
Eli asentajan mielestä camberia ei pystynyt säätämään paikallaan olevilla pulteilla, mutta kun uusin tukivarret, niin itse ainakin onnistuin moisessa ja kävinkin vielä tänään KL-varaosien tiskillä katsomassa alatukivarren säätöpulttia ja aivan samanlaisethan tuolla autossa on paikallaan.
Mutta sitten itse asiaan, eli arvoihin ja nykytilanteeseen:
Autossa on säädön jälkeen vielä ratti vähän vinossa, kun ajaa suoraan(samalla tavalla oli myös ennen säätöä). Käytännössä 4-pyöräsuuntauksessa on säädetty vain aurausta.
Auto myös pyrkii hieman oikealle yleisesti ajaessa, voiko tämä johtua pelkästään ratin asennosta tai lapun ei kohdallaan olevista Camber kulmista tai jostain muista arvoista ?
Eli liike lupasi n. puoleen hintaan säätää myöhemmin camberit, mikäli paikalleen saan säädettävät pultit. Asettuuko tuo auto noilla arvoilla menemään suoraan, ainoastaa ratin oikaisulla/cambereiden säädöillä ? Vai onko jotain muuta pielessä mikä johtaa hieman oikealle kampeamiseen ?
Mietin vaan, että onko turhaa vielä maksaa vähän lisää, että saan ratin suoraan/camberit kohdalleen.. Vai onko suoraan vaihdettava suuntauksen tekevää paikkaa, jotta saadaan kohdalleen ajettavuus ?