Mersu vanhuksen piristys

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.
Vastaa Viestiin
Avatar
JTY
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 267
Liittynyt: To 19.08.2004 23:27
Viesti:

Mersu vanhuksen piristys

Viesti Kirjoittaja JTY »

Laitetaan tää nyt tänne kun mese.fi:ltä pässy häviämään :)

Ostin tämän kaunokaisen 2005 ja ollu mun käyttis monta vuotta.
Kuva

Autolla tuli ruisattua orkkis kunnosa ekan vuoden, 2006 päätin et nyt on aika tehdä muutoksia ja päivittää
tekniikkaa. Asenins cooleri ja tein pikku muutokset pumppuun, turbo kävi huollossa hevosvoimalla ja siihen tuli
uusi kompura ja turbiini setti.

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

Kävi säkä kun olin Rovaniemellä käymässä ja matkan varrelta löytyi AMG alut (leveys 9.5" edessä ja 11.5" takana).
Samalla asensin xenonit keulalle, kiina xenonit ja ovat vieläkin käytössä.
Kuva
Kuva
Kuva

Pian huomasin et monen viisari mittarin käyttö oli tuskaa ja lisämittarien asennus olis vaatinu kojelaudan rikkomista ja sehän ei tuu kuuloonkaan kun kyseessä mersu klassikko. Joten hommasin eräältä suomalaiselta
harrastajalta digitaalisen mittarin jossa oli kaikki samassa:
Kuva

[hr]
2006 talvi oli kovaa ajoa, kilsoja tuli päivässä 300km joten kabiinissa tuli tylsää ja oli aika saada jotain viihdettä.
Joten aloin speksailee moni ydin multimedia konseptia, josta tuli toimiva setti. On leffaa, on musaa on internettiä ja edelleen käytössä:
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

Pitkän talven jälkeen huomasin et cooleri projekti oli onnistunut, koska kulutus oli tippunu ja motti pysyin viileämpänä pitemmässä ajossa, vääntökin oli lisääntyny.
Jopa niin paljon et laatikko alko lipsumaan helmikuussa 2007. Tuon jälkeen aloin säästelee lootaa, nostin paineet tappiin ja tein huutelun sekä kitka öljyt lootaan. Tuolla fiksillä ajoin huhtikuulle jolloin päätin viedä lootan Siekkiselle huoltoon ja vahvistukseen.

"Uusi" loota oli hyvä, nyt vaihdot oli napakoita ja niskalihkaset saivat työtä 8-)
Syksyllä 2007 auto ei läpässy savutus mittausta ja päätin et nyt tää auto siirtyy pois liikenteestä.
TÄstä eteenpäin jatkaa kesäautona, mutta sitä ennen teen täydellisen teknikka remontin.

Joulukuu 2007 tallissa:
Kuva

Motti nousee:
Kuva

Nice....:s
Kuva
Kuva

Hattu pois, sylinteri näytti kaukaa hyvältä, mutta olivat entiset:
Kuva
Kuva

Hattu oli sentäs hyvässä kunnossa:
Kuva[hr]

Alakerran purkua:
Kuva

Turbo öljy pumppu:
Kuva

Tän takia EGR pitäis kieltää :evil:
Kuva
Kuva

Alakerta näytti hyvältä, ei isompia ongelmia:
Kuva
Kuva

Kampura oli fine:
Kuva

Männät olivat okei kunnossa, paitti pari rengasta oli tehny hallaa:
Tässä näkyy jäljet:
Kuva
Kuva[hr]

Kansi ultäänipestiin ja koki muutamat muutokset.
Samalla sai tupla maalit pintaan:
Kuva

Myös lohko ultraääni pestiin ja sai uudet maalit:
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

Paljon uutta osaa jenkeistä hyvältä diileriltä:
Kuva

Ylikoon turbon männät (kalliit!! 4 satkuu kipale :shock: ):
Kuva
Kuva[hr]

Samalla päätin vaihtaa kaikki liikuvat rattaat koneesta.
Koneella ja korilla oli yli 600 000km takana ennen huoltoa:
Kuva
Kuva

