Vaihto ML:stä CLK:n
Vaihto ML:stä CLK:n
Elikkä itsellä ML 270 CDI -00 ajettu: n.347tkm
Juuri katsastettu moitteetta.
Ei mtn vikoja
Mutta kun tekisi mieli vaihtaa clk cabrioon.
Onko mtn "järkeä"?
Kyseinen clk olisi vm.99-00 ja 230 tai 320
Kiitos.
T: Ari
Juuri katsastettu moitteetta.
Ei mtn vikoja
Mutta kun tekisi mieli vaihtaa clk cabrioon.
Onko mtn "järkeä"?
Kyseinen clk olisi vm.99-00 ja 230 tai 320
Kiitos.
T: Ari
Re: Vaihto ML:stä CLK:n
Sunnuntaina kun avasin CLK:n katon 1. kertaa tänä vuonna ja kruisailin hesan keskustassa auringon häikäistessä yläviistosta olin taas helevetin iloinen etten ostanut mitään v*tun 'järkiautoa' vaan avo CLK:n
Kesä tulossa, jessss! No toisaalta, nyt kun tossa on maakaasulaitteet niin sehän on jo lähes 'järkiauto'
Hommaa se avo


Hommaa se avo

Re: Vaihto ML:stä CLK:n
Joo, teet niin miltä itsestä tuntuu =) Jos avoautoa halajat niin anna mennä vaan 

SE TOIMII SITTENKIN!!! VAI TOIMIIKO SITTENKÄÄN???
EX-W123 200 B (1982)
EX-W123 240 D (1980?)
EX-W203 C180 sporcoupe (2001)
EX-Vito 112cdi (2001)kutiteltu
EX-C124 300CE-24 (1991)kesäKisu
EX-W220 S500(1999)Paras ajaa, huonoin omistaa
EX-Triumph Speedmaster (2010)
R129 500SL(1990)Remmillä ;)
BMW 330XdA(2001)Käyttö-katiska
Suzuki m1800r(VZR) (2006)
W210 E55 AMG(1998) Nykyinen kesäKisu
EX-W123 200 B (1982)
EX-W123 240 D (1980?)
EX-W203 C180 sporcoupe (2001)
EX-Vito 112cdi (2001)kutiteltu
EX-C124 300CE-24 (1991)kesäKisu
EX-W220 S500(1999)Paras ajaa, huonoin omistaa
EX-Triumph Speedmaster (2010)
R129 500SL(1990)Remmillä ;)
BMW 330XdA(2001)Käyttö-katiska
Suzuki m1800r(VZR) (2006)
W210 E55 AMG(1998) Nykyinen kesäKisu
Re: Vaihto ML:stä CLK:n
Mitenkäs nuo moottorit: 200 ja 230. Onko kestävyys eroja paljonkin tai jotain muuta merkille pistettävää?
Re: Vaihto ML:stä CLK:n
CLK cabrioon sopivat minusta ne niihin saatavilla olleet moottorit. Sinun on itse ratkaistava mikä niistä on sinulle sopivin . Suomessa ei moottorin teholla varsinkaan carbiossa ole niin suurta merkitystä. Ihan perus 200 bensamoottorillakin pärjää loistavasti. Toiselle taas 430 on ainoa sopiva.
Huomio kuitenkin että cabriossa pitää olla nahkapenkit , ei avokaton takia vaan minusta ne kuuluu cabrion tyyliin.
Huomio kuitenkin että cabriossa pitää olla nahkapenkit , ei avokaton takia vaan minusta ne kuuluu cabrion tyyliin.
Tuontiautoilija jo vuodesta 1989.
Re: Vaihto ML:stä CLK:n
Näin on. Ja sitten siinä pitää tyylin vuoksi olla myös se veekasisportsman kirjoitti: Ihan perus 200 bensamoottorillakin pärjää loistavasti. Toiselle taas 430 on ainoa sopiva.
Huomio kuitenkin että cabriossa pitää olla nahkapenkit , ei avokaton takia vaan minusta ne kuuluu cabrion tyyliin.



