w210 avantgardenin xenonit

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
tizanidin
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 3
Liittynyt: La 26.12.2009 13:15

w210 avantgardenin xenonit

Viesti Kirjoittaja tizanidin »

Elikkäs on tuossa avantgarde3litrases lähivaloissa vakiona xenonit.
Nyt kun alkaa toinen muuttamaan kovasti väriään niin ajattelin että jos hommais pitkiinkin xenonit.

Eli tässähän on jo automaattinen tasonsäädin(farkku) ja lampunpesurit olemassa, joten olisko kellään tietoa mistä kannattaisi tilata umpiot(lailliset) joissa sekä kauko että lähivaloilla xenonit.
Muutahan ei sitten tarvii-kö?

Olen kahlannut läpitte nämä viestiketjut mutta jotenkin asia vielä epäselvä, kun tuntuu porukalla olevan jos jonkinlaista lamppua ja umpiota ja systeemiä.

Ja mikäs xenoni se tämä avantgardenin alkuperäinen oikein on?
Avatar
tempera
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1248
Liittynyt: Pe 28.08.2009 07:45
Paikkakunta: Kymenlaakso

Re: w210 avantgardenin xenonit

Viesti Kirjoittaja tempera »

tizanidin kirjoitti:Elikkäs on tuossa avantgarde3litrases lähivaloissa vakiona xenonit.
Nyt kun alkaa toinen muuttamaan kovasti väriään niin ajattelin että jos hommais pitkiinkin xenonit.

Eli tässähän on jo automaattinen tasonsäädin(farkku) ja lampunpesurit olemassa, joten olisko kellään tietoa mistä kannattaisi tilata umpiot(lailliset) joissa sekä kauko että lähivaloilla xenonit.
Muutahan ei sitten tarvii-kö?

Olen kahlannut läpitte nämä viestiketjut mutta jotenkin asia vielä epäselvä, kun tuntuu porukalla olevan jos jonkinlaista lamppua ja umpiota ja systeemiä.

Ja mikäs xenoni se tämä avantgardenin alkuperäinen oikein on?
:twisted: En tiedä mikä zenoni mutta yksi lamppu maksoi 170e
MB E 320 CDI Avantgard
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.
Avatar
juhape
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1018
Liittynyt: Ti 28.10.2003 21:27
Paikkakunta: Pieksämäki

Re: w210 avantgardenin xenonit

Viesti Kirjoittaja juhape »

tizanidin kirjoitti: Ja mikäs xenoni se tämä avantgardenin alkuperäinen oikein on?
Se alkuperäinen on ihan tavallinen D2R-tyypin xenon polttimo. Sävyltään varmaankin 4300K. Suosittelen että vaihdat ne molemmat niin ovat varmasti samansävyisiä. Maksavat 50e ylöspäin kappaleelta.
MB E280 CDI 4Matic -07 AMG-Look
Ford Focus Trend Wagon -11(Vaimon auto)
Zetor 6245 + Quicke 520 etukuormaaja -89
David Brown 996 -76
MF 35 -59
Tunturi Super Sport -85
Ja vielä Stiga Park 12 HST -90 :)
tizanidin
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 3
Liittynyt: La 26.12.2009 13:15

Viesti Kirjoittaja tizanidin »

Järkeillyt että nuo polttimot lyhyissä vaihtoon ja nimenomaan pareittain.
Ja sitten pitkiin jotain kunnon poltinta.
Saattaa olla kallis paukku jos aikoo pitkiinkin xenonia.

Olisko jotain poltinta suositella noihin pitkiin, entä parkkeihin?

Kannattaako/voikohan sinne heittää 6000k Xenonia?
Avatar
Mika.T
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 8797
Liittynyt: Pe 17.10.2003 19:47

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

Pitkiin voi laittaa vaikka 55w H7 xenon muutossarjan. Toki "normaali" 35w sarjallakin näkee mainioisti.
Xenonille hyväksyttyjä Umpioita pitkille valoille eli DR-merkittyä ei varmasti löydy mistään.
Lyhyenvalon vastaava on DC-merkintä.

6000K värilämpö on turhan sininen ja sen valoteho on pienempi kuin 4300K lampussa.