Lohko suoraan koneistamolta valmiina kasaukseen:
Kuva
Kuva

Erot volvon vinokone ja om617 kankien välillä:
Kuva

Samalla päätin vaihtaa kaikki etutuennan osat, orkkis osat oli tosi heikossa hapessa:
Kuva
Kuva

Pulverimaalaus tekee ihmeitä vanhoilel osille:
Kuva[hr]

Kansi valmis ja asennettu lohkoon:
Kuva

Suuttimet uusilla silencio kärjillä:
Kuva

Motti näyttää paljon paremmalta kuin aikasemmin:
Kuva

Takaisin autoon:
Kuva

Kesti tovin päästä tähän vaiheeseen, oli hieman onelmia saada osia OM617A koneeseen, etenkin männät oli iso päänsärky.
Siinä välissä oli aikaa, joten laitoin korin kuntoon, poistin kromikaaret ja niiden alla oli ruoste helvettiä.
Kuva

Myös syöttöpumppu vaihtui orkkis turbon MW pumpusta OM602 M pumppuun, pumppu kävi huollossa ja päivityksessä PP-Diesel. Pasi teki hyvää työtä ja asensin syötön paine ohjauksenkin valmiiksi.
Koko 2008 meni motin remppaan.

Mutta takaisin pisnekseen ja jotain kivaa isompi turbo :D
Turbo on Master Powerin 802332 Hevosvoima.com
Kuva

Pakosarjan teki KKDMotorsport
Uusi turbo ja pakosarja asennettuna, näyttää paljon paremmalta kuin orkkis mini turbo :
Kuva
Kuva

Huhtikuussa 2009 oli ekojen savujen aika.
Kaikki toimi okei ja kone kävi hyvin.
Kuva
Video at youtube

Kesä meni muiden projektien kanssa ja 300SD seisoi tallissa.
Mutta joulukuussa 2009 päätin et nyt on aika jatkaa projektin kanssa.
Kaikki muut oli valmiin paitsi imusarja. Ekaksi meinasin käyttä orkkis sarjaa muutettuna, mutta
totesin ettei sillä tee mitään. Joten päätin et on fiksumpi tehdä sarja kokonaan uusiksi :ugeek:

Customi sarja väkertelyä:
Kuva
Kuva

Uusi imusarja istuin nätisti pakosarjan kanssa:
Kuva
Kuva

Koska turbo oli ilman hukkista, piti asentaa ulkoinen hukkis:
Kuva[hr]

Tuli myös harrastettua vähän sidonta leikkejä mersun kanssa :oops:
Kuva
Kuva

Motti toimi asiallisesti ylipaineistettuna, paljon säätöä ja pikku juttua jäljellä.
Autoon tulee viimeisin versio omasta supermeter mittarista (eri näytöllä):
Kuva

Kävin testilenkillä auton kanssa, oli huono idea lähteä huonoilla talvikummeilla (vuodelta epämääräinen) henki siinä meinas lähteä. Ässän orkkis alusta ei mitenkään auttanu asiaan, todella löllö ja epävarma. Muistin et oli jämäkkä alusta mut aika kultaa muistot. Joten pätin et alusta menee heti vaihtoon.

Kävi tuuri ja kohdalle osui NOS Brabussin alustasetti:
Kuva
Kuva

Tässä uusin versio supermeter420-diesel jossa muutama uusi ominaisuus mersua varten:
Kuva
Kuva


--


Sain vähän laatuaikaa mersuni kanssa ja sain tehtyä pari hommaa valmiiksi.
Huohotus+säiliö, ahtimen lopullinen eristys, mittarin ja anturien asennus.

Nyt ei turbon päätä palele:
Kuva

Yleiskuvaa:
Kuva

Vielä edessä putkiston teko uusiksi, nyt on väliaikaisesti miehekäs 3" sivuputki pelkäjän oven kohdalla, hoitaa homman ja on yllättävän hiljanen :o


--


Tuli touhutta vanhuksen kimpussa, purin sarjat ym. pois ja tein rästiin jääneet hommat kuntoon.
Siinä samalla imusarja saa "kromit" niskaan suojaamaan korroosiolta, turbokin sai suojan (black kromi käsittelyn), sekä muutama muu osa. Olihan siinä taas hommaa hinkkailla osia puhtaaksi ja paistella, mut nyt ainakin kestää kemikaalit ja ilman haitalliset vaikutukset.

