Forumin siistein W124
Re: Forumin siistein W124
Nyt näyttää erittäin maukkaalta, lisää kuvia?
Siisti vanteet, onko myynnissä?
Siisti vanteet, onko myynnissä?
Re: Forumin siistein W124
Kiitti! Vanteet ei ainakaan toistaseks oo myynnissä Pitäs talven aikana fixailla nuokin paremmin, nyt vaan piti saada nopee alle et pystyy liikkumaan.EeKi kirjoitti:Nyt näyttää erittäin maukkaalta, lisää kuvia?
Siisti vanteet, onko myynnissä?
Kävin muutaman kuvan ottaa kun oli paremmin aikaa, niitä täällä: http://www.flickr.com/photos/iikkka/
Re: Forumin siistein W124
Kiitokset kuvista, vihdoin sai riittävän suuri resoluutioisen kuvan että sai 1920x1080 näytölle tarkan taustakuvan nättihän se on, ei siitä pääse mihinkään.iikkka kirjoitti:Kiitti! Vanteet ei ainakaan toistaseks oo myynnissä Pitäs talven aikana fixailla nuokin paremmin, nyt vaan piti saada nopee alle et pystyy liikkumaan.EeKi kirjoitti:Nyt näyttää erittäin maukkaalta, lisää kuvia?
Siisti vanteet, onko myynnissä?
Kävin muutaman kuvan ottaa kun oli paremmin aikaa, niitä täällä: http://www.flickr.com/photos/iikkka/
Re: Forumin siistein W124
prkl, katoinki eile rinnekadun kahvion ohi ajaessa että nyt on vanteet vaihtunu iikkkan meseen. Hyvältä näyttää!
-Mercedes Benz s202 240 käyttöauto
-65 Bel Air
Ex:
-Mercedes Benz 230e -90
-Mercedes Benz 230e -85
-Mercedes Benz 190 2.0 -91
-65 Bel Air
Ex:
-Mercedes Benz 230e -90
-Mercedes Benz 230e -85
-Mercedes Benz 190 2.0 -91
Re: Forumin siistein W124
iikkka kirjoitti:Eclairit vaihtu borbetteihin. Nyt pitäs ainakin pysyä ilmat paremmin sisällä.
[ http://farm9.staticflickr.com/8039/7905061860_15dc9168a8_b.jpg ]
on kyllä komia peli
S 350 TD -94
E 300 D -93
exät:
Bmw 325i coupe -93
Bmw 535iA -89
Bmw 520i -88
W210 E 200 CDI -00
W202 C 200 D -93
E 300 D -93
exät:
Bmw 325i coupe -93
Bmw 535iA -89
Bmw 520i -88
W210 E 200 CDI -00
W202 C 200 D -93
Re: Forumin siistein W124
Voiskoha nuo borbetit olla minun entiset? möin ne tuossa kevä-talvella jonnekki päi maailmaa? Jos keskiosa on kairattu reikiä täyteen (joka jaolle)?
w202 220
ex. w124 om606st
ex. w124 om606st
Re: Forumin siistein W124
Kiitos ja hyvä jos kuvat kelpaa tautakuvaksikinjohani kirjoitti:Kiitokset kuvista, vihdoin sai riittävän suuri resoluutioisen kuvan että sai 1920x1080 näytölle tarkan taustakuvan nättihän se on, ei siitä pääse mihinkään.
Joo kävin TI hallissa pesasee auton. Lapa pystyyn vaan jos satut vastaan ajelemaanJusmo kirjoitti:prkl, katoinki eile rinnekadun kahvion ohi ajaessa että nyt on vanteet vaihtunu iikkkan meseen. Hyvältä näyttää!
Vanteet tuli saksasta ja ei ole kuin 5x112 jako. Eli ei taida olla sinun vanhatGarash kirjoitti:Voiskoha nuo borbetit olla minun entiset? möin ne tuossa kevä-talvella jonnekki päi maailmaa? Jos keskiosa on kairattu reikiä täyteen (joka jaolle)?
