
W201 2,5 turbodiesel 10 venttiiliä lisää.
Re: W201 2,5 turbodiesel 10 venttiiliä lisää.
imusarja nitkahti turun testireissulla
painetta joku 2,5 kiloa arviolta. saako jostainpäin maailmaa 3 tai jopa 4 kilon mittareita? ei mitään hydrauliikkajuttuja jossa ei ole valoa.

Re: W201 2,5 turbodiesel 10 venttiiliä lisää.
saahan nuita vdo:on mittareita 3bar asteikolla ja autometeriltä löyty muistaakseni kans riittävä mut tais olla psi asteikolla
Re: W201 2,5 turbodiesel 10 venttiiliä lisää.
kävin hakemas kerran vesivaimennetun 60mm ahtokellon. Sainoin et riittää 3Bar asti oleva ja sain kuitenkin hyllystä suoraa 6Bar olevan. Laitoin autoon kiinni ja kauan ihmettelin miksei viisari nouse. Kellossa lukemat 1,2,3... Tarkemmin kattottuna alhala luki x10bar, Niin eivarmaan nouse 1Bar ahdoilla ku kello on 60bar
vaihdettiin oikeaan myöhemmin.

W201 Odottaa konetta/inspiraatiota
VW T5
fzr1000
VW T5
fzr1000
Re: W201 2,5 turbodiesel 10 venttiiliä lisää.
mites toi imusarja nyt jo noin nöyrtyi
liekkö ollu väännätyksissä tai muuten päässyt värisemään
Volsuista joskus aikanaan meni turboja kuin leipää koska oli turbon voitelu liian liki pakosarjaa ja karstaantui se putki tukkoon mutta sellaset viat ilmeni vasta 100-200tkm jälkeen ja liekkö rautaputkia 



2.5L 20v pikkukopassa 423/688= 12.8sek. Vähä sutii joskus
Re: W201 2,5 turbodiesel 10 venttiiliä lisää.
ittekkin olen ajellu vuoden verran muovi sarjalla parin kilon paineella ilman ongelmia.
miten tuo holsetti heräilee?
miten tuo holsetti heräilee?
w201 om605
Re: W201 2,5 turbodiesel 10 venttiiliä lisää.
se oli tukematta se imusarja
ahtoja oli joku 2,5 kiloa? kyllä se ihan jees heräilee, kaveri sanoi että herää aika hyvinkin 
uutta muovisarjaa huuleen ja ahdon kolmeen ni eiköhän se siitä tokene.
kun lähtee vetämään ni jää ihan komia musta pilvi, joku väitti ettei kovin terveellistä pitemmän päälle?


uutta muovisarjaa huuleen ja ahdon kolmeen ni eiköhän se siitä tokene.
kun lähtee vetämään ni jää ihan komia musta pilvi, joku väitti ettei kovin terveellistä pitemmän päälle?
Re: W201 2,5 turbodiesel 10 venttiiliä lisää.
ei se musta mitään riko mutta mitä ite olen penkissä syöttöjä säädelly niin mitä vähemmän mustaa ennen ahtoja sitä parempi heräävyys.
missä lähtee tekemään painetta ja missä kierroksissa noin on 2bar ilmaa tulossa?
sillä kyselen kun itsellä on samanlainen holsetti hankinnassa niin tietäisi pesä koon päätää
missä lähtee tekemään painetta ja missä kierroksissa noin on 2bar ilmaa tulossa?
sillä kyselen kun itsellä on samanlainen holsetti hankinnassa niin tietäisi pesä koon päätää

w201 om605
Re: W201 2,5 turbodiesel 10 venttiiliä lisää.
Vois kuvitella homman menevän toisinpäin, eli musta herättäis paremmin? raportti ahdoista tulee jahka saa uuden imusarjan hommattua.jekku90 kirjoitti:ei se musta mitään riko mutta mitä ite olen penkissä syöttöjä säädelly niin mitä vähemmän mustaa ennen ahtoja sitä parempi heräävyys.
missä lähtee tekemään painetta ja missä kierroksissa noin on 2bar ilmaa tulossa?
sillä kyselen kun itsellä on samanlainen holsetti hankinnassa niin tietäisi pesä koon päätää
Re: W201 2,5 turbodiesel 10 venttiiliä lisää.
Liikaa mustaa niin tukehtuu.
W201 Odottaa konetta/inspiraatiota
VW T5
fzr1000
VW T5
fzr1000
Re: W201 2,5 turbodiesel 10 venttiiliä lisää.
juuri näin.TUUTTERO kirjoitti:Liikaa mustaa niin tukehtuu.
w201 om605
Re: W201 2,5 turbodiesel 10 venttiiliä lisää.
ei tunnu tukehtuvan kyllä. siinä neljän jälkeen alkaa kolmosella (eli normaali auton kakkosella) sutiminen ku painetta jo sen verran... eli neljän paikkeilla alkaa ahtamaan?
tarttis saada jostain 2.65 perämurikka ku toi vitonen on suora... nyt 3.46:1 paikalla.
jonkun verran tuntuu savua tulevan... katotaan jos sais jonkun videon otettua ku tulee joku vaan kuvaamaan.
tarttis saada jostain 2.65 perämurikka ku toi vitonen on suora... nyt 3.46:1 paikalla.
jonkun verran tuntuu savua tulevan... katotaan jos sais jonkun videon otettua ku tulee joku vaan kuvaamaan.
Re: W201 2,5 turbodiesel 10 venttiiliä lisää.
ei sitä tukehtumista huomaa kun paperilla jos ei alasyöttö ole aivan tapissaan. säädä vain niin että ennen kun on kunnon paine niin pieni harmaa/musta tulee putkesta niin pitäisi olla aika hyvä.
mitkä siivet sulla on? pesähän oli 14?
mitkä siivet sulla on? pesähän oli 14?
w201 om605
Re: W201 2,5 turbodiesel 10 venttiiliä lisää.
Mikäs laatikko ja kytkin tässä olikaan? Videoo ootellessa.. 

