Siinähän se kuumeeni aihe on.

Voipas jäädä tämä kesä aika poikkeukseksi....ja kyllä ilmastointi on sadesäällä ihan must.atlas kirjoitti:Välttämättä eihän se ole pakollinen ainakaan tällaisena kesänä.
Jos miellyttää niin eikun kaupoille.
Jos ikkuna suhisee, niin ei muuta ku säätöä siihen. Ikkuna alas ja sit otetaan kunnon ote ylhäältä ja väännetään sisään päin sen verran ku itellä pokka kestää. Näin niitä ainakin ennen mersuliikkeessä "korjattiin"mese CLK kirjoitti:Mulla ollu Clk reilu puol vuotta kiva peli kyllä ajella. Ainoo isompi vika ollu toi http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 2&t=120555" onclick="window.open(this.href);return false;
sekin oli sitte helppo & halpa loppu pelissä korjata.
Hieman Vas etu ikkuna suhisee kovemmassa vauhdissa & jotain pientä, mutta yli 10 vuotiaaks autoks kyllä hyvä.
Siis automaati ilmastointi eri näkönen kun toi, mutta luulisin että tuossa kuitenkin ilmastointi on.
käy kokeilee.
Son poka näppärä vaihtoehto! Talvet kesät luukut auki ja karvalakki piähän!teemu.vehkamaki kirjoitti:ja ainahan voi ajella ikkunat ja kattoluukku auki niin tuskin ilmastointia enää kaipailee, kun suomen kesä on niin lyhyt.
Hyvin mä tuolla viime talven pärjäsin, vaikka on matalampi Avantgarde malli, niin kerran jäin kiinni sekin sen takia että joku pönttö pysähty yllättäen ylämäessä jossa reilusti lunta & uria. siitäkin kyllä peruuttelulla selvisiarttu316 kirjoitti:Onko minkälainen talviajossa, vai pitääkö jättää suosiolla kesäautoksi? Tosin täällä Helsingissä jää talvi lyhyeksi, mutta runsas suolaiseksi.
mese CLK kirjoitti:Hyvin mä tuolla viime talven pärjäsin, vaikka on matalampi Avantgarde malli, niin kerran jäin kiinni sekin sen takia että joku pönttö pysähty yllättäen ylämäessä jossa reilusti lunta & uria. siitäkin kyllä peruuttelulla selvisiarttu316 kirjoitti:Onko minkälainen talviajossa, vai pitääkö jättää suosiolla kesäautoksi? Tosin täällä Helsingissä jää talvi lyhyeksi, mutta runsas suolaiseksi.
Ainoo mitä mä tein talvella erikoista ton kanssa oli että jos sivu ikkuna jäässä niin skrabasin sitä muutaman sentin ennen kuin avasin oven ettei jää rasittaisi tuota ikkuna mekanismia kun avatessa sähköisesti hieman laskeutuu.