- kristian_k
- Vakiokalustoa
- Viestit: 149
- Liittynyt: Pe 19.08.2005 17:52
- Paikkakunta: Tampere
Re: Forumin siistein W124
Haagertti.. on se vähän rattori mutta paree olla kun landella ajelee
EDIT: valkoisen taival päättyi tapaturmaisesti, tilalle tuli hankittua vuotta uudempi vähän kauniimmalla värityksellä (Bornit Metallic)
EDIT: valkoisen taival päättyi tapaturmaisesti, tilalle tuli hankittua vuotta uudempi vähän kauniimmalla värityksellä (Bornit Metallic)
Viimeksi muokannut kristian_k, To 13.09.2012 00:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Tähti kirkkain, tähti kaunein mulle loistaa, yössä kuljen vain sen hohde seuranain.."
W213 E220d 4Matic -17 (työväline)
W123 240D -83 (Tallissa odottamassa motivaatiota)
S203 C200T CDI A Classic -05 (EX)
W124 E250D -94 (EX)
W124 200D -93 (EX)
W124 E200D -95 (EX)
W124 E200D -94 (EX)
W202 C180 Esprit -98 (EX)
W201 190E 2.0 Aut. -87 (EX)
W213 E220d 4Matic -17 (työväline)
W123 240D -83 (Tallissa odottamassa motivaatiota)
S203 C200T CDI A Classic -05 (EX)
W124 E250D -94 (EX)
W124 200D -93 (EX)
W124 E200D -95 (EX)
W124 E200D -94 (EX)
W202 C180 Esprit -98 (EX)
W201 190E 2.0 Aut. -87 (EX)
Re: Forumin siistein W124
Ompas komia 124iikkka kirjoitti:Eclairit vaihtu borbetteihin. Nyt pitäs ainakin pysyä ilmat paremmin sisällä.
[ http://farm9.staticflickr.com/8039/7905061860_15dc9168a8_b.jpg ]
Ex: W212 220cdi -09
Ex: S204 amg styling -10
Ex: W251 320cdi 4matic lang -06
Ex: S204 Avantgarde -08
Ex: E 200cdi facelift -99
Ex: S204 amg styling -10
Ex: W251 320cdi 4matic lang -06
Ex: S204 Avantgarde -08
Ex: E 200cdi facelift -99
Re: Forumin siistein W124
No nyt sie menit sitten pilaamaan tuon, entinen look oli mielestäni paljon parempi. Noh, makuja on monia.iikkka kirjoitti:Eclairit vaihtu borbetteihin. Nyt pitäs ainakin pysyä ilmat paremmin sisällä.
Vaikka ei entinenkään look ollut täysin orkkis niin otin silti työpöydän taustakuvaksi tuon s. 58 olevan kuvasi. Tämä saattaa kans johtua siitä että kyseessä on w124:n hienoin väri eli Astral Silver Metallic ja itsellänikin on samalla värillä ja tietenkin myös bensasyöppö kutosena.
"Jos siinä on renkaat tai rinnat niin se tulee aiheuttamaan harmia ja päänvaivaa."
6/1990 560 SEL
7/1990 300E-24 Automatic
6/1990 560 SEL
7/1990 300E-24 Automatic
Re: Forumin siistein W124
Siinäpä E250TD -95 ostokunnossa..
Re: Forumin siistein W124
En oikeen itekkään osaa sanoa kummilla vanteilla oli parempi, mutta nuo borbetit nyt ainakin on ehjät toisin kuin eclairit. Nekin kyllä löytyy vielä tallista, jos vaikka hankkis uudet sisäkehät etusiin joskus. Mutta korkeus on nykyään omaan makuun parempi kuin tossa aikasemmassa kuvassaHage kirjoitti:No nyt sie menit sitten pilaamaan tuon, entinen look oli mielestäni paljon parempi. Noh, makuja on monia.iikkka kirjoitti:Eclairit vaihtu borbetteihin. Nyt pitäs ainakin pysyä ilmat paremmin sisällä.
