Mutta aiheeseen eli on se hyvä, että Suomeen saadaan lisää töitä niin ei tarvitse verorahoja kanniskella kotona löhöilevien taskuun!!
mietis vähä... jos ukissa tehtäisiin hyviä ja laadukkaista autoja, ei sen tarvitsi etsiä jatkuvasti uutta "uhria" jolle näitä pommeja aletaan kasaamaan... muistaakseni uki on ollut menossa konkurssiin viimeiset 20 vuottaLopenUupunut kirjoitti:Sanokaa nyt saatana missä maassa nämä autot pitäis tehdä jos ei suomessa, onko joku laadukkaampi olemessa ?
Saksaa on mun mielestä ainakin ihan turha tarjota.....ruosteista väyrystä, suutinvikaista 212:sta jne.
Ettekä ole paljon muillekaan sakulandian merkeille hurranneet....audit on paskoja, bemarit on paskoja, vaginat on kaikki paskoja...jne plaplaplaaaa.
![]()
Jos nyt jossain autoja pitäis tehdä niin miksei suomen kamaralla ?
Wittu ei tartte ostaa sitä suomessa kasattua aakkosta, pyytäkää ostaessa tilaamaan kiinasta se.....
.
No näkisin kyllä että maailmalla, siis muualla kuin uudellamaalla lähes jokaista tekelettä on arvostettu kohtuu jollei todella hyvin.napa kirjoitti:mietis vähä... jos ukissa tehtäisiin hyviä ja laadukkaista autoja, ei sen tarvitsi etsiä jatkuvasti uutta "uhria" jolle näitäLopenUupunut kirjoitti:Sanokaa nyt saatana missä maassa nämä autot pitäis tehdä jos ei suomessa, onko joku laadukkaampi olemessa ?
Saksaa on mun mielestä ainakin ihan turha tarjota.....ruosteista väyrystä, suutinvikaista 212:sta jne.
Ettekä ole paljon muillekaan sakulandian merkeille hurranneet....audit on paskoja, bemarit on paskoja, vaginat on kaikki paskoja...jne plaplaplaaaa.
![]()
Jos nyt jossain autoja pitäis tehdä niin miksei suomen kamaralla ?
Wittu ei tartte ostaa sitä suomessa kasattua aakkosta, pyytäkää ostaessa tilaamaan kiinasta se.....
.
pommeja aletaan kasaamaan... muistaakseni uki on ollut menossa konkurssiin viimeiset 20 vuotta
Ei sitä Kelan päivärahalla ostettaiskaanLopenUupunut kirjoitti:Wittu ei tartte ostaa sitä suomessa kasattua aakkosta, pyytäkää ostaessa tilaamaan kiinasta se.....
sen mitä olen seurannut tuon alueen tuottamaa "laatua" (ukin saabit ja salon nokiat) niin koko helvetin lounaisuomen sais myrkyttää jollain ddt:llä ettei se sama paskan valmistamisen tauti leviä koko suomeen (jyväskylän ympäristö on valitettavasti kyllä jo myös menetetty aikoja sitten, sen pirun valmetin traktori tehtaan takiaveskola kirjoitti:
Helvetin hyvä homma, että saadaan töitä tänne ja jos jollain on "laadusta" urputtamista niin menee itte tekemään parempaaMinä nyt kuitenkin uskon, että laatu syntyy ihan jossakin muualla kuin siellä liukuhihnalla suorittavan ihmiskäden toimesta.
napa kirjoitti:sen mitä olen seurannut tuon alueen tuottamaa "laatua" (ukin saabit ja salon nokiat) niin koko helvetin lounaisuomen sais myrkyttää jollain ddt:llä ettei se sama paskan valmistamisen tauti leviä koko suomeen (jyväskylän ympäristö on valitettavasti kyllä jo myös menetetty aikoja sitten, sen pirun valmetin traktori tehtaan takiaveskola kirjoitti:
Helvetin hyvä homma, että saadaan töitä tänne ja jos jollain on "laadusta" urputtamista niin menee itte tekemään parempaaMinä nyt kuitenkin uskon, että laatu syntyy ihan jossakin muualla kuin siellä liukuhihnalla suorittavan ihmiskäden toimesta.
)
ei tuo ollut mikään provo, vaan mun yli 30 vuoden kokemus kyseisistä koneista ja laitteista... myönnetään että ennen nokialta tuli ihan ok. laitteita (esim. 2110i), mutta viimeiset 4 vuotta on kyllä tehty niin ryssiksi, kuin vain voiveskola kirjoitti:Napa: Todella huonoa provoa sulta nykypäivänä
multa tippui E7 kuralätäkköön ja ajoin kaivinkoneella yli (taisin vielä painaa kauhallakin samasta kohtaassuvik kirjoitti:Ohi aiheestaMä en kyllä allekirjoita tuota Nokian hommaa. Edelleen ylivoimaisia puhelimia muihin verrattuna. iPhonessa ja Samsungissa saattaa olla muutama pikseli näytössä ja sovellus enemmän, mutta eihän niille uskalla edes ulkoilmaa näyttää ettei vaan särkyis. Esimerkkinä: Kaveri pudotti uusimman iPhonen kädestä maahan--> näyttö paskana. Mulla sitten putos rakennustelineeltä (n.6m) E7 betonijäte lavalle--> ei mitään. Ja näitä esimerkkejä mulla on enemmänkin. Ja tuo E7 on ihan niitä Suomessa tehtyjä..
