Tänään avasin kaikki putket/letku turbolta imusarjaan, enkä mitään löytänyt. Luulis nyt hiukan huohotusöljyä tulevan ilman mukana...

voisitko hieman tarkentaa.CDI203 kirjoitti:Irralinen ali paineletku jos oli avoin niin vuotta säätö piirin alipaineet
niin jos ali paine piirissä on vuoto "avoin letkunpää" sieltä karkka säätöön käytetty alipainewallu82 kirjoitti:voisitko hieman tarkentaa.CDI203 kirjoitti:Irralinen ali paineletku jos oli avoin niin vuotta säätö piirin alipaineet
Sammumis ongelmat myös saapuivat tännepäin. Ohitustilanteessa ensiksi painoin kaasun puoleen väliin---> vaihto 5-4:selle, sitten tasaisesti kaasua lisää, viimehetkellä vaihtoi 4-3:selle ja sammu. Eikä *itullakaan käyntiin. puolen tunnin sahaamisen ja palaneen startin jälkeen tulille. Aamulla normaalisti käyntiin, 20km ajoa. Kiekko reenien jälkeen sahasin startin vaihto kuntoon ja soitin hinurin. Vikakoodi railpaineen ylityksestä. Tästä täällä jo on kirjoiteltukkin.
Vaihdoin startin, o-renkaita 4kpl (pumpun alapuolelle en kerinny kun on niin ahdasta), polttoainesuodattimen, yhden suuttimen (ohivuoto tuplat verrattuna muihin ja korjausarvo +4.9.
Lähti hienosti käyntiin. Sammumaan sain heti ekalla täyskaasu koitoksella edellämainitulla tavalla, mutta lähti viidennellä startilla käyntiin.
Nyt viis päivää ajettu normaalia ajoa eikä mitään ongelmia. Kylmä käynnistys eriomainen, täyskaasu kiihdytyksiä en ole tehnyt kun niin kaukana kotoa olen ollut.
Joku kirjoitti niistä rail tukkiin tulevista "paine iskuista" johtuen ilmasta?? Entä railpaineen säätöventtiili?
Positiivista on ,että ilmeisesti syötöt toteutuu...![]()
Onkos sää ollut sama kuin onkelman ilammantuessa (jos on lämöisempää ilmaa sisään menossa rajoitta syöttöjä "sopivasti" sen verran) vaikutta myös ilma vuotoihin muuhun tiiviyteenwallu82 kirjoitti:Nyt viikonlopun aikana olen tota rotteloa polkenut, enkä ole sammumaan saanut. En tiedä onko vetoja niinkuin pitäisi, mutta toimii. Olisko järjestelmässä ollut vielä hiukan ilmaa suutin,suodatin,putki jumpasta...? Ajoa ei tullut kuin 10km remontin jälkeen kun se silloin sammu. No pumppuun kun vielä sen tiiviste sarjan vaihdan, niin luulis sitten jo mahdolliset ongelma kohdat olevan eliminoitu