Siisti vanteet, onko myynnissä?

Kiitti! Vanteet ei ainakaan toistaseks oo myynnissäEeKi kirjoitti:Nyt näyttää erittäin maukkaalta, lisää kuvia?
Siisti vanteet, onko myynnissä?
Kiitokset kuvista, vihdoin sai riittävän suuri resoluutioisen kuvan että sai 1920x1080 näytölle tarkan taustakuvaniikkka kirjoitti:Kiitti! Vanteet ei ainakaan toistaseks oo myynnissäEeKi kirjoitti:Nyt näyttää erittäin maukkaalta, lisää kuvia?
Siisti vanteet, onko myynnissä?Pitäs talven aikana fixailla nuokin paremmin, nyt vaan piti saada nopee alle et pystyy liikkumaan.
Kävin muutaman kuvan ottaa kun oli paremmin aikaa, niitä täällä: http://www.flickr.com/photos/iikkka/
iikkka kirjoitti:Eclairit vaihtu borbetteihin. Nyt pitäs ainakin pysyä ilmat paremmin sisällä.
[ http://farm9.staticflickr.com/8039/7905061860_15dc9168a8_b.jpg ]
Kiitos ja hyvä jos kuvat kelpaa tautakuvaksikinjohani kirjoitti:Kiitokset kuvista, vihdoin sai riittävän suuri resoluutioisen kuvan että sai 1920x1080 näytölle tarkan taustakuvannättihän se on, ei siitä pääse mihinkään.
Joo kävin TI hallissa pesasee auton. Lapa pystyyn vaan jos satut vastaan ajelemaanJusmo kirjoitti:prkl, katoinki eile rinnekadun kahvion ohi ajaessa että nyt on vanteet vaihtunu iikkkan meseen. Hyvältä näyttää!
Vanteet tuli saksasta ja ei ole kuin 5x112 jako. Eli ei taida olla sinun vanhatGarash kirjoitti:Voiskoha nuo borbetit olla minun entiset?möin ne tuossa kevä-talvella jonnekki päi maailmaa? Jos keskiosa on kairattu reikiä täyteen (joka jaolle)?
Ompas komia 124iikkka kirjoitti:Eclairit vaihtu borbetteihin. Nyt pitäs ainakin pysyä ilmat paremmin sisällä.
[ http://farm9.staticflickr.com/8039/7905061860_15dc9168a8_b.jpg ]
No nyt sie menit sitten pilaamaan tuon, entinen look oli mielestäni paljon parempi.iikkka kirjoitti:Eclairit vaihtu borbetteihin. Nyt pitäs ainakin pysyä ilmat paremmin sisällä.
En oikeen itekkään osaa sanoa kummilla vanteilla oli parempi, mutta nuo borbetit nyt ainakin on ehjät toisin kuin eclairit. Nekin kyllä löytyy vielä tallista, jos vaikka hankkis uudet sisäkehät etusiin joskus. Mutta korkeus on nykyään omaan makuun parempi kuin tossa aikasemmassa kuvassaHage kirjoitti:No nyt sie menit sitten pilaamaan tuon, entinen look oli mielestäni paljon parempi.iikkka kirjoitti:Eclairit vaihtu borbetteihin. Nyt pitäs ainakin pysyä ilmat paremmin sisällä.Noh, makuja on monia.
Vaikka ei entinenkään look ollut täysin orkkis niin otin silti työpöydän taustakuvaksi tuon s. 58 olevan kuvasi. Tämä saattaa kans johtua siitä että kyseessä on w124:n hienoin väri eli Astral Silver Metallic ja itsellänikin on samalla värillä ja tietenkin myös bensasyöppö kutosena.
tuo 3 cm olis vielä optimi tilanne, tahtoo olla nuo urat usein jopa yli 5 cm, ihan pikateillä ja pikkuteillä sitten sellaisia, että munkin käyttämällä alustalla (korotettu...) pitää olla tarkkana, ettei jää pakoputki tielle...EeKi kirjoitti:Hmm, speksejä vanteista sun muista? Ei toi kovin matalalta näytä ettäkö raapis koko ajan. Tai sit siellä on teiden urat mallia 3cm syviä
Ei nurmikkomadallus kuvia plz
Tervetuloa maalle, loppuu se ajelu...EeKi kirjoitti:Tuossa asennossa oma lintta oli yhdessä vaiheessa, helposti pystyi ajelemaan.
se on sitä "muotia"IsoE kirjoitti:Ei vaan tajua. Kilpaillaan kenen autolla on hankalin ajaa...
sinä tässä ahdasmielinen olet, kun et pientä piikittelyä kestäEeKi kirjoitti:Noniin arvasin että vakavat vanhukset rupee taas huutelee tyhmälle nuorisolle.
Hyvä että kehut tuota parin kuukauden vanhaa maalipintaa epäkuntoiseksi ja haukut köyhäksi vaikka pelkkiin vanteisiin menee monta tonnia, se on kato ku harrastaa laatua ja harvinaisuutta, ei interactionin paskatinaa. Rengasvalinta on ihan tietoinen valinta, ei oo siitä kiinni etteikö olis varaa liian leveisiin renkaisiin mitkä nostaa bensankulutusta ja auto vetelee urissa. Haha voi luoja...
Ei siinä mitään jos on noin vi-tun ahdasmielinen.
Sanoudun irti tästä "vanhempi kolleega" -jutusta, lapsenmielinen kun olen minäkin... Oma klassikko on lähes yhtä matala kärsästään, kuin eekin lankku. Sillä ajaminenkaan ei ole enää näillä korkeuksilla helppoa...napa kirjoitti:itse heitin yleisesti noiden kahden vanhemman kolleegan
kyllä me suunnilleen samaa ikäluokkaa ollaanPakardinen kirjoitti:Sanoudun irti tästä "vanhempi kolleega" -jutusta, lapsenmielinen kun olen minäkin... Oma klassikko on lähes yhtä matala kärsästään, kuin eekin lankku. Sillä ajaminenkaan ei ole enää näillä korkeuksilla helppoa...napa kirjoitti:itse heitin yleisesti noiden kahden vanhemman kolleegan
nyt myönnän suoraan, että tipahdin kärryiltäEeKi kirjoitti:Muodin mukaan en mene, tämä ns germaaninen tyyli on sattumalta vaan nyt tullut merien takaa muotiin Suomeenkin.
Sinäänsä hassua että jo 90 luvulta saakka on esim. tuota renkaanvenytystä ollut jo saksassa ja japanissa, silti väität että nykyajan nuoriso tekee vaan muodin mukaan. Hyvä hyvä.
tuo on ihan ok, niin minäkin teen, jos rata-alustaa rakennan... usein vain ne madaltajat ei ymmärrä hölkkäsen pöläystä, miksi alustaa madalletaan ja mitä muita muutoksia se vaatii, että saadaan toimiva ratkaisu aikaan... se "rälläkällä 2 kierrosta pois ja pohjaanlyöntikumit pois", ei ole se oikea tapa, sitähän tässä olen yrittänyt toitottaa jo monta vuotta... ja mitä muutakaan esim. tuutteron autoon on tehtyEeKi kirjoitti:Sitä voi myös muokkailla vaikka iskarinpäitä ylemmäs jotta iskari toimii miten se on tarkoitettu. Näitä näkee myös ihan ns superautoissa kun iskari tulee "konepellistä" läpi. Kaiken maailman räpellyksiä sitä tehtaista tuleekin.