Tarkista kuitenkin ennen sarjan ostoa että onko myös alkuperäisissa xenon ajovaloissa pitkänvalon lamppu H7 kannalla kuten normaali halogeenivaloissa.
JOE
Mersumies
Mersumies
Viestit: 624
Liittynyt: Pe 03.07.2009 20:46

Viesti Kirjoittaja JOE »

Mulla on D2R 6000 K BI-xenonit ja ovat todella hyvät ja tehokkaat.
Olis yksi ylimääräinen pari polttimoita hintaan 80 euroa.
Avatar
masaf1
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1944
Liittynyt: La 29.11.2003 19:13
Paikkakunta: Lohja

Viesti Kirjoittaja masaf1 »

Niiden 6000K jälkiasennusxenonien kans on sitte ihan turha haaveilla pääsevänsä katsastuksesta läpi. Itellä on 4000K eli suht valkoista valoa, niin hyvin on menny H7-umpioin (pitkissä) läpi, avantgardessa onkin lyhkäsissä jo valmiiksi xenonit... Lisäksi 4000-4300 K on väriltään sama kuin alkuperäset lyhkästen xenonit, joten ei pistä silmään että olis supermegabluut... Lisäksi näkyvyys valkoisella valolla on parempi ku sinisellä.

Noita H7-xenonmuutossarjoja saa muutamalla kympillä nykysin ja toimii ihan hyvin.

D2R-polttimo maksaa Veholla todella hunajaa, ei mitään järkee ostaa 170 €:llä kipale. Saman merkkisen ja mallisen polttimon saat varaosaliikkeestä 70 €:llä ja jos ostat vähän merkittömimpiä niin halvimmillaan 30 €:llä. Ja idiootti on se, joka maksaa Veholle 200 € polttimon vaihdosta. Polttimon vaihtoon tarvii ainoastaan 7 mm hylsyä, jolla avataan kolme ruuvia ja se on sitten melkein siinä.

Ei kannata vaihtaa pareittain, jos toinen palaa. Itsellä paloi toisesta autosta toinen polttimo 3 vuotta sitten, ja vaihdoin vaan sen. Pari viikkoa sitten paloi sitten toinen ajovalopolttimo. Nyt kun on toinen uusittu 3 vuotta sitten ja toinen eilen, ei ole mitään sävyeroa nähtävissä kuitenkaan... Kyllä ne hyvät polttimot näyttää aina kirkkaalta ja samansävyiseltä toimiessaan.
Avatar
Simpe
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 200
Liittynyt: Su 06.01.2008 21:57
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Simpe »

Ehdottomasti kannattaa pitkiin asentaa ksenonit. Itse laitoin ja kyllä nyt näkee!

Leimalla inssikin niitä testaili, mutta ei sanonut mitään. Eli hienosti meni leimalla läpi.
Itse tilasin sarjan täältä: http://www.xenonkauppa.fi/epages/Kaupat.sf
W210 220cdi Avantgarde -00

Ex: -87 190DTIC 2.0
tizanidin
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 3
Liittynyt: La 26.12.2009 13:15

Viesti Kirjoittaja tizanidin »

Mika.T kirjoitti: Tarkista kuitenkin ennen sarjan ostoa että onko myös alkuperäisissa xenon ajovaloissa pitkänvalon lamppu H7 kannalla kuten normaali halogeenivaloissa.
Mitä tarkoitat tällä? Eli voitko vääntää mulle rautalangasta? :)
Avatar
Mika.T
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 8797
Liittynyt: Pe 17.10.2003 19:47

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

Niin että tarkista ettei siellä satu olemaan jollain muulla kannalla kuin H7:lla se pitkävalo.

Todennäköisesti se siellä kuitenkin on.
temetisu
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 44
Liittynyt: La 23.05.2009 14:54

Re: w210 avantgardenin xenonit

Viesti Kirjoittaja temetisu »

heips lainataan aihetta!
Eli olis 2001 vuoden avantgarde farkku. Miten olisiko netissä jotain hyvää ohjetta xenon polttimoiden vaihdolle?!