Vaikka ei entinenkään look ollut täysin orkkis niin otin silti työpöydän taustakuvaksi tuon s. 58 olevan kuvasi. Tämä saattaa kans johtua siitä että kyseessä on w124:n hienoin väri eli Astral Silver Metallic ja itsellänikin on samalla värillä ja tietenkin myös bensasyöppö kutosena.
Re: Forumin siistein W124
Ei varmaankaan foorumin siistein mutta jotakin kumminki.
Pitäs vielä myllytellä jollaki hienommalla aineella ja perää laskea lisää.
Ensinmäinen mersu joka tuntuu jo ittellä liian matalalta kun raapii joka paikassa.
3 tiellä ohittaa auton niin joku raapii keskellä tietä vähän korkeemmassa kohdassa ja putki on nostettu niin paljon kun sai.
Pitäs vielä myllytellä jollaki hienommalla aineella ja perää laskea lisää.
Ensinmäinen mersu joka tuntuu jo ittellä liian matalalta kun raapii joka paikassa.
3 tiellä ohittaa auton niin joku raapii keskellä tietä vähän korkeemmassa kohdassa ja putki on nostettu niin paljon kun sai.
W201 Odottaa konetta/inspiraatiota
VW T5
fzr1000
VW T5
fzr1000
Re: Forumin siistein W124
Hmm, speksejä vanteista sun muista? Ei toi kovin matalalta näytä ettäkö raapis koko ajan. Tai sit siellä on teiden urat mallia 3cm syviä
Ei nurmikkomadallus kuvia plz
Ei nurmikkomadallus kuvia plz
Re: Forumin siistein W124
tuo 3 cm olis vielä optimi tilanne, tahtoo olla nuo urat usein jopa yli 5 cm, ihan pikateillä ja pikkuteillä sitten sellaisia, että munkin käyttämällä alustalla (korotettu...) pitää olla tarkkana, ettei jää pakoputki tielle...EeKi kirjoitti:Hmm, speksejä vanteista sun muista? Ei toi kovin matalalta näytä ettäkö raapis koko ajan. Tai sit siellä on teiden urat mallia 3cm syviä
Ei nurmikkomadallus kuvia plz
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Re: Forumin siistein W124
Sielä oli toi pakoputki klemmarin se jenga osa pitkällä. Mutta kyllä kauppojen pihaan meneminen on vaikeaa. Ottaa maahan vakaaja tai alatukivarren sisempi kiinnitys kohta.
W201 Odottaa konetta/inspiraatiota
VW T5
fzr1000
VW T5
fzr1000
Re: Forumin siistein W124
Kuis isot vanteet on alla? 17" saa aika alas laittaa että saa vakaajan raapimaan.
Tuosta kuvasta näyttäis että tilaakin on kaaressa mutta ei ne 16" ole?
Tuossa asennossa oma lintta oli yhdessä vaiheessa, helposti pystyi ajelemaan. Uria piti vältellä ettei kipinää lentäny, mutta tuo rautapohjapanssarin nakkais pois ni raaputus loppuis siihen.
Mietin vaan että jos jo vakaajatanko raapii niin kuin helvetin tontissa se vehje oikeen on kun itellä sai vasta 16-tuumasilla oikeesti matalaks.
Saa sen 17-tuumasillakin alas mutta vaatii jo aika moisen sukelluksen kaariin > vanteet kaarissa, näyttää vaan sivulta hyvältä. + mahdolliset kaarien raiskaukset.
Tuosta kuvasta näyttäis että tilaakin on kaaressa mutta ei ne 16" ole?