Niin kirkasta et häikäsee kameraa 8-)
Kuva
Kuva

--


Taas tuli vedettyä kokkelia sieraimiin :roll:

Aloin hipoilee putkien kanssa, josko nyt pysyis nättinä pitempän:

Kuva


--


Päivitystä tähänkin topikkiin.
Putkisto tuli väännettyä kasaan tossa viikko sitten, nyt kehtaa kaasutella pihalla kun ei naapurit häiriinny enää :lol:
Tuli normaali setti eli 3" edestä taakse jossa läpivirtaa tripla kammioinen vaimeinnin ja 2.5" tuplana perään.
Kuva

Harrastin kevyttä tuunailua tossa eilen kun odottelin tsunamia, ollu noi rinkulat 5vuotta hyllyssä mut aina jääny tekemättä :roll:
Kyllä nyt kelpaa
Kuva


Uudet iskarit tuli perjantaina ja iskin ne vanhojen monroen/lip:n tilalle, toivottavasti meno rauhottuu
Kuva
w123 200D Taxi Power - w123 230E Manne supra - r129 SL500 avokki
Avatar
JTY
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 267
Liittynyt: To 19.08.2004 23:27
Viesti:

Re: Mersu vanhuksen piristys

Viesti Kirjoittaja JTY »

Tänään saatu ekat lyhkäset maantie testit ja pikku viiveen jälkeen vetoja tuntuu löytyvän sen verran mitä oli mielessä.
Tostn ahtoputket tarvii suurentaa, tuntuu et ahdistaa, samoin cooleri ei oikein jaksa pysyä mukana.
Tarvii vaan saada nyt säätöihin, on kaikki ihan oletuksilla ilman isompia säätöjä.

Pikku video ulkoo ja sisältä:
[youtube]wBXEhcx0ErE[/youtube]


--


Pumppua ruuvvattu lisää, vetäviä nostettu hieman lisää (prikka laitettu alle) ja ennakkoa hieman nostettu 15asteeseen. Mut ei auta, mehut loppuu kesken kun fööni alkaa puhaltaa kunnolla
Kai se on liika pieni mulla...pumppu siis


--


Auto telakalla, perä irti ja pöydällä. Vetarit nivelistä pahasti välykselliset, perä oli kohtalaisen ok.
Perään tulee nyt lukko ja pientä fiksiä.
Koneeseen tulee uudet suuttimet, sais vähän savua pois ja toisenlaisen käytöksen.
Jotain muuta pientä tulossa.


--

Päivitystä perän osalta, perä kävi irti ja näytti aika ok ottaen huomioon et kelattu reilusti yli puoli miljoona tolla perällä. Spiderit oli kuluneet, mutta tappi oli timmi 8-)
Lukko tuli Eblbeltä.

Tässä pari kuvaa lukosta:

Kuva
Lukko tuli kirjeessä :lol:

Kuva
Tyhjennetty diffi

Kuva
Hyvältä näyttää

Kuva
Timmi tappi

Kuva
Spiderit on vähän kärsiny :roll:

Kuva
Lukko paikoillaan

Kuva
Tunniste tietoa mersun friikeille, kyllä jenkki diesel ässän vakio perävälitys

Kuva
Ja kyllä perän tunniste koodi on 116 korisen, sama perä w116 300SD:ssä


--


Päivitystä, nyt on vesiruisku kitti tilattu ja tulee kun tulee.
Saadaan noi EGT:t kuriin


--


Vesiruisku asennettu ja koeajo tehty
Kuvaa ja videoo tulee kuhan saa korjattua ahtoputken joka pamahti kolmannella vedolla
Iso ero siinä on, EGT:t pysyy nyt alle 800asteen kovalla vedolla ja EGT:t tippuu nopeasti normi lukemiin ja kone käy viileämpänä. Vääntöäkin tuli nyt lisää kun ruisku iskee kehiin, apurunko ei meinaa enää pysyy housuissaan


