos vaan haluaa. Ja vaihtamaan sen vakiolootan joutuu vielä moneen kertaan kun ei se vaan kestä.jukkis. kirjoitti:sielä on kaksois massapyörä, eli jotain muuta tilalle.
W211 4.0 CDI / om628
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
Re: c250td kytkin ongelmia
Ei tarvi arvailla ku vaan lukisit ajatuksella mitä täälä kirjotellaanSiekkinen kirjoitti:Ja eikös sitten pidä laatikkokin vaihtaa pitkäakseliseen että akseli ylttää laakerille asti? Tai voi kai sen akselinkin vaihtaa erikseen jos vaan haluaa. Ja vaihtamaan sen vakiolootan joutuu vielä moneen kertaan kun ei se vaan kestä.jukkis. kirjoitti:sielä on kaksois massapyörä, eli jotain muuta tilalle.
No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.tarvikemotti.com
www.tarvikemotti.com
Re: c250td kytkin ongelmia
En näe missään puhuttavan laatikon vaihosta? Eikä se mikään arvaus ollu.jeemu kirjoitti:Ei tarvi arvailla ku vaan lukisit ajatuksella mitä täälä kirjotellaanSiekkinen kirjoitti:Ja eikös sitten pidä laatikkokin vaihtaa pitkäakseliseen että akseli ylttää laakerille asti? Tai voi kai sen akselinkin vaihtaa erikseen jos vaan haluaa. Ja vaihtamaan sen vakiolootan joutuu vielä moneen kertaan kun ei se vaan kestä.jukkis. kirjoitti:sielä on kaksois massapyörä, eli jotain muuta tilalle.
W211 4.0 CDI / om628
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103