Tuossa asennossa oma lintta oli yhdessä vaiheessa, helposti pystyi ajelemaan. Uria piti vältellä ettei kipinää lentäny, mutta tuo rautapohjapanssarin nakkais pois ni raaputus loppuis siihen.
Mietin vaan että jos jo vakaajatanko raapii niin kuin helvetin tontissa se vehje oikeen on kun itellä sai vasta 16-tuumasilla oikeesti matalaks.
Saa sen 17-tuumasillakin alas mutta vaatii jo aika moisen sukelluksen kaariin > vanteet kaarissa, näyttää vaan sivulta hyvältä. + mahdolliset kaarien raiskaukset.
- Pakardinen
- Mersumies
- Viestit: 3146
- Liittynyt: Ti 31.10.2006 11:18
- Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo
Re: Forumin siistein W124
Tervetuloa maalle, loppuu se ajelu...EeKi kirjoitti:Tuossa asennossa oma lintta oli yhdessä vaiheessa, helposti pystyi ajelemaan.
Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.
- IsoE
- Mersumies
- Viestit: 1338
- Liittynyt: Pe 07.11.2003 21:36
- Paikkakunta: Täs pellon reunalla
- Viesti:
Re: Forumin siistein W124
Ei vaan tajua . Kilpaillaan kenen autolla on hankalin ajaa...
Ex:
204.208
124.083
124.036
201.028
202.089
204.208
124.083
124.036
201.028
202.089
Re: Forumin siistein W124
se on sitä "muotia" mitäpä luulet, moniko nuori (tai miksei vähän vanhempikin... ettei nyt ihan nuoria mollata jatkuvasti) kulkis porkkana perseessä, jos joku sais siitä asiasta tehtyä muodikasta tyhmän näköistähän tuo on ajaa epäkuntoisen näköisellä autolla ja usein vielä ollut niin köyhä omistajakin, ettei ole ollut varaa ostaa oikean levyisiä renkaitakaan niille bling bling vanteilleIsoE kirjoitti:Ei vaan tajua . Kilpaillaan kenen autolla on hankalin ajaa...
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Re: Forumin siistein W124
Noniin arvasin että vakavat vanhukset rupee taas huutelee tyhmälle nuorisolle.
Hyvä että kehut tuota parin kuukauden vanhaa maalipintaa epäkuntoiseksi ja haukut köyhäksi vaikka pelkkiin vanteisiin menee monta tonnia, se on kato ku harrastaa laatua ja harvinaisuutta, ei interactionin paskatinaa. Rengasvalinta on ihan tietoinen valinta, ei oo siitä kiinni etteikö olis varaa liian leveisiin renkaisiin mitkä nostaa bensankulutusta ja auto vetelee urissa. Haha voi luoja...
Ei siinä mitään jos on noin vi-tun ahdasmielinen.
Hyvä että kehut tuota parin kuukauden vanhaa maalipintaa epäkuntoiseksi ja haukut köyhäksi vaikka pelkkiin vanteisiin menee monta tonnia, se on kato ku harrastaa laatua ja harvinaisuutta, ei interactionin paskatinaa. Rengasvalinta on ihan tietoinen valinta, ei oo siitä kiinni etteikö olis varaa liian leveisiin renkaisiin mitkä nostaa bensankulutusta ja auto vetelee urissa. Haha voi luoja...
Ei siinä mitään jos on noin vi-tun ahdasmielinen.
Re: Forumin siistein W124
sinä tässä ahdasmielinen olet, kun et pientä piikittelyä kestä rivienvälistä pitäis sunkin jo osata lukea mun juttuja, mutta kun ei niin ei... ja eihän maalipinta tee autosta epäkuntoisen näköistä (oli se sitten millainen tahansa...), vaan ne katkenneet jouset ja vinksallaan olevat renkaat (luultavasti on tukivarretkin niin väljät, ettei pysy pyöränkulmat ojennuksessa )EeKi kirjoitti:Noniin arvasin että vakavat vanhukset rupee taas huutelee tyhmälle nuorisolle.