- LopenUupunut
- Mersumaanikko
- Viestit: 8347
- Liittynyt: Ti 12.01.2010 22:40
Re: Vaihto ML:stä CLK:n
Jos valintaa joutuisi tekemään moottorin ja lumppukaton välillä, ei olisi epäselvää.....430.
Itseasiassa en turhempaa tiedä kuin avoauto....kattoluukkuakaan en koskaan pidä auki...johtuuko siitä että en tupakoi?
.
Mitä aloittajan kysymään.....ehdottomasti SLK tai sitten ML jatkaa vaan.
E: ja itse pidän sen suojaliukukannen aina kiinni ettei saatanan aurinko häikäise yläviistosta....
.
Itseasiassa en turhempaa tiedä kuin avoauto....kattoluukkuakaan en koskaan pidä auki...johtuuko siitä että en tupakoi?
.
Mitä aloittajan kysymään.....ehdottomasti SLK tai sitten ML jatkaa vaan.
E: ja itse pidän sen suojaliukukannen aina kiinni ettei saatanan aurinko häikäise yläviistosta....

.
Opel, "weird lieben autos"....
Re: Vaihto ML:stä CLK:n
Joo avoauto ei kaikille sovi
Jos pitäisi valita 430:n ja rättikaton välillä niin valinta olisi selvä, ai mutta niinhän se jo onkin
Katto auki, kesä tuloo!


Katto auki, kesä tuloo!
Re: Vaihto ML:stä CLK:n
Itse asiassa CLK -cabrio on varsin onnistunut kokonaisuus mersuksi . Autoa voi helposti käyttää koko vuoden ja takapenkille myös mahtuu 2 ihmistä.
Lopetin aikoinaan prätkätouhun kun en jaksanut kokoajan pukea ja riisua varusteita . Lisäksi tenavien mukaan ottaminen oli hankalaa. CLK cabriossa pääsee koko perhe nautiskelemaan . Hyvä fiilis kun avaa katon työhön mennessä tai kotimatkalla.
Tuo rättikattoisuus ei todellisuudessa häiritse mitenkään, mutta onhan se taksimersuihin tottuneille hieman hämmentävää ja tällöin tietysti sen täytyy myös huonoa
Lopetin aikoinaan prätkätouhun kun en jaksanut kokoajan pukea ja riisua varusteita . Lisäksi tenavien mukaan ottaminen oli hankalaa. CLK cabriossa pääsee koko perhe nautiskelemaan . Hyvä fiilis kun avaa katon työhön mennessä tai kotimatkalla.
Tuo rättikattoisuus ei todellisuudessa häiritse mitenkään, mutta onhan se taksimersuihin tottuneille hieman hämmentävää ja tällöin tietysti sen täytyy myös huonoa

Tuontiautoilija jo vuodesta 1989.
Re: Vaihto ML:stä CLK:n
^Aika sama meininki! Moottoripyöräilyn loputtua 'pakottavista' syistä tuli avoauton hankita kurantiksi. CLK:n etuja olivat juurikin tuo nelipaikkaisuus perheelliselle ja ympärivuotisen käytön mahdollisuus/helppous.
Mutta ehdottomasti pitää käydä koeajolla katto auki, mieluusti kauniina päivänä niin huomaa aika nopeasti onko avoauto sinun juttusi
OT: Oma CLK meni juuri leimasta läpi ilman ensimmästäkään huomautusta, juhuu
Mutta ehdottomasti pitää käydä koeajolla katto auki, mieluusti kauniina päivänä niin huomaa aika nopeasti onko avoauto sinun juttusi

