Päivitystä. Irroitin kaasarin ja siitä lähtevätletkut nyt kokonaisuudessaan ja jotakin uutta taas. Bensaletku vuotaa hieman kaasarin liitoksesta, ei huomannut päälleppäin ennenkö puristeli siitä vähän. Sitten Ilmanputsarilta lähtevä lyhyt putki oli ihan haljennut, putki joka liittyy toiseen putkeen, joka taas menee moneen paikkaan, mm. vennttiilikoppaan ja yksi pää myös kaasarille. Siinä vieressä putsarin pohjassa oli myös letkunpaikan näköinen nippa, kuuluisiko siitä mennä letku johonkin? Toinen tyhjä siis siin atf öljykannen viereisessä jutussa, mutta siinä ei siis ikinä ole mitään ollut ennen.
Otin ihan kuvankin nyt tuosta putsarin pohjasta ja tyhjästä letkunpaikasta.
E: ja nyt on kaasari pöydällä. Mitään vuotoja ei enää löytynyt lisää, tosin löysin ohjeen seoksen säätöön, että kierretään sitä alhaalla olevaa seoshommelia niin kauan että luisti liikkuu ja sitten kierros taaksepäin. Mutta kun tuota testasin, niin eihän se luisti mihinkään liiku sitä kiertämällä, sormin liikkuu kyllä hyvin, ettei jumissa ole. Avasin sitten pohjan, niin siellähän on jousi luistin ja sen seoshärpäkkeen välissä, laitoin sen nyt sillain että yksi kierros auki siitä kun pohjan sai paikoilleen ilman että yhtään täytyi painaa sitä jousta vasten.
Onkhan tässä vaiheessa enää kellään mittän apuja tähän...

Pistäkää ihmeessä jos jotain ideaa on. Putsarilta lähtevän putken ja bensaletkun pistän nyt kuntoon, mutta jotenkin en jaksa uskoa että niillä lähtise semmosesta käynnistymättömyydestä toimimaan. Vaan enpä minä mikään maestro tässä ole.
Niin, ja imusarjan välinen laippa oli ehjä.