Hyvä että kehut tuota parin kuukauden vanhaa maalipintaa epäkuntoiseksi ja haukut köyhäksi vaikka pelkkiin vanteisiin menee monta tonnia, se on kato ku harrastaa laatua ja harvinaisuutta, ei interactionin paskatinaa. Rengasvalinta on ihan tietoinen valinta, ei oo siitä kiinni etteikö olis varaa liian leveisiin renkaisiin mitkä nostaa bensankulutusta ja auto vetelee urissa. Haha voi luoja...
Ei siinä mitään jos on noin vi-tun ahdasmielinen.
ja huom. kirjoitin, useimmiten on ollut niin köyhä jne. eli joku 300 €:n arvoinen golffi johon on tuupattu 10" leveät halvimmat vanteet ja niille jotku 195 kummit älä aina kuvittele, että juuri sun autosta puhutaan...
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Re: Forumin siistein W124
Haha, joopa joo. Madallusjouset on siellä, ootko semmosista kuullu? Vinksallaa olevat renkaat ei oo vanteilla paikoillaan jos vinksallaan on! Ei pysty ajamaan, tiesikkö sitä?
Kui et mee ferrari sun muu foorumeille huutamaan kun ei noilla pysty ajaa ku on niin matalia ja huono ajaa ku on 30-profiiliset renkaat jos noin helvetisti ärsyttää?
Ei siinä mitään, jos ei tajua niin ei tajua. Ei sitä koko ajan tarvii muistutella kuin helvetin tyhmiä ja köyhiä nuorisio on
Ahdasmielinen tosiaan, mä en sentää huutele asioista mistä en vittuakaan tajua tai ymmärrä. Kuten juuri kommentistasi voi päätellä, sinulla ei ole mitään hajua miksi kapeet renkaat laitetaan leveille renkaille ym ym. Harrastus se porkkana perseessä myäs on, tuskinpa niillekkään mee huutaa jos niillä on kokoontuminen puistossa.
E: jaa, sopivasti mun auton kuvan jälkeen rupeet trollailee ja nyt korjailet "no minähän puhuin volkkareista" älä jaksa oikeesti
E2: eikä voinu edes itse antaa olla vaan piti vaan päästä näpäyttämään taas, jos mahdollista niin palaten takaisin aiheeseen eli kyselisin tuutterolta noita speksejä.
Joo,o, kunnon trolli ei voi muuta sanoa. Liikkeissä myydään aika paljon rikkinäisiä jousia! AMG:kin pitäis haastaa oikeutee ku rikkinäisiä jousia asentaa autoihin!
E: aivan, no sulla on maailmankuva sitte aika hyvällä mallilla sitten ku sanot mulle ahdasmielisyydestä mutta pidät turkulaisia tyhminä. Asia harvinaisen selvä.
napalle omistettu kuva:
Kui et mee ferrari sun muu foorumeille huutamaan kun ei noilla pysty ajaa ku on niin matalia ja huono ajaa ku on 30-profiiliset renkaat jos noin helvetisti ärsyttää?
Ei siinä mitään, jos ei tajua niin ei tajua. Ei sitä koko ajan tarvii muistutella kuin helvetin tyhmiä ja köyhiä nuorisio on
Ahdasmielinen tosiaan, mä en sentää huutele asioista mistä en vittuakaan tajua tai ymmärrä. Kuten juuri kommentistasi voi päätellä, sinulla ei ole mitään hajua miksi kapeet renkaat laitetaan leveille renkaille ym ym. Harrastus se porkkana perseessä myäs on, tuskinpa niillekkään mee huutaa jos niillä on kokoontuminen puistossa.
