MB ML 400 cdi -01/02 Jagro/ Autosilta Oy:ssä

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
hagert
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 24
Liittynyt: La 20.05.2006 16:05

MB ML 400 cdi -01/02 Jagro/ Autosilta Oy:ssä

Viesti Kirjoittaja hagert »

Onko kenellekään tuttu kyseinen auto?
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/ ... =autosilta" onclick="window.open(this.href);return false;
On ollut jo aika kauan myynnissä.Tietääkö kukaan taustoja :?
Polttelee pahasti maasturi kuumeella. Josko sitä ensi viikolla katsomaan pääsisi, kun on tuota välimatkaa ihan kiitettävästi...

Olen plarannut kuumeisesti tätä foorumia löytääkseni jotakin negatiivista cdi 400:sta, jotta auton voisi unohtaa. Yrittäkää käännyttää, mikäli kokemuksia löytyy.
Avatar
LopenUupunut
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 8347
Liittynyt: Ti 12.01.2010 22:40

Re: MB ML 400 cdi -01/02 Jagro/ Autosilta Oy:ssä

Viesti Kirjoittaja LopenUupunut »

Eiköhän näiden haluttavuutta rajoita jakoketjuongelmat.

Haluatko että käyn katsomassa....?

.
Viimeksi muokannut LopenUupunut, Ti 31.07.2012 18:36. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Opel, "weird lieben autos"....
Avatar
atlas
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 19213
Liittynyt: Su 25.01.2009 21:06
Paikkakunta: Itä-Suomi

Re: MB ML 400 cdi -01/02 Jagro/ Autosilta Oy:ssä

Viesti Kirjoittaja atlas »

siistin näköinen peli!¨
Eipä siinä koneessa ole kuin jakoketjuissa ollut ongelmia kun on pitkänpuoleinen ja sitten jossakin malleissa ensimmäisissä se pääsi hyppäämään kampiakselilla olevalta rattaalta mutta sitten niihin tuli "ohjurit" ja kaiketi kaikkiin jälki avattuihin jakopäihin ne laitetaan sitten suoraan????
Kyselee onko laitettu ja laittaa sen suorilla niin ei sitten häiritse yö unia.Hinta korjaamolla laitettuna oli kyllä kallis muttten muistaja tämä on täältä luettua.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor

-Rämät mutta maksetut-
Avatar
ssuvik
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2782
Liittynyt: Pe 05.08.2011 18:42

Re: MB ML 400 cdi -01/02 Jagro/ Autosilta Oy:ssä

Viesti Kirjoittaja ssuvik »

Hyvältähän tuo ainakin kuvissa näytti. Eikös näissäkin oo sitä iän ikuista ruosteongelmaa, ja kuullut myös että jousituksen osat kannattaa käydä huolella läpi.
E350CDI&A180CDI
Avatar
Mika.T
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 8789
Liittynyt: Pe 17.10.2003 19:47

Re: MB ML 400 cdi -01/02 Jagro/ Autosilta Oy:ssä

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

atlas kirjoitti:siistin näköinen peli!¨
Eipä siinä koneessa ole kuin jakoketjuissa ollut ongelmia kun on pitkänpuoleinen ja sitten jossakin malleissa ensimmäisissä se pääsi hyppäämään kampiakselilla olevalta rattaalta.
Ei se kampiakselilta hyppää. Silloin tulisi koneesta romua.

Ketju hyppää tasapainoakselin rattaalta joka ei hajota moottoria vaan aiheuttaa tyhjäkäynnillä koneen hytkymistä.
= heiluttaa konetta kun alakerran osat ja tasapainoakseli ei olekkaan enää keskenään kohdillaan.

Ei vaarallista mutta kannattaa toki korjata jo pelkästään sen sinkuneen jakoketjun takia...

Itse ketjun vaihto ei ole kovin kummonen homma jos/kun ne hammasrattaat ei ole kuluneet vielä piloille.
Sitä ketjuohjaria ei ole välttämöntä sinne laittaa kuinhan huolehtii uuden jakoketjun 100tkm välein. Mutta jos rattaat on päässeet kulumaan niin joutu avaamaan koko koneen etupään jotta saa rattaat uusittua.
Samalla sinne sitten laittaa sen ketjuohjarinkin.