--


Komee on suutin, tohon tuli nyt 400hp asti riittävä suutin ja sen kyllä huomaa :lol:
Kuva
Kuva
On vaan hydraaliliimat välissä muuten on kierteellä putkessa kun useat siitä jo huomauttanu :roll:

Kuva
Säiliönä toimii vakio pissapoika säiliö kun on iso tilavuus ja sai käteväsi suoraan alle 13mm letkulle karan et riittää tuotto pumpussa 8-)
w123 200D Taxi Power - w123 230E Manne supra - r129 SL500 avokki
Avatar
JTY
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 267
Liittynyt: To 19.08.2004 23:27
Viesti:

Re: Mersu vanhuksen piristys

Viesti Kirjoittaja JTY »

Muutama tuore kuva perästä kun ei niitä aikasemmin tullu otettua kunnolla:

Kuva
Kuva
w123 200D Taxi Power - w123 230E Manne supra - r129 SL500 avokki
Avatar
Eikhi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 223
Liittynyt: Pe 31.07.2009 19:01
Paikkakunta: Siikalatva

Re: Mersu vanhuksen piristys

Viesti Kirjoittaja Eikhi »

Tämä rojektihan näyttää varsin hyvältä :thumbup:
202 2.5TD
201 2.0E
124 200D
Avatar
AP-race/lake
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1365
Liittynyt: La 13.02.2010 20:17
Paikkakunta: Helsinki / "Patelan poikii"

Re: Mersu vanhuksen piristys

Viesti Kirjoittaja AP-race/lake »

Hienoa työtä !!!! :thumbup:
Avatar
Mika.T
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 8797
Liittynyt: Pe 17.10.2003 19:47

Re: Mersu vanhuksen piristys

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

näky olevan nettiautossakin
Juha_M117
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1098
Liittynyt: La 31.10.2009 16:56
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti:

Re: Mersu vanhuksen piristys

Viesti Kirjoittaja Juha_M117 »

JTY kirjoitti: Pian huomasin et monen viisari mittarin käyttö oli tuskaa ja lisämittarien asennus olis vaatinu kojelaudan rikkomista ja sehän ei tuu kuuloonkaan kun kyseessä mersu klassikko.
Ei tuossa kyllä paljoa klassikkoa ole enää jäljellä. :shock:
2022 EQS 580 YXT-702
1981 380 SL CNR-130
Ex:
1985 190 E 2.0 BYV-237
2007 Corvette XNL-267
1989 560 SEC HYL-303
2015 C 200 KTK-911
1989 300 SEL BMM-141
1994 E 320 Coupe OEI-850
Avatar
JTY
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 267
Liittynyt: To 19.08.2004 23:27
Viesti:

Re: Mersu vanhuksen piristys

Viesti Kirjoittaja JTY »

Juha_M117 kirjoitti:
JTY kirjoitti: Pian huomasin et monen viisari mittarin käyttö oli tuskaa ja lisämittarien asennus olis vaatinu kojelaudan rikkomista ja sehän ei tuu kuuloonkaan kun kyseessä mersu klassikko.
Ei tuossa kyllä paljoa klassikkoa ole enää jäljellä. :shock:
Kuva

Mitään pysyviä muutoksi ei ole tehty, kaikki osat numbers matching, äkkiä se on takas klassikko (museo) tilassa jos niin haluaa :wave:
Tosin museorekisteröinti on autolle hidas kuolema, do not like :thumbdown:
w123 200D Taxi Power - w123 230E Manne supra - r129 SL500 avokki
Avatar
JTY
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 267
Liittynyt: To 19.08.2004 23:27
Viesti:

Re: Mersu vanhuksen piristys

Viesti Kirjoittaja JTY »

Tuoretta kuvaa sisustasta:

Kuva


Tuorein firmis käytössä, ahtopaine, pakopaine, pakolämpö, ahtolämpö, laajakaista seos, öljylämpö mittaukset:

Kuva


Ulko shottii:

Kuva
Kuva
w123 200D Taxi Power - w123 230E Manne supra - r129 SL500 avokki
Avatar
AP-race/lake
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1365
Liittynyt: La 13.02.2010 20:17
Paikkakunta: Helsinki / "Patelan poikii"