OT: Oma CLK meni juuri leimasta läpi ilman ensimmästäkään huomautusta, juhuu

Re: Vaihto ML:stä CLK:n
ML sit vaihtu CLK:n ei kylläkään avoon mutta coupeen. Sen verran joutuu olemaan paikalliseen liikkeeseen yhteydessä koska pari muuttujaa ilmentynyt.
-Kuskin sähköpenkki jumii, tai siis ainoastaan etäisyys. Ekaks ei halunnu mennä taaksepäin mutta nyt ei sit liiku eteenpäin.
-Apparin peili säätyy muuten hyvin mutta kun laittaa pakin päälle niin kääntyy täysin alas mutta eipä nouse enää kun lähtee eteenpäin.
-Tyhjäkäynti välillä hieman levoton, ei kumminkaan älytön soutaminen koska kiekkaviisariin ei vaikuta. Kuulemma vika saattaisi olla ilmamassamittarissa.
Ja autohan on 430 Sport -99/00 (huoltokirjassa ekat leimat italiassa)
En sit tiiä onko facelift vai mikä kun myös peileissä vilkut.
Kuvat: http://s191.photobucket.com/albums/z224/impi80/CLK/" onclick="window.open(this.href);return false;
-Kuskin sähköpenkki jumii, tai siis ainoastaan etäisyys. Ekaks ei halunnu mennä taaksepäin mutta nyt ei sit liiku eteenpäin.
-Apparin peili säätyy muuten hyvin mutta kun laittaa pakin päälle niin kääntyy täysin alas mutta eipä nouse enää kun lähtee eteenpäin.
-Tyhjäkäynti välillä hieman levoton, ei kumminkaan älytön soutaminen koska kiekkaviisariin ei vaikuta. Kuulemma vika saattaisi olla ilmamassamittarissa.
Ja autohan on 430 Sport -99/00 (huoltokirjassa ekat leimat italiassa)
En sit tiiä onko facelift vai mikä kun myös peileissä vilkut.
Kuvat: http://s191.photobucket.com/albums/z224/impi80/CLK/" onclick="window.open(this.href);return false;
- LopenUupunut
- Mersumaanikko
- Viestit: 8347
- Liittynyt: Ti 12.01.2010 22:40
Re: Vaihto ML:stä CLK:n
Mielenkiinnosta haluttaisi tietää mikä seikka vaikutti kuitenkin umpikattoisen hankintaan....?
Oliko kone kuitenkin koeajolla se juttu ?
Kävitkö lakanakattoista ajamassa ?
Jne.
.
Oliko kone kuitenkin koeajolla se juttu ?
Kävitkö lakanakattoista ajamassa ?
Jne.
.
Opel, "weird lieben autos"....
Re: Vaihto ML:stä CLK:n
Tuo apapparin puolen pelien palautuminen takaisin kestää meidän clk:ssa ainakin hetken siis kun on laittanut d:n päälle.
Tosin voihan siinä olla myös mekanismissa vikaa . Tuleeko mitään ääntä pelistä kun siirrät P:lta D:lle ?
Penkki ongelmaa todennäköisesti johtuu siirtomoottorin/hammaspyörien ongelmasta ? Vai joko selvitit vian ?
Tyhjäkäynti vika tulee joko tulpista , ilmamassamittarista tai tulpanjohdoista .
(katso pimeällä konehuoneeseen näkyykö tulpanjohdoissa läpilyönteja kun kone käy ).
Koska on viimeksi mitattu päästöt ?
Tosin voihan siinä olla myös mekanismissa vikaa . Tuleeko mitään ääntä pelistä kun siirrät P:lta D:lle ?
Penkki ongelmaa todennäköisesti johtuu siirtomoottorin/hammaspyörien ongelmasta ? Vai joko selvitit vian ?
Tyhjäkäynti vika tulee joko tulpista , ilmamassamittarista tai tulpanjohdoista .
(katso pimeällä konehuoneeseen näkyykö tulpanjohdoissa läpilyönteja kun kone käy ).
Koska on viimeksi mitattu päästöt ?
Tuontiautoilija jo vuodesta 1989.