Huvitti tuossa kun yritin etsiä, jotaa passaako tilaamani vanne/rengasyhdistelmä tuohon pikku koppaan. Vastaan kun tuli vertaisiani heppuja jotka kaikki kysyvät samaa asiaa eri topiceissa, tyyliin "hommasin just 190 2,0 bensa koneella ja minkälaista alusta vanne yhdistelmää suosittelette aattelin 40/40 jouset orkkis iskareilla ja 16" vanne ja kumit 195/55



Kysymykset koskien ajoneuvoa voisi olla esim. tämmösiä, ja ei pidä olla liian vakavaa vaikka osa tosissaan autonsa hiplailee.

1.vuosimalli, millä koneella esim.1989 2,0
2.vanteen koko ja ET esim. 15x7 et 37
3.Rengas esim. 175/65/15
4.alusta kokoonpano esim. 40/40 fk jouset joista rälläköity kierros edestä pois, 3.nypylän kumeilla, orkkis iskarit
5.onko kaaria rullailtu. esim. Hieman reunaa taivuteltu
6.tuliko kaari kosketuksia

7.Minkälainen ajaa esim. Aivan sika jämäkkä perä hiemanvelloi

jotta lähdetääs sitten tästä:

1.1991 ja 1,8 bensa automaatti.
2.15x6,5 et47
3. 185/65/15
4. orkkis jouset, kumit ja iskarit
5. ei rullailtu kaaria
6. ei kaari kosketuksia
7. perus lulla ajella, meinaa kaatua mutkassa..

1.1987 2,0 bensa manuaali 5v

2. 16x7 ET35
3. 215/50/16
4. vanhat jo kerran käytetyt 45/45h&r jouset, 3 nypylän kummit ja orkkis iskarit
5.ei rullattu kaaria
6.edessä otti pahoissa montuisssa, takana otti myös isoissa montuissa vain kun oli takapenkki täynnä
7.ei voi kehua alustaa, takapää todella löysä.

1.1987 2,3-16 manuaali
2. 17x7,5 ET37
3. 225/45/17
4. 40/40 merkkiä en muista, kumit oli nypylöitä ei muista, sach kaasut orkkis pituiset
5. ei rullattu kaaria, vasaralla naputeltu kaaren reunan ylä kohtaa hieman ylöspäin, etupuskurin pulttien välissä 5mm prikat.
6. ei kosketuksia ed/takana
7. ihan ajaa myös kovempaa, mutkapätkillä olisi voinut olla jämäkämpikin.