EDIT: nyt sain vaihdettua, helppo homma!
Nykyinen: W210 320 CDI Avantgarde alles Zusatzausstattung
Exät: Volvo 740 GLT
Peugeot 206 GTI
Ford Focus 1,6 trend
Avatar
Henry V.
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 1648
Liittynyt: To 13.03.2003 14:57
Paikkakunta: Espoo

Re: w210 avantgardenin xenonit

Viesti Kirjoittaja Henry V. »

Täällä tarinaa ( ...mutta muistakaa laillisuus ):
http://www.xenonkauppa.fi/epages/Kaupat ... elit/sarja" onclick="window.open(this.href);return false;
1973 450 SL, 1980 200, 1993 E 300D-24, 1994 C 180, 1997 C 230 T, 2003 E 240 T, 2010 C 200 T
mese210
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 1
Liittynyt: La 25.02.2012 13:11

Re: w210 avantgardenin xenonit

Viesti Kirjoittaja mese210 »

W210 ja 6000 K 55 watin xenonit menivät katsastuksesta läpi. Näillä näkee eikä vikakoodi-ilmoitusta tule. Nyt 100 w -> vikakoodia ilmoittaa, mutta näkee kauas.
Avatar
LopenUupunut
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 8347
Liittynyt: Ti 12.01.2010 22:40

Re: w210 avantgardenin xenonit

Viesti Kirjoittaja LopenUupunut »

Tuossa keskiviikko iltana tuli pojalle väykkyyn (96) laitettua kaukovaloihin xenonit (6v vanha srj.) .....vikailmoituksia ei tullut ja toimi.

Poika sanoi että ilta muuttuu päiväksi kun räppäsee kaukot päälle.... :D
Tais olla 6000 sarja.

.
Opel, "weird lieben autos"....
Avatar
jvk210cdi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 725
Liittynyt: Ma 09.01.2012 11:32
Paikkakunta: Pk seutu

Re: w210 avantgardenin xenonit

Viesti Kirjoittaja jvk210cdi »

Jälkiasennus Xenonin "valopiste" ei tule koskaan olemaan millilleen polttopisteessä, joten valokuvio menee aina pieleen.
Teho tosiaan korjaa virheen.

Satoja jälkiasennus xenoneja nähneenä...
Heijastin umpion sisällä vaurioituu ajan myötä, josta ei toivottuna seurauksena vielä entisestään enemmän väärään suuntaan menevää valoa.

Katsastuksessa umpiosta katsotaan onko merkintää D=xenon tai H=hehkulankapolttimo.

Umpio joka on suunniteltu xenonille (D-merkintä) osaa käsitellä xenonpottimon tuoman suuren valovoiman vain sinne minne se on tarkoitettu.

Kun H-umpioon laitetaan xenon ei siitä seuraa mitään hyvää.
Valokuva on AINA pielessä, umpio pilaantuu ajan myötä, aika ja raha.

Kaikki se vaiva siitä valosta, minkä saa myös laittamalla sinne hyvän/laadukkaan H7 polttimon...
Esimerkiksi Osramin NightBrakerin tai Phillipsin Extreme powerin.

Näin ei tarvitse mm.
-Säätää pitkää iltaa (ellei se ole se juttu)
-kinastella katsurin kanssa
-pilata umpiota
-vastaantuliat räpsyttelevät valoja
-kuluttaa rahaa melko turhaan

Xenonumpioon uudet sinne kuuluvat xenon-polttimot ja kaukovaloihin Osramin NightBrakerit niin siitä hyvä tulee :thumbup:

Jälkiasennus xenonien asentajat saisivat ampua itseään nilkkaan :twisted:
Ajattelevat vain omaa napaa tien päällä.
W211 320CDI -03 Airmatic, H&K, Designo
W210 200CDI -02 alle milli ajettuna
W215 CL600 -03
Maserati Biturbo -85
w211 400CDI -04
w210 220CDI -03
w202 200CDI -99
Morris Mini 1275 -77
MGA 1500 -56
Vespa 125cc -52
Jawa mopo -57
Avatar
jvk210cdi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 725
Liittynyt: Ma 09.01.2012 11:32
Paikkakunta: Pk seutu

Re: w210 avantgardenin xenonit

Viesti Kirjoittaja jvk210cdi »

Niin jos lailliset haluaa asentaa, niin onnistthan sekin.