Re: Mersu vanhuksen piristys

Viesti Kirjoittaja AP-race/lake »

JTY kirjoitti:Tuoretta kuvaa sisustasta:

[ http://www.toimii.fi/~oh1jty/auto/300sd/mese-sisa4.jpg ]


Tuorein firmis käytössä, ahtopaine, pakopaine, pakolämpö, ahtolämpö, laajakaista seos, öljylämpö mittaukset:

[ http://www.toimii.fi/~oh1jty/auto/300sd/mese-sisa3.jpg ]


Ulko shottii:

[ http://www.toimii.fi/~oh1jty/auto/300sd/mese1.jpg ]
[ http://www.toimii.fi/~oh1jty/auto/300sd/mese2.jpg ]
:thumbup: :thumbup: :thumbup:
Avatar
JTY
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 267
Liittynyt: To 19.08.2004 23:27
Viesti:

Re: Mersu vanhuksen piristys

Viesti Kirjoittaja JTY »

Eikhi kirjoitti:Tämä rojektihan näyttää varsin hyvältä :thumbup:
AP-race/lake kirjoitti:Hienoa työtä !!!! :thumbup:
Kiitos :)
w123 200D Taxi Power - w123 230E Manne supra - r129 SL500 avokki
Avatar
Ville126
Mersumies
Mersumies
Viestit: 997
Liittynyt: Ma 28.07.2008 19:07
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Mersu vanhuksen piristys

Viesti Kirjoittaja Ville126 »

Mielenkiintoinen projekti ja hieno auto. Itse kyllä vaihtaisin vielä nuo euro mallin puskurit mutta näähän nyt sitten on mielipide juttuja

W223 S450 2021
S213 E200d 2020
S211 E320 CDI Designo 2005
Dodge Charger 440 R/T 1969
Tape
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 468
Liittynyt: Ma 16.06.2008 21:47

Re: Mersu vanhuksen piristys

Viesti Kirjoittaja Tape »

Komee mese ja omaankin makuun sopiva! Isot pisteet upeasta työnjäljestä. Jos nyt jotain saa moittia, ni pintaväri on vähän... noh... mielenkiintoinen! :D
Avatar
nj^
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1814
Liittynyt: Pe 26.09.2008 00:46
Paikkakunta: Pori

Re: Mersu vanhuksen piristys

Viesti Kirjoittaja nj^ »

Mukava oli lueskella!

Yksi asia tosin iski silmään; Mittasitko vanteen leveyden? Jos mittasit niin mittasitko renkaan asennuspinnasta vai laidasta laitaan? Nimittäin itse tein saman virheen ja luulin että mulla olikin 10&11" leveät vanteet, ja kyllähän ne on, mutta nuo leveystiedot on aina renkaan asennusleveyksiä :D
W211


Vanhat:
W124 300DT -92, W201 2.5DT -89/90, W123 280 -84
Avatar
veskola
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:

Re: Mersu vanhuksen piristys

Viesti Kirjoittaja veskola »

>>Joten hommasin eräältä suomalaiselta harrastajalta digitaalisen mittarin jossa oli kaikki samassa:

Kukas tämä mysteerinen harrastaja oikein on ? Itselläkin on tuommosia vastaavia mittareita omassa autossa. Pitäisi suomalaisten harrastajien lyödä voimat yhteen hiileen ja alkaa myymään ulkomaille tuommosta edullista tuotetta, mielellään kosketusnäytöllä tai tabletti liitynnällä, jos ne nyt yleistyvät autoihin.
Lisää tietoa: www.skg.fi
Avatar
C280
Mersumies
Mersumies
Viestit: 578
Liittynyt: Ke 28.01.2009 13:51
Paikkakunta: Jalasjärvi

Re: Mersu vanhuksen piristys

Viesti Kirjoittaja C280 »

Kyllä on saanu touhuta projektin kans :thumbup:
Kyllä siitä vielä hyvä tulee ja nuota vanhan mallin RH:ta ei ainakaan tuu joka nurkalla vastaan.
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Avatar
JTY
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 267
Liittynyt: To 19.08.2004 23:27
Viesti:

Re: Mersu vanhuksen piristys

Viesti Kirjoittaja JTY »

veskola kirjoitti:>>Joten hommasin eräältä suomalaiselta harrastajalta digitaalisen mittarin jossa oli kaikki samassa:

Kukas tämä mysteerinen harrastaja oikein on ? Itselläkin on tuommosia vastaavia mittareita omassa autossa. Pitäisi suomalaisten harrastajien lyödä voimat yhteen hiileen ja alkaa myymään ulkomaille tuommosta edullista tuotetta, mielellään kosketusnäytöllä tai tabletti liitynnällä, jos ne nyt yleistyvät autoihin.
Siis tuo oli vuonna 2005/2006 muistaakseni. Vehe toimi niin huonosti et pistin kiertoo ja aloin suunnittelee omaa mittaus järjestelmää josta
eka proto valmistukin 2007. Siitä lähtien jokaisessa omassa autossa ollu toi supermeter joka tuon nimi on :D
Oli joskus sivustokin tuohon ja myin valmiita sekä kitteja, on noita vielä muutama boardi jäljellä isommasta batchista.
Meni vaan domain alta joten vanhat linkit ei enää toimi, tässä linkkiä backup kuviin:

http://www.toimii.fi/~oh1jty/auto/kuvat ... supermeter
http://www.toimii.fi/~oh1jty/auto/kuvat ... rmeter8448
http://www.toimii.fi/~oh1jty/auto/kuvat ... ermeter420

Sitten tuosta tuli kosketusnäytöllinen versio vuoona 2009/2010, oli Xtreme Showssa syksyllä esissä yhdessä projektiautossa.
Pitää kaivella kuvia josko löytyis, sama pohjaa tullu käytettyä kodinohjauksessa muutamassa talossa (oon teettäny perus boardit Kiinassa).

Mut kyllä tuota Suomalaista osaamista pitäis enempi markkinoida ulkomaille, olen täysin samaa mieltä.
Eikä nuo ole mihinkään kuollu, kyllä tässä ollaan tekemässä uusia juttuja kokoajan :o
w123 200D Taxi Power - w123 230E Manne supra - r129 SL500 avokki
Avatar
JTY
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 267
Liittynyt: To 19.08.2004 23:27
Viesti:

Re: Mersu vanhuksen piristys

Viesti Kirjoittaja JTY »

Tape kirjoitti:Komee mese ja omaankin makuun sopiva! Isot pisteet upeasta työnjäljestä. Jos nyt jotain saa moittia, ni pintaväri on vähän... noh... mielenkiintoinen! :D
Kiitos kiitos :)
Hei ei vaalea beige kauniimpaa väriä voi olla :lol:
w123 200D Taxi Power - w123 230E Manne supra - r129 SL500 avokki
Avatar
JTY
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 267
Liittynyt: To 19.08.2004 23:27
Viesti:

Re: Mersu vanhuksen piristys

Viesti Kirjoittaja JTY »

Ville126 kirjoitti:Mielenkiintoinen projekti ja hieno auto. Itse kyllä vaihtaisin vielä nuo euro mallin puskurit mutta näähän nyt sitten on mielipide juttuja
En halua raiskata jenkki lookkia, pysyy auton arvokin paremmin kun on orkkis puskurit, valot ym.
Ja euro puskurin sisään ei mahdu cooleria :roll:
Onhan noi raskaat laitokset, mut ainakin on törmäys suojaa :lol:
w123 200D Taxi Power - w123 230E Manne supra - r129 SL500 avokki
Avatar
JTY
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 267
Liittynyt: To 19.08.2004 23:27
Viesti:

Re: Mersu vanhuksen piristys

Viesti Kirjoittaja JTY »

Löytyhän ne kuvat kun kaiveli arkistoja:

Tässä on lähikuva ja sit asennus keskikonolissa (kuka tunnistaa mistä autosta on :) ):

Kuva
Kuva
w123 200D Taxi Power - w123 230E Manne supra - r129 SL500 avokki
Vastaa Viestiin