Kysymys olis nyt tällänen että kun tossa oli 1 sulakkeinen YJ rele paikallaan, ja vaihdoin tilalle 2 sulakkeisen releen, niin onko niillä sitten niin paljon eroa et sekottais tuon tyhjäkäynnin sun muun? vai mistä tällänen vois johtua, ennenkin oli tua tyhjäkäynti jonku verran koholla, onnistuuko tyhjäkäynnin säätäminen jostain ruuvista, jos onnistuu niin mistäs semmone ruuvi löytyis ?
Nii ja virranjakajan kansi ja pyörijänki jo uusein ku olivat kulahtaneen näkösiä, ei oikeestaan mitään vaikutusta mihinkää ollu...
Kaikkia muitakin mahdollisia vinkkejä saa heitellä tähän että sais tuon kullanmurun toimimaan lailles! terveisin surullinen mersukuski.
Nii ja semmonen vielä kun konepellin alta löytyy siitä kuskinpuolelta semmonen limsapullon korkin kokonen ja näkönen juttu jossa luki joku EZL KAT, joku joskus sanos että sillä saa sytytystä säädettyä, pari kertaa ottanu pois ja pistäny paikkaas ja hetki sitte vasta tajusin että sehän menee moneen eri asentoon siellä, missäs asennossa sen kuuluisi olla ? saman moinen löytyy sieltä akun takaa mutta siinä on sinetti vielä päällä.