Xenon lisä pitkät on sallittu asentaa, kunhan samanaikaisesti palavien kaukovalojen yhteenlaskettu referenssiluku ei ylitä 100. Eli jos paukkuu yli, niin otat johdot irti auton alkuperäisistä kaukovaloista. veikkaan, että myytävien xenonumpioiden ref. on 37,5/kpl =75 ja auton omissa 25/kpl.... eli katsurille liikaa :|

Tai
Nykyään on mahdollista ihan laillisesti "tuunata" (porata) alkuperäisen umpion sisälle hyväksytty (E- tai e-hyväksytty) umpiorunko.
Esim. Hellan xenonkaukovaloumpiopatruuna.
Tosin se pitää hyväksyttää hyväksytyllä asiantuntialla, että täyttää vaatimukset.
Näin ainakin saisit ehkä suomen ensimmäiset lailliset jälkiasennusxenonit :thumbup:

Sama käytäntö on esim ameriikasta tuotuihin autoihin, jotka nyt alkajaankin ovat perseestä.
W211 320CDI -03 Airmatic, H&K, Designo
W210 200CDI -02 alle milli ajettuna
W215 CL600 -03
Maserati Biturbo -85
w211 400CDI -04
w210 220CDI -03
w202 200CDI -99
Morris Mini 1275 -77
MGA 1500 -56
Vespa 125cc -52
Jawa mopo -57
Iso-Jaska
Mersumies
Mersumies
Viestit: 691
Liittynyt: Su 17.07.2005 00:08
Paikkakunta: EFIV

Re: w210 avantgardenin xenonit

Viesti Kirjoittaja Iso-Jaska »

jvk210cdi kirjoitti: Xenon lisä pitkät on sallittu asentaa, kunhan samanaikaisesti palavien kaukovalojen yhteenlaskettu referenssiluku ei ylitä 100. Eli jos paukkuu yli, niin otat johdot irti auton alkuperäisistä kaukovaloista. veikkaan, että myytävien xenonumpioiden ref. on 37,5/kpl =75 ja auton omissa 25/kpl.... eli katsurille liikaa :|
Tuota tuota.. Kokemuksieni perusteella onnistuu vain silloin kun pitkä ja lyhyt on samassa umpiossa eli ei väykyssä, jossa nelivalojärjestelmä. Autossa ei saa käsittääkseni olla kytkemättömiä valaisimia.

Kokemukset ja käsitykset olen saanut katsastustilanteissa. Siksi en jaksa leikkiä lisävalojen kanssa vaan käytän pitkissä jälkiasennusxenoneita, lyhyissähän on alkuperäiset.
jvk210cdi kirjoitti: Jälkiasennus xenonien asentajat saisivat ampua itseään nilkkaan :twisted:
Ajattelevat vain omaa napaa tien päällä.
Silloin kun piippu ei ole ampumasektorissa, pidetään sormi pois liipaisimelta, niin ei käy vahinkoja. Sweeppaamisesta saa muutenkin DQ:n :wink:

Tarkoittanet tässä kuiten niitä jotka asentavat sarjat lyhkäsiin(kin) valoihin. Onhan se toki hienoa ku 99 saabissa on rihlaumpioissa skenonit...
Multivan Tdi
Ex: Octavia 1.6 Tdi
Ex: Octavia 1.9 Tdi
Ex: Octavia 1.9 Tdi
Ex: E320 CDI (210.226)
Ex: Megane 1.9 dTi
Ex: 260 E (124.026)
Ex: Cordoba 1.9 Tdi
Ex: Polo 1.3i
Ex: Jetta 1.6 Tdic
Ex: 80 1.6 d
Avatar
jvk210cdi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 725
Liittynyt: Ma 09.01.2012 11:32
Paikkakunta: Pk seutu

Re: w210 avantgardenin xenonit

Viesti Kirjoittaja jvk210cdi »

Korjaan virheeni.
Vaihtokatkaisin pitää olla, ettei yhtäaikaa palavien ref. luku ole liian suuri.

Ja väitteen:
Iso-Jaska kirjoitti:Tuota tuota.. Kokemuksieni perusteella onnistuu vain silloin kun pitkä ja lyhyt on samassa umpiossa eli ei väykyssä, jossa nelivalojärjestelmä. Autossa ei saa käsittääkseni olla kytkemättömiä valaisimia.
Korjaan...

