nyt ois eessä sitten kaikki muuta paitsi alapallot vaihdettu. Pitää tehä välisäätö pyöränkulmiin niin sitten ku saa värkättyä työkalun nuihin alapallojen vaihtoon niin tarkistella kulmat vielä uudestaan.
Vaihdoin vesiventtiiliin (lämmityksen) sen korjaussarjan eli uusi "tappi" tai miksi sitä nyt sanoisikaan niin nyt pukkaa lämmintä kunhan ei kaasuta, mutta kun lähtee ajamaan tai antaa vähänkään kierroksia niin pukkaa vain haaliaa? onko tämmöstä vikaa tullut kenelläkään vastaan? onkohan magneettiventtiilissä sitten se käämitysköhän se on niin mennyt, ettei jaksa vetää auki sitä venttiiliä kun tulee painetta jäähdytysjärjestelmään?
Venttiilikoppien tiivisteet tuli niin pitää tässä joku ilta käyttää auki ne ja tsekata tuo nokkien kunto, vaikkakin kyllä uskallan sanoa nokan kuluneen ilman katsomistakin
Onneksi ei ole tullu tuota luntakaan vielä kun en ole kerennyt maalaamaan talvivanteita, oli "huulien" lakat niin happaman näköset että poistin lakat ja nyt sitten väriä niskaan.
Takaluukkukin alko istumaan paremmin paikalleen kun tuli uusi tiiviste siihen. Vanha oli niin painunut läjään vänkärin puolella että upposi melkein 2mm alemmas mitä poskipelti.
Tyhjäkäynnissä vielä on pientä häröä, pikkusen välillä paukauttaa putkessa hennosti, suunnilleen kaikki sytkänosat on vaihdettu eli tulpat,tulpanjohdot, pyörijä puola ja olikohan nyt ennää etes muuta vaihdettavaa

tulpat menee vielä vaihtoon ku on niin rikkaalla käyny että varmaan ottaneet itseensä. Suuttimet tietenkin voi olla kuluneet sen verran että voi olla suihku huonona, tämä kylläkin vaan arvailua, mutta pätkittäin ajossa olleena pitkällä aikavälillä saattas olla tehny kyttyrää suuttimille.
Tämmöstä pientä täsä aina välillä päivitelty, ehkä siitä joskus vielä autoki tullee
T.Sankari