Itsekkin kuolasin ensin tuollaista 400sta ML:ää mutta järki voitti kerrankin... hommasin 270:n
Polttoaine tuolle 400:lle varmasti kelpaa kun näyttää tuo 270:kin syövän yli 10l/100km
Avatar
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viestit: 12276
Liittynyt: Su 27.08.2006 17:12
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: MB ML 400 cdi -01/02 Jagro/ Autosilta Oy:ssä

Viesti Kirjoittaja Sergey »

Sadan tonnin välein ketju. Mitä lakritsia se on? Johan kuminen hihnakin kestää kauemmin.
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
DBFI
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 13730
Liittynyt: Pe 25.07.2008 21:26
Paikkakunta: Finland Proper

Re: MB ML 400 cdi -01/02 Jagro/ Autosilta Oy:ssä

Viesti Kirjoittaja DBFI »

Sergey kirjoitti:Sadan tonnin välein ketju. Mitä lakritsia se on? Johan kuminen hihnakin kestää kauemmin.
Kestää jossain klonksvagenissa, jos kestää? Noin pitkä kuminauha pyörittämässä vielä tasapainoakselia ja mitä muuta siellä on, taitaisi ajo jäädä lyhyeen.
Avatar
dealer
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 18046
Liittynyt: Su 04.01.2004 14:30
Paikkakunta: Haapavesi

Re: MB ML 400 cdi -01/02 Jagro/ Autosilta Oy:ssä

Viesti Kirjoittaja dealer »

Kieltämättä epäonnistunutta suunnittelua kun jakoketjun joutuu vaihtamaan noin tiheään.
wiimax.fi
Mesemies89
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1606
Liittynyt: Pe 02.03.2012 19:09
Paikkakunta: Turku

Re: MB ML 400 cdi -01/02 Jagro/ Autosilta Oy:ssä

Viesti Kirjoittaja Mesemies89 »

Ei nuo V8:t ole niitä maailman parhaita moottoreita. Muutaman mukin lisäys aiheuttaa arvaamattomia seuraksia. :think:
Avatar
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viestit: 12276
Liittynyt: Su 27.08.2006 17:12
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: MB ML 400 cdi -01/02 Jagro/ Autosilta Oy:ssä

Viesti Kirjoittaja Sergey »

DBFI kirjoitti:
Sergey kirjoitti:Sadan tonnin välein ketju. Mitä lakritsia se on? Johan kuminen hihnakin kestää kauemmin.
Kestää jossain klonksvagenissa, jos kestää? Noin pitkä kuminauha pyörittämässä vielä tasapainoakselia ja mitä muuta siellä on, taitaisi ajo jäädä lyhyeen.
No kyllä se on helvetin lyhyt aika jos 100k kestää teräksinen ketju, oli siel sit mitä hemmetin tahansa vaikka apina kiikkuja välissä..

Millaisista kustannuksista puhutaan kun joutuu 1,5v välein kettingin vaihtamaan ja samalla ehkä toisinaan jopa hammasrattaita? ei varmaankaan puhuta parista satasesta kuten volokkarin kuminauhan vaihdossa on kyse.

Kuminauhojahan vaihdellaan 60-120tkm välein että siksi vaan ihmettelen. itse olen tottunut siihen ettei kettinkiä vaihdeta koskaan. Volkkarissa 120tkm välein ja hyvin on skulannut kuha o muistanu kunkkupultin uusia. Toki sekin on vain tuplat siitä mitä suositus, mutta niin oli päässy käymään. ja sisältää myös tasapainoakselin. Ei se riimun pituus pitäisi siihen juuri vaikuttaa, vaan sen laatu...
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Avatar
AM
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 3179
Liittynyt: To 03.04.2003 01:30
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: MB ML 400 cdi -01/02 Jagro/ Autosilta Oy:ssä

Viesti Kirjoittaja AM »

No suunnitteluvirhehän tuo on. Miksi ei ole tehty esim. kahdella ketjulla. Eipä tosin ole V10 volsussakaan jakohihnoja, ei sen mittainen kuminauha taitaisi kauaa pyöriä.
Avatar
atlas
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 19213
Liittynyt: Su 25.01.2009 21:06
Paikkakunta: Itä-Suomi

Re: MB ML 400 cdi -01/02 Jagro/ Autosilta Oy:ssä

Viesti Kirjoittaja atlas »

Voihan se olla kaksirivinen nytkin...en tiedä.
On siellä muissakin mersun moottoreissa ollut suunnittelu virheitä esim.m271 bensa kompressori niin yksirivinen ketju ja voi katketa milloin vain ,harrastajat vaihtavat alle 100tkm kanssa ketjun ja kiristäjässäkin taisi olla jotain outoa.veholta jos kysytään niin ei ole ole ollut missään autossa heidän kuulemansa mukaan mitään ongelmaa....on tämäkin vastaus....parempi ja luottamusta herättävä vastaus olisi ihan suora myöntäminen.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor

-Rämät mutta maksetut-
Avatar
Mika.T
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 8789
Liittynyt: Pe 17.10.2003 19:47

Re: MB ML 400 cdi -01/02 Jagro/ Autosilta Oy:ssä

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

Ketju pyörittää neljää nokkaa (jotka painelee 32 venttiiliä) ja korkeapainepumppua + tasapainoakseli, alipainepumppu.

