Clk 200k vm 00 ajettu vaivaiset 350tkm !

Pieniä komplikaatioita tuli alussa, kun edellinen omistaja oli johkin "pieneen" kiveen törmännyt autolla ja vänkärin puoleiseen koteloon oli tullut "pienoinen" vekki..
Noh ei muutakun hitsipilli käteen ja hommiin. parikerrosta maalia ja homma näyttää jo paremmalta, ei muutakun massat päälle.

Noh tästä eteenpäin noin muutamaviikko alkoi käyntivaikeudet ja moottorin vikavalo vilkkumaan satunnaisesti..Epäilin ilmamäärämittaria lueskeltuani että käyntiongelmat mahtaisivat johtua siitä, noh siispä ei auta muutakun irroittaa ja katsastaa miltä näyttää..
Liitin ui rasvassa ja liassa, väriltäänkin täysin tumma..

Noh puhdistukseen käytin elektroniikkakomponenteille tarkoitettua sprayta ja rasvanpuhdistus sprayta ja lopputulos näyttää varsin hyvältä.. samalla tuli puhdistettua itse anturia ja langat olivat toistaiseksi ehjät ja ihan hyvännäköiset. Melkoisesti vain oli roskaa ja likaa kertynyt sinne, johtuen varmasti väärin asennetusta ilmansuodattimesta.


Pienen kahvitauon jälkeen, voisi tässä lähteä kokeilemaan paikalle asennusta ja sitä auttoiko ko. toimenpide mitenkään!vai onko uuden mittarin hankinta edessä!