602:sen piristys

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
Vastaa Viestiin
jampo
Sisäänajossa
Sisäänajossa

602:sen piristys

Viesti Kirjoittaja jampo »

Nyt olisi meikäläisellä aika alkaa piristeleen tuota omaa 5:pyttystä tänään otettu koe sauhut 7mm pumpulla :D .
Tarttis alkaa suunnitelemaan pakosarjaa turbolle olisi hyvä jos joltain löytyisi vaikka kuvia joistain itse tehdyistä sarjoista jos voisi laittaa vaikka tänne niitä kuvia, laipat on jo valmiina hyllyssä. Sitten tuo turbon valinta tuohon moottoriin minkäs kokoisia täällä on noihin lykätty. Ite oon katellu noita t03/04, hx 35 koko luokan ahdinta tohon
omaan olisko passeli mitä täällä ihmiset mieltä?? Ettei se ny sit rupeis ainakaan heti ahdistaan.. Mutta joku järkevä joka olisi sitten edes jollain ajettava kun auto joka päiväisessä ajossa. Voimaakin tietysti sais olla jonkun verran ku toi aurinko käy jo sen verran korkealla että asfaltti näkyy ja rupeaa kuivuun... :mrgreen:
jukkis.
Mersumies
Mersumies

Re: 602:sen piristys

Viesti Kirjoittaja jukkis. »

mulla osi sulle sopiva ahdin myytävänä.
master power 56/58.5 siivillä, jaetulla .70ar pakopesällä
noin 25tkm ajettu.
h.450€

Kuva

Kuva
veskola
Valvoja
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veskola »

Oftopiikkia, mutta mikä muuten on noiden reikien tarkoitus tuossa "imusuppilossa" ?
Lisää tietoa: www.skg.fi
jukkis.
Mersumies
Mersumies

ihan sama sakkauksen vaimentaminen kuin muissakin isommissa, tuossa se vaan on vähän enemmän tunning toteutus. :lol:

edit. tuossa kuva tuosta perinteisemmästä toteutuksesta.
http://www.hevosvoima.com/shop/images/T ... R545-2.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
veskola
Valvoja
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veskola »

Vaimentaa sakkauksen aiehuttamaa ääntä, joka tulee siiven läpi ? :shock:

Toimiiko se ? Haittaakse se imuvirtuasta ?
Lisää tietoa: www.skg.fi
jukkis.
Mersumies
Mersumies

en kyllä sitä tiedä että haittaakose sitten ahtimelle virtaavaa ilmaa.
kyllä se ihan sitä sakkausta poistaa, eikä vaan sen ääntä. toimii se kyllä, kaverilla oli joskus tuommoinen just samallainen kuin tuo mun turbo mutta ilman nuita porauksia kiinni 602:sessa nii se alkoi jossakin tilanteessa (en muista enää tarkemmin, oisko ollut raskaalla kuormalla kaasupohjassa vedätys tilanne) sakkaamaan. vaihtoi tuommoseen kuin tuo mun niin ongelma poistui.

eihän tuo mikään uus juttu ole, on vaan veskola tainnut harrastaa liian pieniä turboja jos on uusi asia. :wink:
maKe|
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja maKe| »

Vähän O.T mutta eikös tuo ole kumminkin ihan viralliselta nimeltään anti-surge kompurakotelo, eli juurikin sakkaukseen vaikuttava tekijä?
Ainakin T04Z rungoissa näyttäs samanlainen kotelo olevan vakio kamaa. Bensa kipossa n. 650-700hv ahdin.
Tomorrow's answers today

Toyota JZX100 Chaser Tourer V -99
Husaberg FS 570 -11

Ex:
W210 290Td -97
Vastaa Viestiin