
Asteen verran pitemmät tulee minulle, eli ei mene vakio pakoputkeen ilman modaamista. Alkupätkät putkesta teenkin uusiksi, uusilla kateilla.
Mersullakin noi tais kuulua sen rullan mukaan, että erikseen ei kai saanut ostettua(?)amgenter kirjoitti:Nyt alkais olemaan paketti kasassa. Ainoa mikä estää käynnistämisen on ahtimen rullan prikkojen puute. Yksi hyvin ohut löytyy mutta se ei riitä. Ei kellään olisi niitä varastossa tai tietäisi paikkaa josta kysellä?
Veholta noita ei tosiaan erikseen tainnut saada. Töissä oli kyllä 30 millin akselille sopivia ja huomenna käyn korjaamopäällikön paikalla ollessa kyselemässä josko saisi tuolle 32 akselille.Pansu kirjoitti:Mersullakin noi tais kuulua sen rullan mukaan, että erikseen ei kai saanut ostettua(?)
Sama vika täällä. Vähän sellainen harrastenosturi kun kolmella tunkilla nostettiin leca-harkkojen päälle. Kaksi kun laittaa päällekkäin niin mahtuu alla puuhamaan. Tosin tunnin homma ottaa alas.Pansu kirjoitti:Itsellä niska ja joka paikka kipeenä, kun auton alla päivän mönki. On kyllä prkl seuraava ostos autonosturi, alkaa olla jo liian vanha könyämään tuolla ahtaassa
Mitenkäs tuota laatikkoa on muutettu??amgenter kirjoitti:Laatikosta löytyy nyt vaihtoehdot C, S ja M.![]()
Pelkästään softa. Laittelen tuntoja kunhan saan auton alas pukilta.Hokke kirjoitti:Mitenkäs tuota laatikkoa on muutettu??onko pelkkä softamuutos??
Vuorenmaa Yhtiöt Oy http://www.vuorenmaa.fi/. Sieltä tilasin 0,3 ja 0,5 millisiä ja laitoin paikoilleen. Ulkomitoiltaan 45 millisiä. 40 millisiä voisi saada tilaustavarana. Noita 45:ia oli hyllyssä niin otin sitten niitä.Pansu kirjoitti:Mersullakin noi tais kuulua sen rullan mukaan, että erikseen ei kai saanut ostettua(?)Itsellä jokunen ylimääräinen, mutta ei viitsi noista luopua jos tulee tarvetta. Ilmoittelehan jos jostain noita löydät.
Olin tässä viikon lapissa lohen perässä ja nyt samantien lähtö turkuun häihin, niin projekti vähän seisonut. Pääsee ropeltaa taas ensi viikolla, pitää koittaa harrastaa välillä jotain muutakin kuin autotalliaamgenter kirjoitti:Pansu, päivityksiä. Joko auto liikkuu vai onko vielä kesken?
Vapaalle tyrkätessä se taitaa minullakin nostaa hetkellisesti kierroksia, mutta ei noin paljoa. En usko että kaasuläpän kalibroinnilla on mitään tekemistä tuon kanssa, mene ja tiedä. Jossain topikissa oli tuosta kaasun kalibroinnista, mutta en kyllä nyt muista miten se tapahtui.amgenter kirjoitti:Sellainen "ominaisuus" omaani ilmestyi, että ajon jälkeen (lämpimänä) kun heittää P:lle tai N:lle niin nostaa kierroksia 1500 - 2000 ja pitää siinä noin 10 - 15 sekkaa ennen kuin laskee takaisin tyhjäkäynnille. Voikohan tuohon tehdä jotenkin kaasuläpän adaptoinnin kotikonstein vai pitäisikö tuota "ominaisuutta" etsiä kaasuläpän johdoista/liittimistä?
Jotenkin randomilta tuo ominaisuus tuntuu. Eilen kävin antamassa oikein kunnolla kenkää ja parkkiin tullessa ei nostanut kierroksia. Pikaisesti jenkkipuolelta selailin ja siellä joillakin tekee tuota ja joillakin ei. Mitenkään muuten ei vaikuta auton käyttäytymiseen.Pansu kirjoitti:Vapaalle tyrkätessä se taitaa minullakin nostaa hetkellisesti kierroksia, mutta ei noin paljoa. En usko että kaasuläpän kalibroinnilla on mitään tekemistä tuon kanssa, mene ja tiedä. Jossain topikissa oli tuosta kaasun kalibroinnista, mutta en kyllä nyt muista miten se tapahtui.amgenter kirjoitti:Sellainen "ominaisuus" omaani ilmestyi, että ajon jälkeen (lämpimänä) kun heittää P:lle tai N:lle niin nostaa kierroksia 1500 - 2000 ja pitää siinä noin 10 - 15 sekkaa ennen kuin laskee takaisin tyhjäkäynnille. Voikohan tuohon tehdä jotenkin kaasuläpän adaptoinnin kotikonstein vai pitäisikö tuota "ominaisuutta" etsiä kaasuläpän johdoista/liittimistä?
taisi ecu ja muut boxit oppia "talon tavoille".amgenter kirjoitti:Jotenkin randomilta tuo ominaisuus tuntuu. Eilen kävin antamassa oikein kunnolla kenkää ja parkkiin tullessa ei nostanut kierroksia. Pikaisesti jenkkipuolelta selailin ja siellä joillakin tekee tuota ja joillakin ei. Mitenkään muuten ei vaikuta auton käyttäytymiseen.Pansu kirjoitti:Vapaalle tyrkätessä se taitaa minullakin nostaa hetkellisesti kierroksia, mutta ei noin paljoa. En usko että kaasuläpän kalibroinnilla on mitään tekemistä tuon kanssa, mene ja tiedä. Jossain topikissa oli tuosta kaasun kalibroinnista, mutta en kyllä nyt muista miten se tapahtui.amgenter kirjoitti:Sellainen "ominaisuus" omaani ilmestyi, että ajon jälkeen (lämpimänä) kun heittää P:lle tai N:lle niin nostaa kierroksia 1500 - 2000 ja pitää siinä noin 10 - 15 sekkaa ennen kuin laskee takaisin tyhjäkäynnille. Voikohan tuohon tehdä jotenkin kaasuläpän adaptoinnin kotikonstein vai pitäisikö tuota "ominaisuutta" etsiä kaasuläpän johdoista/liittimistä?