w201 turbodiesel
- killerimersu
- Mersumies
- Viestit: 835
- Liittynyt: Ti 06.09.2011 11:27
- Paikkakunta: pori
w201 turbodiesel
Morjesta
Mitäs mieltä virittäjä miehet on 200d:n turbotuksesta ja mitä kaikkea pitäis tehdä JOS aikoo isompia tehoja ottaa irti?
itse ajattelin jäähdytettyjä mäntiä, isommat tapit pumppuun, ehkä vahvemmat venttiilit ja laakerit alakertaan, vahvistettu vaihdelaatikko, kestävämpi kannentiiviste, kanavien kiillotus/hoonaus/avarrus, imusarjan kohdistus.. kertokaa jos jotain noista ei kannata tehdä tai mitä noiden asioiden lisäksi kannattaa tehdä..
Mitäs mieltä virittäjä miehet on 200d:n turbotuksesta ja mitä kaikkea pitäis tehdä JOS aikoo isompia tehoja ottaa irti?
itse ajattelin jäähdytettyjä mäntiä, isommat tapit pumppuun, ehkä vahvemmat venttiilit ja laakerit alakertaan, vahvistettu vaihdelaatikko, kestävämpi kannentiiviste, kanavien kiillotus/hoonaus/avarrus, imusarjan kohdistus.. kertokaa jos jotain noista ei kannata tehdä tai mitä noiden asioiden lisäksi kannattaa tehdä..
bensalla pestään pensselit. dieselillä tehdään voimaa
124 601turbo
sekámeteli audi
ex 201 601turbo
124 601turbo
sekámeteli audi
ex 201 601turbo
Re: w201 turbodiesel
eiköhän tuohon tietoa olis löytynyt jo noin 30sekunnin etsimisellä. turbo osion ensimmäisellä sivullakin jo oli kaksi topiccia samasta aiheesta.
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 5&t=114429" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 5&t=113254" onclick="window.open(this.href);return false;
oma mielipide tuosta on että jos haluat sen kahenlitran dieselin ahtaa, laita vaan turbo ja muuta kalut kiinni aja mitä kestää ja vaihda sitten toinen, ei tuommoseen koneeseen kannata rahaa syytää. MUN MIELIPIDE.
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 5&t=114429" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 5&t=113254" onclick="window.open(this.href);return false;
oma mielipide tuosta on että jos haluat sen kahenlitran dieselin ahtaa, laita vaan turbo ja muuta kalut kiinni aja mitä kestää ja vaihda sitten toinen, ei tuommoseen koneeseen kannata rahaa syytää. MUN MIELIPIDE.
- killerimersu
- Mersumies
- Viestit: 835
- Liittynyt: Ti 06.09.2011 11:27
- Paikkakunta: pori
Re: w201 turbodiesel
tota mäki ajattelin.. mut siis mielenkiinnosta mietin kun yks samallaine ja ylimääränen kone pyörii tallin nurkassa
täytyy vilkasta noita juttuja..

bensalla pestään pensselit. dieselillä tehdään voimaa
124 601turbo
sekámeteli audi
ex 201 601turbo
124 601turbo
sekámeteli audi
ex 201 601turbo
Re: w201 turbodiesel
myyt mulle sen yhden ylimääräsen diiseli koneen nii voidaan jakaa kokemuksia sen ahtamisesta 

S203
- killerimersu
- Mersumies
- Viestit: 835
- Liittynyt: Ti 06.09.2011 11:27
- Paikkakunta: pori
Re: w201 turbodiesel
voin mä myydä.. yks sylinteri "kuulemma" pois pelistä mutta kone pyörii.. hinta 50e
bensalla pestään pensselit. dieselillä tehdään voimaa
124 601turbo
sekámeteli audi
ex 201 601turbo
124 601turbo
sekámeteli audi
ex 201 601turbo
turbo pako sarjan myynti kysely
nii olisko jollain myydä varsinais suomen alueelt turboo ja pako sarjaa ja jos löytyy jotain muuta viri vempaint nii olisin kiinnostunu
Re: w201 turbodiesel
Tuumaillu 601stä myös, mutta näyttä ettei aika riitä moiseen.
Oma resepti ois 602/3 tbo männät ja 605/6 tbo kanget. Öl ruiskut sekä modattu 606tbo öl pumppu, siinäpä tärkeimmät kellarii.
Kansi toki sipistelty ja pikkase kiinnitetty kanaviin, venttiileihin ja nokka politiikkaan huomiota. Pa puolelle sit se ainoo ja oikee eli 8mm pumppu.
Tolla viri motori voi vaan prkleen palijo parremmin ku 7mm. Rautapuoli oiski ny bout 400hv tällis. Enää ei puutu ko loput
Ja tokihan se motori kannataa laakeroija tbo osin ja männistäki voi hitusen laesta pyyhkästä.
Oma resepti ois 602/3 tbo männät ja 605/6 tbo kanget. Öl ruiskut sekä modattu 606tbo öl pumppu, siinäpä tärkeimmät kellarii.
Kansi toki sipistelty ja pikkase kiinnitetty kanaviin, venttiileihin ja nokka politiikkaan huomiota. Pa puolelle sit se ainoo ja oikee eli 8mm pumppu.
Tolla viri motori voi vaan prkleen palijo parremmin ku 7mm. Rautapuoli oiski ny bout 400hv tällis. Enää ei puutu ko loput

Ja tokihan se motori kannataa laakeroija tbo osin ja männistäki voi hitusen laesta pyyhkästä.
No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.tarvikemotti.com
www.tarvikemotti.com