E: jaa, sopivasti mun auton kuvan jälkeen rupeet trollailee ja nyt korjailet "no minähän puhuin volkkareista" älä jaksa oikeesti
E2: eikä voinu edes itse antaa olla vaan piti vaan päästä näpäyttämään taas, jos mahdollista niin palaten takaisin aiheeseen eli kyselisin tuutterolta noita speksejä.
Joo,o, kunnon trolli ei voi muuta sanoa. Liikkeissä myydään aika paljon rikkinäisiä jousia! AMG:kin pitäis haastaa oikeutee ku rikkinäisiä jousia asentaa autoihin!
E: aivan, no sulla on maailmankuva sitte aika hyvällä mallilla sitten ku sanot mulle ahdasmielisyydestä mutta pidät turkulaisia tyhminä. Asia harvinaisen selvä.
napalle omistettu kuva:
Viimeksi muokannut EeKi, To 13.09.2012 23:13. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Re: Forumin siistein W124
madallusjouset = rikkinäiset
eikä 335/35 17" rengas ainakaan mun mielestä ole liian matala (esim. ferrari F40 vakio takarenkaat... kun nyt fiatit otit puheeksi)
ja kun hieman tutkit, niin niissä oikeissa urheiluautoissa on myös joustovaroja, toisin kuin näissä itsetehdyissä... ei toki mitään maasturi luokkaa, mutta alusta toimii kuitenkin hieman erityyliin, kuin nuorison "muoti madalletuissa"...
sulla on heikko itsetunto, jos aina otat kaikki kommentit itseesi itse heitin yleisesti noiden kahden vanhemman kolleegan ihmettelyn perään hieman keventävää juttua ja heti turkulainen (on mulle synonyyymi imbesillistä ) veti herneet nenään
laitetaan nyt vielä selvyyden vuoksi, että jopa ne tehtaan linjalta tulleet "sporttialustalla" olevat on mun silmään rikkinäisellä alustalla olevia... miehen pää pitää mahtua renkaan ja pyöränkaaren väliin, sitten on hyvä
eikä 335/35 17" rengas ainakaan mun mielestä ole liian matala (esim. ferrari F40 vakio takarenkaat... kun nyt fiatit otit puheeksi)
ja kun hieman tutkit, niin niissä oikeissa urheiluautoissa on myös joustovaroja, toisin kuin näissä itsetehdyissä... ei toki mitään maasturi luokkaa, mutta alusta toimii kuitenkin hieman erityyliin, kuin nuorison "muoti madalletuissa"...
sulla on heikko itsetunto, jos aina otat kaikki kommentit itseesi itse heitin yleisesti noiden kahden vanhemman kolleegan ihmettelyn perään hieman keventävää juttua ja heti turkulainen (on mulle synonyyymi imbesillistä ) veti herneet nenään
laitetaan nyt vielä selvyyden vuoksi, että jopa ne tehtaan linjalta tulleet "sporttialustalla" olevat on mun silmään rikkinäisellä alustalla olevia... miehen pää pitää mahtua renkaan ja pyöränkaaren väliin, sitten on hyvä
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
- Pakardinen
- Mersumies
- Viestit: 3146
- Liittynyt: Ti 31.10.2006 11:18
- Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo
Re: Forumin siistein W124
Sanoudun irti tästä "vanhempi kolleega" -jutusta, lapsenmielinen kun olen minäkin... Oma klassikko on lähes yhtä matala kärsästään, kuin eekin lankku. Sillä ajaminenkaan ei ole enää näillä korkeuksilla helppoa...napa kirjoitti:itse heitin yleisesti noiden kahden vanhemman kolleegan
Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.
Re: Forumin siistein W124
Itse en pidä madallusjuosista ollenkaan. Muutamassa autossani niitä on ollut valmiina ja niin persuksista koko keskintö ollut. yhestä hajos öljypohja ja toinen oli kaamea ajaa, jolloin takuu anto toiset madallusjouset, vieläkin yhtä hirveä ajaa. Myin lippispäälle koko auton joka meni hajottamaan öljypohjan viikossa siitä
Mielestäni W124 ei tontitus sovi, ihan käytännöllisistä syistä suomessa sekä ulkonäöllisesti. Vanteetkin saisi olla MB-omia tai laadukkaita, tarvikkeet heittää vesilintuun tai jonkun amiksen corollan alle.
