Nyt kun olisi tilaisuus tommonen kone saada niin pakkohan se on ostaa kolaroidusta 97 vuoden väykystä olis tekniikkaa tiedos. Mitä muuta tuosta kannattaa hyödyntää? Laatikko? Perä? Mitä laatikkoa ja perää noissa st meseissä nyt yleensä käytetään? ja toiseksi, sopiiko koneen korvat suoraan lankkuun? Pitääkö jotain kohtaa modata suuremmin jos tommosen paketin sinne istuttaa?
Väykyissä on yleensä sähköohjattu laatikko, joten kun kyselet se lienee liian hankala rojekti. Ihan ekoissa väykyissä on perinteinen laatikko ilman sähköä, mutta se pitäisi olla sama kuin w124 turbossa. Normitehoilla ei oikein mitään tartte lootalle tehdäkkään. 97 väykyssä taitaa olla se sähköloota, joten unohda se...niin ja kai se sun 124 lankku on turbolla ja samoin se väyrynen ? Jos on niin silloin siellä on jo paljon kestävää tekniikkaa valmiina, ellei niin sitten saakin ostaa sitä ja tätä.
Tätä monivenan w124:ään istutusta on toki forumit täynnä, joten niitä topiikkeja vain lukemaan. Sinne se istuu ihan heittämällä mutta on siin paljon pikkuvärkkäämistä siellä ja täällä.
Kannattaa varmaan katsoa ja kirjoittaa ylös mitä siinä nykyisessä on ja mitä kolariväykyssä on. 722.3 on se automaatti, joka olisi paras vaihtoehto, lähinnä siis asennuksen helppouden kannalta.
No niin kiitos tästä. Väykky on toki om606 turbo koneella mutta tuo lankku 2,5 vapari, tosin sitä ajattelinki että hommais paremman aihion niin olis osaa enemmän valmiina.
Kai se kone taytyy ostaa tuonne tallin perille orottamaan muita osia
2,5 vaparilankussa lienee se heikompi automaatti, en kyllä ole ollenkaan varma mutta syöttämällä win koodin sinne dekooderiiin asia selviää käsiä likaamatta, muutoinhan lootan tyyppi on meistettynä sinne lootaan. Jos siinä oli ASD perä niin eikös se kelpaa semmoisenaan kohtuu virittelyyn. Siihen en osaa ottaa kantaa paljonko joudut ADS pumpun kanssa puuhastelemaan koneswapin yhteydessä, mutta eiköhän työ tekijäänsä neuvo.