Mese vaikutti ulkonäöltään ja yleisilmeeltään yllättävän siistiltä hintaluokkaansa nähden. Ruostetta ei ulkopelleissä juuri ollut eikä pohjakaan täysin mätä voinut olla sillä mekkeri oli katsastettu n. kuukausi sitten. Koeajossa huomasin että kun vaihdetta vaihtaa rivakamminn jossain voimansiirron osassa kolahtaa ikävästi. Myöskään kumpikaan vasemman puolen ikkunoista ei toiminut. Auto kuitenkin oli sen verran hyvässä hapessa että tasan tonttonen vaihtoi omistajaa ja mese lähti mukaan.



Aluksi tuli korjailtua sähköikkunat toimintakuntoon ja sen jälkeen vaihdoin YJ releen kun oli pieniä käyntiongelmia. Tämän jälkeen auto kuitenkiin laitettiin seisontaan kun ei intissä olon takia ollut aikaa laitella sitä enkä pystynyt vakuutusmaksuja maksamaan intin tuloilla. (eli ihan ketun järkevä ostos siis

Mursu on koko talven seisonut pihalla tollasen pukin päällä odottamassa kevättä. Tossa maaliskuussa käynnistin auton ekan kerran tänä vuonna ja lähti laakista käyntiin. Nyt kun on lomaa alkanut olla intistä niin on ollu aikaa laitella tätäkin. Pakoputkistoa muokkasin niin että ekan äänenvaimentimen jälkeen laitoin suoran putken. Ääni oli kuitenkin vähän turhan massiivinen joten laitoin vielä putken loppuun tarvike äänenvaimentimen vanhan puhkiruostuneen tilalle.


Nyt on vähän paremmat äänet mut ei kuitenkaan liian kovat. Samalla aloin vähän tutkailemaan tuota voimansiirron kolahdusta. Aluksi luulin että kardaanin rättinivel olisi ollut paska mutta ääni näyttää tulevan takasillan kumipuslista. Vasemman puolen kumi oli aivan paskana eikä oikeakaan hyvältä näytä. Kun nää pikkuviat saan korjattua olisi takoitus ottaa kolmesatanen ajoon
Millähän kannattaisi muuten tuo putki sutia? Menee varmaan aika nopeesti pilalle uusi putki jossein mitään sille tee.