Ei ne ihan ilman vastusta pyöri. Eli ketju on melko tiukilla kun kone käy.
Ketjussa on myös ~tuplamäärä lenkkejä sinkumassa. = sinkuu tuplamäärän samassa rasituksessa vs. normi rivikoneen lyhyempi ketju.

Esim mulla tuo v12 bensamosa vaatii momenttiavaimella yli120nm väännön kampiakselin päästä jotta kone edes pyörähtää.
Kertoo jotain koneen sisäisistä kitkoista.
Avatar
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viestit: 12276
Liittynyt: Su 27.08.2006 17:12
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: MB ML 400 cdi -01/02 Jagro/ Autosilta Oy:ssä

Viesti Kirjoittaja Sergey »

osaako kukaan sanoa mitä tuo kettinkirumba maksaa kun sen teettää asiansa osaavassa liikkeessä? Jokatapauksessa sen hinta pitää ottaa huomioon kun se noin tiuhaan ppitää vaihtaa. Jos se maksaa pari tonnia per keikka niin sehän vaikuttaa oleellisesti auton arvoon. Ts 20% auton nykyisestä reaaliarvosta jokatoinen vuosi.
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Avatar
Mika.T
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 8789
Liittynyt: Pe 17.10.2003 19:47

Re: MB ML 400 cdi -01/02 Jagro/ Autosilta Oy:ssä

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

Jos koneeseen on uusittu jakopään rattaat ja laitettu jopa se ketjuohjari niin eihän sinne tarvi enää 100tkm välein kaikkia uusia. Ketjun vaihto riittää.

Kunhan on pidetty vaan huoli ettei ole päästetty "uusia" osia enää kulumaan piloille.
Kuluuhan ne toki ne uudetkin osat jos sillä on ajettu venyneellä ketjulla pitkään.
DBFI
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 13730
Liittynyt: Pe 25.07.2008 21:26
Paikkakunta: Finland Proper

Re: MB ML 400 cdi -01/02 Jagro/ Autosilta Oy:ssä

Viesti Kirjoittaja DBFI »

Tarkoitus ei ollut kehua sitä 400 CDI:n ratkaisua mutta kuten Mika yllä selitti, ei se nyt ihan susikaan ole. Ja noissa volkkareissahan se ketju katkeilee nykyään siinä 40 tkm:n kohdalla eli osataan sitä muillakin (tuho ihan eri luokkaa kuin se tasapainoakselin hyppääminen hampaalta).
Avatar
LopenUupunut
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 8347
Liittynyt: Ti 12.01.2010 22:40

Re: MB ML 400 cdi -01/02 Jagro/ Autosilta Oy:ssä

Viesti Kirjoittaja LopenUupunut »

Tämä on käyty katsomassa, juttua tulee kohta.

.
Opel, "weird lieben autos"....
Avatar
LopenUupunut
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 8347
Liittynyt: Ti 12.01.2010 22:40

Re: MB ML 400 cdi -01/02 Jagro/ Autosilta Oy:ssä

Viesti Kirjoittaja LopenUupunut »

Eli.

aloittajan laittama vaihtoehto on ehdoton EI !

Hajalla:
- vaihteisto vikatilassa. 2:nen ja pakki toimii, tiptronic ei ja D ei.
- liikkeelle lähtiessä vaihteisto täristi.
- radio hajalla, ei sammu ja nappulat ei aiheuta toimintaa
- maalipintaa vialla
- xenon pimeä
- sisävalot ei toimi
- kone hyrskyttää, heijaa.
- koneen suojamuovi puuttuu
- melko karussa kunnossa ja käytönjälkeä täynnä.
- tuulilasi halki
- renkaat loppu
- käsijarru (jalkajarru han se on kyllä) jumitti ja valo jäi mittaristoon palamaan ennenkuin nosti varpaalla poljinta ylös....tämä oli myös hopeassa vikana.

http://aijaa.com/0024610617459" onclick="window.open(this.href);return false;
http://aijaa.com/0028910617460" onclick="window.open(this.href);return false;
http://aijaa.com/0034810617461" onclick="window.open(this.href);return false;
http://aijaa.com/0092810617462" onclick="window.open(this.href);return false;
http://aijaa.com/0066310617463" onclick="window.open(this.href);return false;
http://aijaa.com/0095810617485" onclick="window.open(this.href);return false;
http://aijaa.com/0008110617486" onclick="window.open(this.href);return false;
http://aijaa.com/0069910617487" onclick="window.open(this.href);return false;
http://aijaa.com/0012210617488" onclick="window.open(this.href);return false;
http://aijaa.com/0044910617554" onclick="window.open(this.href);return false;

mutta, liikkeesä on toinen samanlainen hopea....siitä juttua kohta lissää.

