Sergey kirjoitti:kyllä lankku on hyvä ajaa 225/45/17 renkailla. minun mielestä parempi kuin vakiona kun niillä vakioilla on sellainen w123 löysä tunnelma.

Sergey kirjoitti:kyllä lankku on hyvä ajaa 225/45/17 renkailla. minun mielestä parempi kuin vakiona kun niillä vakioilla on sellainen w123 löysä tunnelma.
Sergey kirjoitti:No onko se sinun auto 300-24? Ei noi romut... anteeksi, tarvikevanteet mene sellaiseen.
Btw minulla siis on 300-24 ja 8,5et20 eikä minusta ne tule ronskisti ulos vaikka oli 225 renkaat.
Voin kompata kyllä tätä kun itellä vaihtui just rengaskoko vakiosta mainittuun 17-tuumaiseen. Rengasmelu kasvoi siten että juuri huomaa ja jotkut tien pinnan epätasaisuudet tuntee nyt hieman terävämmin...mut samalla ajettavuus parani kyllä huomattavasti, 15-tuumanen tuntu kyllä huomattavan vetelältä mutkissa noihin verrattuna. Nopeusmittarin näyttämä pysy samana kun renkaan kehä on saman kokonen.Sergey kirjoitti:Enivei, lankku on erinomaisen hyvä ajettava 225/45/17 renkailla, kuten on väyrynenkin.
Ihan hyvä ajettava MUTTA alustan pitää olla viimeisen päälle kunnossa - mitä leveämpi rengas sen pahemmin pienikin välys vaikuttaa ajossa.Sanokaapa kenellä kokemuksia millainen ajettava w124 korisesta tulee vaikkapa 17" vanteilla ja noin 225 renkailla?
Olen ajanut erästä väyrystä (jonka rengaskokoa en muista) 17 ja 18 tuuman vanteilla ja oli ihan hirveä ajettava kun haki uria koko ajan
ja piti käännellä rattia. Jos tulee hommattua tuollainen 124:nen niin mieli tekisi ihan pikkuisen madaltaa ja laittaa 17 tuuman pyörää alle.
Mutta jos ajettavuus menee niin en kyllä laita.
Jep kyllä se tuo on ehdottomasti miellyttävin ja se antaa vielä vähän anteeksi väljyyksiä, 225/45/17 antaa vielä vähän anteeksi mutta 225/40/18 ei enää anna juuri mitään anteeksi.dealer kirjoitti:Ajettavuuden osalta pidän parhaana 205/55/16"