Re: W201 2,5 turbodiesel 10 venttiiliä lisää.
siivet perus 60/65
laatikko on M3:sen ZF ja kytkin on M3.
laatikko on M3:sen ZF ja kytkin on M3.
Re: W201 2,5 turbodiesel 10 venttiiliä lisää.
viteota!
http://smg.photobucket.com/albums/v605/ ... C10336.mp4" onclick="window.open(this.href);return false;
http://smg.photobucket.com/albums/v605/ ... C10336.mp4" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: W201 2,5 turbodiesel 10 venttiiliä lisää.
pelaa ainaki mulla ja het monella eri koneella....
Re: W201 2,5 turbodiesel 10 venttiiliä lisää.
no niinpäs teki ja hyvinhän se kummi palaa 
minkä version pumpun otit?
milloin penkkiin?

minkä version pumpun otit?
milloin penkkiin?

w201 om605
Re: W201 2,5 turbodiesel 10 venttiiliä lisää.
7mm pumppu. auto on 8 senttiä matalimmasta kohdasta ja putki vähä alempana ku on 3,5 tuumasta... eli korkeuteen pitäis koittaa vaikuttaa ennen mitään muuta. perkele ku ei millään viittis alkaa korottamaan autoa 

Re: W201 2,5 turbodiesel 10 venttiiliä lisää.
eikö putkea lasketa matalimmaksi kohdaksi kun itsellä oli sama homma viime kesänä
luulin jo että se oli "hyvien" puhelahjojeni ansiota että leima tuli

luulin jo että se oli "hyvien" puhelahjojeni ansiota että leima tuli

w201 om605
Re: W201 2,5 turbodiesel 10 venttiiliä lisää.
jekku90 kirjoitti:eikö putkea lasketa matalimmaksi kohdaksi kun itsellä oli sama homma viime kesänä![]()
luulin jo että se oli "hyvien" puhelahjojeni ansiota että leima tuli
jos ei laskettais niin ei olis mitään ongelmaa.
Re: W201 2,5 turbodiesel 10 venttiiliä lisää.
huiput 185... "pikkasen" harvempaa perää kaipais.
Re: W201 2,5 turbodiesel 10 venttiiliä lisää.
samat huiput mullaki. vapari 2.5 meni 170kmh. sama kone turbolla 180kmh.
W201 Odottaa konetta/inspiraatiota
VW T5
fzr1000
VW T5
fzr1000
Re: W201 2,5 turbodiesel 10 venttiiliä lisää.
Mitäs tälle kuuluu? 

Re: W201 2,5 turbodiesel 10 venttiiliä lisää.
mitään ei oo tapahtunu työkiireiden takia.
tarttis pari senttiä tavaraa lyödä jousien päälle et saa lailliseen korkeuteen. 2,65 perää kaipaa, ei tolla rallivälityksellä oikein jaksa ajella... rahasta se on kaikki kiinni taas niinku kaikki tässä maapallolla.
tarttis pari senttiä tavaraa lyödä jousien päälle et saa lailliseen korkeuteen. 2,65 perää kaipaa, ei tolla rallivälityksellä oikein jaksa ajella... rahasta se on kaikki kiinni taas niinku kaikki tässä maapallolla.
Re: W201 2,5 turbodiesel 10 venttiiliä lisää.
Oon pitäny mersun insinöörejä hyvinkin pätevinä kavereina kun tätä w201 koppaa on tutkinu mutta nyt tuli vähän semmonen olo perää irroittaessa että pakkohan niittenkin homojen on ollu joku syysterveinen väsätä prkl
Minkä ihmeen takia toi perämurikka on yhdellä läpipultilla kiinni siten että mutteri on täysin koteloitu niin ettei sitä pysty pitämään kiinni?
Tehty ilmeisesti niin että tarttis koko taka-akseli ottaa pois että tuon pultin saa pois
Tässä nyt parina päivänä koittanu porata tota pulttia (6kolo) paskassa asennossa, hidasta hommaa mut enää ei olis ku pari milliä jäljellä!
Täytyy talven aikana hommata 2.65:1 välitys jostain, vaihtaa venakopan tiiviste ja imusarjan O-renkaat. Muuten tekniikka pelittää hyvin