.
Viimeksi muokannut LopenUupunut, Ma 30.07.2012 17:59. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
Opel, "weird lieben autos"....
Avatar
LopenUupunut
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 8347
Liittynyt: Ti 12.01.2010 22:40

Re: MB ML 400 cdi -01/02 Jagro/ Autosilta Oy:ssä

Viesti Kirjoittaja LopenUupunut »

ja tässä se hopea.

kaikki toimi, ajoltaan muuten ok mutta renkaissa kilon puntit ja ravisti....vaihteistossa ehkä hieman epäloogisuutta ja kone heijasi aivan aivan vähän, ei mainittavasti.

renkaat uudet
ajoltaan jämäkkä, niin jämäkkä kuin tämmöinen kerrostalo voi olla.
kaikki nappulat toimii.
plussana kattoluukku ja helvetin ruma ja epäkäytännöllinen vararenkaan teline :twisted:
normi käytön jälkeä on mutta vähän.

http://aijaa.com/0020510617499" onclick="window.open(this.href);return false;
http://aijaa.com/0041210617502" onclick="window.open(this.href);return false;
http://aijaa.com/0046310617503" onclick="window.open(this.href);return false;
http://aijaa.com/0029610617504" onclick="window.open(this.href);return false;
http://aijaa.com/0089610617505" onclick="window.open(this.href);return false;
http://aijaa.com/0098910617544" onclick="window.open(this.href);return false;
http://aijaa.com/0087010617545" onclick="window.open(this.href);return false;
http://aijaa.com/0008910617546" onclick="window.open(this.href);return false;
http://aijaa.com/0007410617548" onclick="window.open(this.href);return false;


http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/ ... =autosilta" onclick="window.open(this.href);return false;
.
Opel, "weird lieben autos"....
Avatar
S202
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5497
Liittynyt: Ti 30.12.2008 13:40
Paikkakunta: Alavus

Re: MB ML 400 cdi -01/02 Jagro/ Autosilta Oy:ssä

Viesti Kirjoittaja S202 »

Jumalaton cuuleri tohon hopeeseen on laitettu :D Vai onko se vakiona tollanen?
S124 300TE
W124 300D
Avatar
LopenUupunut
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 8347
Liittynyt: Ti 12.01.2010 22:40

Re: MB ML 400 cdi -01/02 Jagro/ Autosilta Oy:ssä

Viesti Kirjoittaja LopenUupunut »

S202 kirjoitti:Jumalaton cuuleri tohon hopeeseen on laitettu :D Vai onko se vakiona tollanen?
:shock:
Eikös noissa ole molemmissa ihan vakio ja samanlainen ?

.
Opel, "weird lieben autos"....
Avatar
Mika.T
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 8789
Liittynyt: Pe 17.10.2003 19:47

Re: MB ML 400 cdi -01/02 Jagro/ Autosilta Oy:ssä

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

ML:n vakio kuuleri noissa on molemmissa.

Saman kokoinen myös 270CDI:ssä tosin muovipäätyinen
hagert
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 24
Liittynyt: La 20.05.2006 16:05

Re: MB ML 400 cdi -01/02 Jagro/ Autosilta Oy:ssä

Viesti Kirjoittaja hagert »

Oikein paljon kiitoksia foorumin jäsenille kattavista vinkeistä. Ja ISO KIITOS kattavasta koeajo raportista. :D :D :D
Taas nähtiin foorumin voima ja yhteisöllisyys! :D

Nyt on kylläkin hankittu uusi auto. Ei varmaankaan mikään luotettavin ( MB w 124 320 t-94) tämäkään, mutta eipähän tipahda korkealta ainakaan taloudellisesti. Löytyy ruosteeton, nahka sähköjakkaroin ja muilla kattavilla varusteilla. :roll:

Ja heti uutukainen piti pestä sisältä ja ulkoa, myös kone tilasta. Kävi vähän niin kuin pelkäsin, että käyntihäiriötähän sitä sai aikaiseksi :oops:
Käy kyllä tyhjäkäyntiä, mutta tuossa n 4000 kier/min alkaa räpättämään. Kuivailin paineilmalla. Katsotaan josko tilanne aamulla olisi toinen? Jos alkaa kenkkuilemaan, niin vannon jälleen teemaan: "diesel rulez".