Täälläkin monta w124 nähnyt, osa todella hienoja ja osa ei niinkään onnistuneita paketteja. Jokaisella tietty on omanlainen mersu tai mikä tahansa rassi mikä sopii omaan silmäänsä.
Mielestäni W124 ei tontitus sovi, ihan käytännöllisistä syistä suomessa sekä ulkonäöllisesti. Vanteetkin saisi olla MB-omia tai laadukkaita, tarvikkeet heittää vesilintuun tai jonkun amiksen corollan alle.
Täälläkin monta w124 nähnyt, osa todella hienoja ja osa ei niinkään onnistuneita paketteja. Jokaisella tietty on omanlainen mersu tai mikä tahansa rassi mikä sopii omaan silmäänsä.
Mersu on auto ja muut ajoneuvoja tai liikkumiseen tehtyja kapistuksia.
Nykyinen: W202 180 -95 Ex: W124 200D -88, W124 200D -94, W124 230E -89, W124 200 bensa -88.
Nykyinen: W202 180 -95 Ex: W124 200D -88, W124 200D -94, W124 230E -89, W124 200 bensa -88.
Re: Forumin siistein W124
kyllä me suunnilleen samaa ikäluokkaa ollaan harvoin vain näkee, kuinka jotku vetää herneet noin helposti (esim. eeki...), kun hieman kieli poskessa/pilke silmäkulmassa heittää juttua miettikää nyt hieman mitä minä/me olemme joutuneet näkemään tuossa 15-25 kesäisinä... perästä nostettua corollaa jne. joku roti pitää tuossa muodin seuraamisessakin olla, eikä aina lähteä ihan pelle linjalle... mulle siis nämä madallukset on yhtä typeriä, mitä ne perän nostot oli silloin -70 ja -80 luvulla...Pakardinen kirjoitti:Sanoudun irti tästä "vanhempi kolleega" -jutusta, lapsenmielinen kun olen minäkin... Oma klassikko on lähes yhtä matala kärsästään, kuin eekin lankku. Sillä ajaminenkaan ei ole enää näillä korkeuksilla helppoa...napa kirjoitti:itse heitin yleisesti noiden kahden vanhemman kolleegan
jos joku muoti ilmiö vie autolta sen focuksen, eli tuhoaa sen käyttöominaisuudet liikuttaa ihmisiä paikasta A pisteeseen B luotettavasti ja kelillä kuin kelillä ja tiellä kuin tiellä, niin mitä sellaisella tekee silloin auto on "epäkuntoinen"/pois rivistä...
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Re: Forumin siistein W124
Sitte teillä on ollu kaikki muukin paskana, puslat, väärät iskarit sun muut.
Ei kaikki laita laikkajousia alle ja aja niin. Sitä voi myös muokkailla vaikka iskarinpäitä ylemmäs jotta iskari toimii miten se on tarkoitettu. Näitä näkee myös ihan ns superautoissa kun iskari tulee "konepellistä" läpi. Kaiken maailman räpellyksiä sitä tehtaista tuleekin.
Pellelinjalle? Aivan, niin kauan kun itellä autoja on ollu niin ei oo tullu mieleenkään ostaa mitään tinavanteita tai mitään korisarjoja. Ihan mopoajoista saakka on ollu selvä, hillitty tyyli jokasessa vehkeessä. Muodin mukaan en mene, tämä ns germaaninen tyyli on sattumalta vaan nyt tullut merien takaa muotiin Suomeenkin.