Trafin (AKE) valo-ohje (5.3.2004. LVMa autojen ja perävaunujen rakenteesta ja varusteista 19.12.2002)
mukaan
"Ajoneuvon alkuperäiset valaisimet voidaan poistaa käytöstä siten, että niistä irroitetaan johtoliitokset ja polttimo. Valaisinrunkoa ei tarvitse poistaa rakenteista"

Valo-ohjetta voidaan käyttää soveltavin osin myös henkilöautoihin (alkup. ohje kuorma- ja linja-autoihin)
Ja tämä valojen poisto kuuluu juuri soveltaviin osioon.

Ihmetyttää välillä suomalaisen katsastusasemien tiedottomuus omista ohjeistaan.
Miltä asemalta mahdoit saada ko. ohjeen?

Eli kaikki yhteen.
Miksi muuttaa toimivaa autoa, jos se voi varustaa laadukkailla sinne kuuluvilla osilla.

Ps. omaan 210 olen laittanut ihan hellan lisäpitkät... Eihän sillä muuten näe.
Onhan ne rumat :shifty:
W211 320CDI -03 Airmatic, H&K, Designo
W210 200CDI -02 alle milli ajettuna
W215 CL600 -03
Maserati Biturbo -85
w211 400CDI -04
w210 220CDI -03
w202 200CDI -99
Morris Mini 1275 -77
MGA 1500 -56
Vespa 125cc -52
Jawa mopo -57
Avatar
LopenUupunut
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 8347
Liittynyt: Ti 12.01.2010 22:40

Re: w210 avantgardenin xenonit

Viesti Kirjoittaja LopenUupunut »

jvk210cdi kirjoitti:Jälkiasennus Xenonin "valopiste" ei tule koskaan olemaan millilleen polttopisteessä, joten valokuvio menee aina pieleen.
Teho tosiaan korjaa virheen.

Satoja jälkiasennus xenoneja nähneenä...
Heijastin umpion sisällä vaurioituu ajan myötä, josta ei toivottuna seurauksena vielä entisestään enemmän väärään suuntaan menevää valoa.

Katsastuksessa umpiosta katsotaan onko merkintää D=xenon tai H=hehkulankapolttimo.

Umpio joka on suunniteltu xenonille (D-merkintä) osaa käsitellä xenonpottimon tuoman suuren valovoiman vain sinne minne se on tarkoitettu.

Kun H-umpioon laitetaan xenon ei siitä seuraa mitään hyvää.
Valokuva on AINA pielessä, umpio pilaantuu ajan myötä, aika ja raha.

Kaikki se vaiva siitä valosta, minkä saa myös laittamalla sinne hyvän/laadukkaan H7 polttimon...
Esimerkiksi Osramin NightBrakerin tai Phillipsin Extreme powerin.

Näin ei tarvitse mm.
-Säätää pitkää iltaa (ellei se ole se juttu)
-kinastella katsurin kanssa
-pilata umpiota
-vastaantuliat räpsyttelevät valoja
-kuluttaa rahaa melko turhaan

Xenonumpioon uudet sinne kuuluvat xenon-polttimot ja kaukovaloihin Osramin NightBrakerit niin siitä hyvä tulee :thumbup:

Jälkiasennus xenonien asentajat saisivat ampua itseään nilkkaan :twisted:
Ajattelevat vain omaa napaa tien päällä.
Pyh, ainakaan kaukovaloihin jälkiasennusta en pidä mitenkään pahana asiana...enemmän kusisin lisäkaukovalojen asentajien jaloille, ne kun yleensä tuppaa näyttämään oravien pesät puun latvoista...mersussa (väyrynen) ei pysty omia pitkiä säätämään erikseen joten kaukovalojen säätö on melko "huomaamaton"....
enkä ajele vastaantulevia kohti pitkä päällä.

tuossa lyhyet alkuperäiset xenonit.
http://aijaa.com/008399655151" onclick="window.open(this.href);return false;

ja tuossa kaukovalot jälkiasennus xenoneilla 5000k
http://aijaa.com/009519655153" onclick="window.open(this.href);return false;

.
Opel, "weird lieben autos"....
Avatar
jvk210cdi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 725
Liittynyt: Ma 09.01.2012 11:32
Paikkakunta: Pk seutu

Re: w210 avantgardenin xenonit

Viesti Kirjoittaja jvk210cdi »

Olet oikeassa alkuperäisten pitkien sisään laitetut xenonit ovat kyllä aivan tarkoituksenmukaiset.