Onko vinkkiä, että kuinka "uutukainen" korjattaisiin taas ajokuntoiseksi?
Avatar
atlas
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 19213
Liittynyt: Su 25.01.2009 21:06
Paikkakunta: Itä-Suomi

Re: MB ML 400 cdi -01/02 Jagro/ Autosilta Oy:ssä

Viesti Kirjoittaja atlas »

Venakopan suoja muovit pois ja siellä on vettä ja tulpankoloissa.
Luotettava ja hyvä konehan toi on,,10pistettä.
Ja aina kun puhutaan kone kuin kone 124 malleissa niin kokonaisuudessaan luotettava malli mb perheessä,halpaa osaa ,laadun tuntua,eikä ole pihistelty osakkeitten omistajien hyväksi.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor

-Rämät mutta maksetut-
Avatar
S202
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5497
Liittynyt: Ti 30.12.2008 13:40
Paikkakunta: Alavus

Re: MB ML 400 cdi -01/02 Jagro/ Autosilta Oy:ssä

Viesti Kirjoittaja S202 »

Hagert teki todennäköisesti saman ku minä, hajotit puolan. Pahimmillaan hajos sytytysohjain mutta todennäköisesti vaan puola. Sen verran lohdutusta että et ollu ensimmäinen :D
S124 300TE
W124 300D
hagert
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 24
Liittynyt: La 20.05.2006 16:05

Re: MB ML 400 cdi -01/02 Jagro/ Autosilta Oy:ssä

Viesti Kirjoittaja hagert »

No, voihan nenä :crazy: . Onpas ne herkkiä vehkeitä. Vettä ei ammuttu painepesurilla kovasti, vaan kyseessä oli puutarhaletku ja pienellä paineella. Tänä aamuna tuntui räpättävän kanssa uudelleen, kun koitin. Yritän katsoa tässä jahka ehdin sen venakopan pois ja kuivata. Jos puola on mennyt, niin kuinka sen voi varmaksi todeta? Ja onko kallis lysti korjaus? Ei alkanut hyvin tämä mersuilu :?
Nimim."Diesel rulez"
Avatar
S202
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5497
Liittynyt: Ti 30.12.2008 13:40
Paikkakunta: Alavus

Re: MB ML 400 cdi -01/02 Jagro/ Autosilta Oy:ssä

Viesti Kirjoittaja S202 »

Ei se puola nyt ihan välttämättä ole mennyt, mutta suuri vaara on kun vettä on ruiskittu konetilaan ja käynti just tollasta. Ota nyt se muovisuoja pois ja kato onko ne tulppien poterot vettä täynnä.
S124 300TE
W124 300D
Avatar
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viestit: 12276
Liittynyt: Su 27.08.2006 17:12
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: MB ML 400 cdi -01/02 Jagro/ Autosilta Oy:ssä

Viesti Kirjoittaja Sergey »

eipä se dieselikään toimi jos sähkövehkeet roiskitaan täyteen vettä :D
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
hagert
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 24
Liittynyt: La 20.05.2006 16:05

Re: MB ML 400 cdi -01/02 Jagro/ Autosilta Oy:ssä

Viesti Kirjoittaja hagert »

No, joo onhan se vesi märkää olipa se sitten puutarhaletkusta tai tehokkaasta painepesurista :D . Joskin jälkimmäinen voi tehdä tuhoja jo ihan "iskuvoimasta".
Mutta asiaan: Käytin kopan irti ja puhalsin ilmalla tulppien juureen, nostaen hatut irti. Yllätys yllätys, sama loppu tulos :oops:

Nyt taitaa olla ongelmat jossakin muualla?
Puolako, kuten jo aiemmin oli mainintaa? Entä muita tärppi paikkoja?
Olen lukenut surullisen kuuluisasta johtosarjastakin - oireilisiko silloin tuolla tavalla?
Nyt tarvitaan apujanne, ettei tarvitse viedä merkkikorjaamoon valohoitoon :crazy:
Avatar
atlas
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 19213
Liittynyt: Su 25.01.2009 21:06
Paikkakunta: Itä-Suomi

Re: MB ML 400 cdi -01/02 Jagro/ Autosilta Oy:ssä

Viesti Kirjoittaja atlas »

Tietääkseni w202 ei ole ollut tätä johtosarjaongelmaa.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor

-Rämät mutta maksetut-
Vastaa Viestiin