Sinäänsä hassua että jo 90 luvulta saakka on esim. tuota renkaanvenytystä ollut jo saksassa ja japanissa, silti väität että nykyajan nuoriso tekee vaan muodin mukaan. Hyvä hyvä.
Ei kaikki laita laikkajousia alle ja aja niin. Sitä voi myös muokkailla vaikka iskarinpäitä ylemmäs jotta iskari toimii miten se on tarkoitettu. Näitä näkee myös ihan ns superautoissa kun iskari tulee "konepellistä" läpi. Kaiken maailman räpellyksiä sitä tehtaista tuleekin.
Pellelinjalle? Aivan, niin kauan kun itellä autoja on ollu niin ei oo tullu mieleenkään ostaa mitään tinavanteita tai mitään korisarjoja. Ihan mopoajoista saakka on ollu selvä, hillitty tyyli jokasessa vehkeessä. Muodin mukaan en mene, tämä ns germaaninen tyyli on sattumalta vaan nyt tullut merien takaa muotiin Suomeenkin.
Sinäänsä hassua että jo 90 luvulta saakka on esim. tuota renkaanvenytystä ollut jo saksassa ja japanissa, silti väität että nykyajan nuoriso tekee vaan muodin mukaan. Hyvä hyvä.
Re: Forumin siistein W124
nyt myönnän suoraan, että tipahdin kärryiltä et seuraa/mene muodin mukaan, mutta silti teet juuri niin kuin on muotia...EeKi kirjoitti:Muodin mukaan en mene, tämä ns germaaninen tyyli on sattumalta vaan nyt tullut merien takaa muotiin Suomeenkin.
Sinäänsä hassua että jo 90 luvulta saakka on esim. tuota renkaanvenytystä ollut jo saksassa ja japanissa, silti väität että nykyajan nuoriso tekee vaan muodin mukaan. Hyvä hyvä.
ja myönnän senkin, että itse olen pääsääntöisesti aina tehnyt (usein huomaamattani, mutta usein ihan tietoisesti...) päinvastoin, kuin mikä on ollut "muotia"
ja on tuossa tietysti sekin asia, että ei täällä jumalanselän takana voi edes kuvitella ajavansa millään madalletulla autolla, jossa venytetyt kummit, kun ei meinaa pärjätä korotetullakaan alustalla ja normaali rengastuksella olevalla
täällä tuo madallusvillitys menee nuorilta ohi yleensä toisena kesänä, kun ne huomaa, että auto on huono ajaa, eikä sillä pääse oikein missään liikkumaan... arvaa vain kysynkö silloin, että mitäs minä sanoin silloin parivuotta sitten siitä madaltamisesta ja niistä 19" vanteista siihen golffiin (tai passattiin, mersuun jne.)
Viimeksi muokannut napa, To 13.09.2012 23:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Re: Forumin siistein W124
tuo on ihan ok, niin minäkin teen, jos rata-alustaa rakennan... usein vain ne madaltajat ei ymmärrä hölkkäsen pöläystä, miksi alustaa madalletaan ja mitä muita muutoksia se vaatii, että saadaan toimiva ratkaisu aikaan... se "rälläkällä 2 kierrosta pois ja pohjaanlyöntikumit pois", ei ole se oikea tapa, sitähän tässä olen yrittänyt toitottaa jo monta vuotta... ja mitä muutakaan esim. tuutteron autoon on tehtyEeKi kirjoitti:Sitä voi myös muokkailla vaikka iskarinpäitä ylemmäs jotta iskari toimii miten se on tarkoitettu. Näitä näkee myös ihan ns superautoissa kun iskari tulee "konepellistä" läpi. Kaiken maailman räpellyksiä sitä tehtaista tuleekin.
mutta normaali maantielle nämä tiukat rata-alustat ei oikein kuulu, kun ne on suunniteltu toimimaan tuolla +200 km/h nopeuksissa vasta kunnolla...
Viimeksi muokannut napa, To 13.09.2012 23:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."