Tulossa olis tommonen kunnon valurautamotti joka on tosiaan alkuperänen turbo. Se olis tarkotus istuttaa w123 farkkukoriin. Kertokaas nyt viisaat että kuinka siihen olis järkevin laittaa cooleri, minkäkokonen ja mistä ahtoputket parhaiten kulkee?
Sitten mitenkäs tehonlisäys? Vähän alle 200 hv riittäs mulle ens alkuun, kuinka isoja toimenpiteitä vaatii? (tosiaan ensimmäinen tän tyylinen projekti niin taitaa olla naurettavia kysymyksiä).
Kuinka jäähdytys? Oletetaan että olis se 180 hv. Mistä syyläri kun ei ole turbon omaa olemassa? OM603 syyläri? Riittääkö? Oljynlauhdutin OM617 vaparista ei taida riittää?
Kuinka pitkälle 4-vaiht. manuaali kestää? Kuinka vakiokytkin pitää?
Perävälityksestä sen verran että kuulemma 3.46 on turhan tihee. 3.07 on aika harvassa (tiedän kun mettästin semmosta tutulle). Sopiiko W126 perä suoraan takakelkkaan? Eikös niitä löydy 2.xx välityksellä aika hyvin?
Tältä päivältä kai tarpeeks kyselly.