Minkä ihmeen takia toi perämurikka on yhdellä läpipultilla kiinni siten että mutteri on täysin koteloitu niin ettei sitä pysty pitämään kiinni?


Tässä nyt parina päivänä koittanu porata tota pulttia (6kolo) paskassa asennossa, hidasta hommaa mut enää ei olis ku pari milliä jäljellä!
Täytyy talven aikana hommata 2.65:1 välitys jostain, vaihtaa venakopan tiiviste ja imusarjan O-renkaat. Muuten tekniikka pelittää hyvin

Re: W201 2,5 turbodiesel 10 venttiiliä lisää.
menit sitten särkemään sen
kyllä sinne sopivasti väännetyn lenkin saa:http://www.hdcf.fi/wiki/index.php/Tiedo ... met-1-.jpg
kuten tuossa kuvassa, hankala on mutta kyllä sinne avaimen saa

kuten tuossa kuvassa, hankala on mutta kyllä sinne avaimen saa
w201 om605
Re: W201 2,5 turbodiesel 10 venttiiliä lisää.
Stri valikoimasta saa 3 kiloon asti olevaa elektronista 52mm/60mm mittaria erilaisilla tausta vaihtoehdoilla (valmiiksi näkyvä taikka virrat päällä näkyvä). Itseltä löytyy 2 kilon malli, ja toiminut mukisematta jo kohta pari vuotta. Vaikuttaisi olevan melko tarkka kapistus, jota sopii jo tuohon hintaan odottaa.Edtotal kirjoitti:imusarja nitkahti turun testireissullapainetta joku 2,5 kiloa arviolta. saako jostainpäin maailmaa 3 tai jopa 4 kilon mittareita? ei mitään hydrauliikkajuttuja jossa ei ole valoa.
http://www.stri-racing.com/dsd/dsd-cs-w ... r-121.html
http://www.stri-racing.com/dsd/dsd-cs-b ... r-108.html
http://www.stri-racing.com/dsd/dsd-cs-w ... r-120.html
http://www.stri-racing.com/dsd/dsd-slm- ... r-143.html
http://www.stri-racing.com/dsd/dsd-slm- ... r-144.html
Re: W201 2,5 turbodiesel 10 venttiiliä lisää.
jekku90 kirjoitti:menit sitten särkemään senkyllä sinne sopivasti väännetyn lenkin saa:http://www.hdcf.fi/wiki/index.php/Tiedo ... met-1-.jpg
kuten tuossa kuvassa, hankala on mutta kyllä sinne avaimen saa
Ei se särki menny, välitys vaan ei sovi mun autoon ollenkaan... Vitosella 3,5 KRPM satasen vauhdissa

Re: W201 2,5 turbodiesel 10 venttiiliä lisää.
maKe| kirjoitti:Stri valikoimasta saa 3 kiloon asti olevaa elektronista 52mm/60mm mittaria erilaisilla tausta vaihtoehdoilla (valmiiksi näkyvä taikka virrat päällä näkyvä). Itseltä löytyy 2 kilon malli, ja toiminut mukisematta jo kohta pari vuotta. Vaikuttaisi olevan melko tarkka kapistus, jota sopii jo tuohon hintaan odottaa.Edtotal kirjoitti:imusarja nitkahti turun testireissullapainetta joku 2,5 kiloa arviolta. saako jostainpäin maailmaa 3 tai jopa 4 kilon mittareita? ei mitään hydrauliikkajuttuja jossa ei ole valoa.
http://www.stri-racing.com/dsd/dsd-cs-w ... r-121.html
http://www.stri-racing.com/dsd/dsd-cs-b ... r-108.html
http://www.stri-racing.com/dsd/dsd-cs-w ... r-120.html
http://www.stri-racing.com/dsd/dsd-slm- ... r-143.html
http://www.stri-racing.com/dsd/dsd-slm- ... r-144.html
Tommonen sen olla pitäis! On vaan pirun kallis ja vähän liian hollannissa.
Nitkahdin sen verran että heitin tollasen paskan hydraulimittarin kiinni. Varmaan tollanen uus täytyy ostaa (mikä ei näytä heti alkuun -0.3 bar) ja virittää siihen joku ledi tms hässäkkä.