Kerrankin ollaan napan kanssa jostain asiasta 100% samaa mieltä. Rasti seinään.napa kirjoitti:koko helvetin lounaisuomen sais myrkyttää jollain ddt:llä ettei se sama paskan valmistamisen tauti leviä koko suomeen
Neuvostoliitto. Harmi ettei sitä enään ole, valmistivat laadukkaita autoja.LopenUupunut kirjoitti:Sanokaa nyt saatana missä maassa nämä autot pitäis tehdä jos ei suomessa, onko joku laadukkaampi olemessa ?
Olihan meillä Talbot!LopenUupunut kirjoitti:"oma" merkki olisi jo jotain....siis täysin suomalainen auto!
Nokia on kiinalainen ja Valmet, vaikka onkin suomalainen ei oikein muuten kiinnosta.Timo L. kirjoitti:On se ihme että kotimaista työtä ei enää arvosteta.
Niinpä olikin ja perheessäkin tuollainen ollut...1510 se ällöttävä ruskea, aargh.Pakardinen kirjoitti:Olihan meillä Talbot!LopenUupunut kirjoitti:"oma" merkki olisi jo jotain....siis täysin suomalainen auto!![]()
Mitä tulee Kumisaapakseen (Nokia) ja Piikkilangan kiristäjään (Valametti), niin nehän nyt on ihan täyttä sutta paskaa, senhän tietää kaikki... Kumpaistakaan ei tule mulle kuuna päivänä.
No tämä oli "pieni" provo... Anteeks...
koita joskus ajaa valmetilla... esim. tuossa uudessa T171 egronomia on niin perseestä, että 15 min. työskentelyn jälkeen en enää 2 seuraavaan päivään kävele (ainakaan kivutta...) ja muutenkin kaikki mikä on mahdollista on pitänyt kasata/suunnitella ihan päin kettua... pyöränpultit esim. on sellaista räkärautaa, että ei niitä pääse vielä edes kunnolla kiristämään, kun jo ovat poikki/venähtäneet pilalle, vaikka pultin päässä lukee komeasti 12.9 (kuorma-autohajottamolta sitten jotain vanhoja scanian/volvon pultteja, niin alkaa kestämäänLopenUupunut kirjoitti: Sitä en kyllä saa päähäni miten tuo valmetti olisi paska, joku yksittäinen malli..ominaisuus vai mikä ?
Jotenkin tuntuu että sulla saattais joskus olla ihan vähän kardemummaa mukana näissä jutuissa..napa kirjoitti:koita joskus ajaa valmetilla... esim. tuossa uudessa T171 egronomia on niin perseestä, ett...
Ei yhtään!ssuvik kirjoitti:Jotenkin tuntuu että sulla saattais joskus olla ihan vähän kardemummaa mukana näissä jutuissa..napa kirjoitti:koita joskus ajaa valmetilla... esim. tuossa uudessa T171 egronomia on niin perseestä, ett...
Noo tämähän ei ole ergonomian syytä, voin samaistua sun ongelmaan koska mun ruodollekaan ei sopivaa kikotinta helposti löydy, en ole yhtä pitkän huiskee kun sinä mutta kun perus runko oli aikanaan tasapaksu ylhäältä alas....on istuminen ergonomisesti perseestä monessa kulkineessa....nyt kun on päärynärunko niin vielä vaikeempaa.napa kirjoitti:koita joskus ajaa valmetilla... esim. tuossa uudessa T171 egronomia on niin perseestä, että 15 min. työskentelyn jälkeen en enää 2 seuraavaan päivään kävele...."...........valittaa...LopenUupunut kirjoitti: Sitä en kyllä saa päähäni miten tuo valmetti olisi paska, joku yksittäinen malli..ominaisuus vai mikä ?
Nuorena kloppina paskan valmistusprosessiin tuli kototunkion ympäristössä perehdyttyä mutta kun uskalsin lähteä siitä huutomatkaa kauemaksi niin tuli myös teollinen tuotanto paremmin tutuksi. Asiakas on tietysti useimmiten oikeassa siinä että viallinen on viallinen mutta jos pelkän mölöttämisen sijaan nämä asiat kinnostaa niin vikoja korjatessa voisi ainakin miettiä onko kyseessänapa kirjoitti:sen mitä olen seurannut tuon alueen tuottamaa "laatua" (ukin saabit ja salon nokiat) niin koko helvetin lounaisuomen sais myrkyttää jollain ddt:llä ettei se sama paskan valmistamisen tauti leviä koko suomeen
Amen.veskola kirjoitti:Minä nyt kuitenkin uskon, että laatu syntyy ihan jossakin muualla kuin siellä liukuhihnalla suorittavan ihmiskäden toimesta.
Olihan meillä aikoinaan Vanaja. Teki laadukkaita autoja, mutta kansa ei ostanut kun halvemmalla sai siedettävän kestäviä kilpailijoilta. Hyvää ei kannata tehdä, kun ihmiset ostaa halvalla huonoa.LopenUupunut kirjoitti:"oma" merkki olisi jo jotain....siis täysin suomalainen auto!