Ja mitä tulee siihen katsureiden rutinaan, niin kun rakentaa ne xenonit niin hyvin, että näyttää alkuperäiseltä. En usko että sellaista katsuria löytyy, joka silloin puuttuisi ko. asiaan.

Ja kun alkuperäinen umpio kun on D-merkattu, niin eikös sinne silloin saa xenonin laittaa :thumbup:
Mahtaako se katsuri jaksaa niistä pienistä numeroista ja kirjaimista lähteä tulkitsemaan, ettei kaukovaloihin saa xenonia laittaa.

Kun siististi tekee...
Edesmenneellä tutullani oli tapana sanoa, että:
"kun hiljaa ollaan, niin kalaa tulee"

Pätee muuten moneen viritysasiaan asemalla :angel:
W211 320CDI -03 Airmatic, H&K, Designo
W210 200CDI -02 alle milli ajettuna
W215 CL600 -03
Maserati Biturbo -85
w211 400CDI -04
w210 220CDI -03
w202 200CDI -99
Morris Mini 1275 -77
MGA 1500 -56
Vespa 125cc -52
Jawa mopo -57
Iso-Jaska
Mersumies
Mersumies
Viestit: 691
Liittynyt: Su 17.07.2005 00:08
Paikkakunta: EFIV

Re: w210 avantgardenin xenonit

Viesti Kirjoittaja Iso-Jaska »

jvk210cdi kirjoitti: Trafin (AKE) valo-ohje (5.3.2004. LVMa autojen ja perävaunujen rakenteesta ja varusteista 19.12.2002)
mukaan
"Ajoneuvon alkuperäiset valaisimet voidaan poistaa käytöstä siten, että niistä irroitetaan johtoliitokset ja polttimo. Valaisinrunkoa ei tarvitse poistaa rakenteista"

Valo-ohjetta voidaan käyttää soveltavin osin myös henkilöautoihin (alkup. ohje kuorma- ja linja-autoihin)
Ja tämä valojen poisto kuuluu juuri soveltaviin osioon.

Ihmetyttää välillä suomalaisen katsastusasemien tiedottomuus omista ohjeistaan.
Miltä asemalta mahdoit saada ko. ohjeen?
Näistä eri käytännöistä vielä yksi esim., jonka bongasin joskus BMW-foorumilta: oli vaadittu/salittu auton omien pitkien valojen lasien teippaaminen, ku oli poistettu polttimot. Tosin väykyssähän se umpio toimii parkkilamppuna samalla.


Noita ohjeistuksia on joka alalla sen verran, ettei kaikkia voi tietää, varsinkin erittäin harvoin esiin tulevia. Esim. ite en jaksa vääntää katsastuksessa lisäpitkien kytkentöjen laillisuudesta, niin otan suosiolla lisävalot pois tai laitan auton omiin pitkiin xenon-polttimoiden tilalle H7:t.
Multivan Tdi
Ex: Octavia 1.6 Tdi
Ex: Octavia 1.9 Tdi
Ex: Octavia 1.9 Tdi
Ex: E320 CDI (210.226)
Ex: Megane 1.9 dTi
Ex: 260 E (124.026)
Ex: Cordoba 1.9 Tdi
Ex: Polo 1.3i
Ex: Jetta 1.6 Tdic
Ex: 80 1.6 d
Avatar
jvk210cdi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 725
Liittynyt: Ma 09.01.2012 11:32
Paikkakunta: Pk seutu

Re: w210 avantgardenin xenonit

Viesti Kirjoittaja jvk210cdi »

Toimii :thumbup:

Kunhan katsurin kiinnostus ei herää "näkyvistä virityksistä".

Ei katsuria kiinnosta, kun asialliselta näyttää ja tarkoituksen täyttää.
W211 320CDI -03 Airmatic, H&K, Designo
W210 200CDI -02 alle milli ajettuna
W215 CL600 -03
Maserati Biturbo -85
w211 400CDI -04
w210 220CDI -03
w202 200CDI -99
Morris Mini 1275 -77
MGA 1500 -56
Vespa 125cc -52
Jawa mopo -57
Vastaa Viestiin