Evon tallista | Mercedes blogi avattu

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.
Avatar
S202
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5567
Liittynyt: Ti 30.12.2008 13:40
Paikkakunta: Alavus

Re: Evon tallista | E270CDI -04

Viesti Kirjoittaja S202 »

Varmasti lisää
S124 300TE
W124 300D
Avatar
EVO X
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 3801
Liittynyt: Su 26.10.2003 13:18

Re: Evon tallista | E270CDI -04

Viesti Kirjoittaja EVO X »

tomant kirjoitti:
EVO X kirjoitti:
Taski kirjoitti:Tuleeko sulla joku 100tkm vuodessa ajoa, vai miksi olet niin pakkomielteinen tuosta kulutuksesta?
Kaikki raha mikä menee tähän kayttikseen on turhaa haaskausta! :lol: Mielummin kuluttaisin naftarahat ym. tuohon Cadillac projektiin. Kilsojat tulee tällähetkellä n. 60tkm vuodessa..
Oletko selvittänyt, lisäävätkö nuo leveät renkaat kulutusta verrattuna normirenkaisiin esim. lisääntyneen vierintävastuksen kautta?

tomant

Tietenkin ne lisää! varmasti litran verran menee noilla enemmän nassetta kuin vaikkapa 225/55R16 renkailla.. mutta onhan ne 16" rumat kun perkeleet ettei niitä voi käyttää että tuossa asiassa maksan mielummin vähän lisää ulkonäöstä. Vanteet on kuitenkin taas oma harraste kohteensa ja itse ostelen ja kunnostelen niitä oli niille käyttöä tai ei.
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91

1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair

http://garage59.blogspot.fi/

Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Avatar
EVO X
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 3801
Liittynyt: Su 26.10.2003 13:18

Re: Evon tallista | E270CDI -04

Viesti Kirjoittaja EVO X »

270 talvikuosissa. Alla 17" replica-alut + 225/50R17 Nordman 4:t. Renkaat huutaa kyllä melkoisesti, mutta sen hetken kun niillä kerkes liukkailla ajamaan niin pito oli varsin hyvä. Taloudellisuus yllättäen parani ja maantiellä mennään ajotietokoneen mukaan matalia nelosia. Päivittäisessä moottoritieajossa kulutus on talvinopeuksilla karvan alta 5.5l/100km. Pieniä haavereita on tässä syksyn mittaan kertynyt joiden vuoksi takapuskuri uusittiin ja maalattiin sekä konepelti ja kuskin lokari maalattiin. Vahingot olivat erillisiä ja kumpikaan ei johtunut omasta syystä. Mutta eihän siinä mitään uusi maalipintahanon ihan jees, kun ei sen kummemmista vaurioista ole kyse. Alla olevat kuvat kerkesin juuri napata ennen vahinkoja. Nyt auto on taas lyönnissä ja päivittäisessä ajossa. Ihan ihmeellisyyksiä ei ole tarkoitus tuolle tehdäkkään.

Kuva

Kuva

Jos kiinnostaa katsoa mihin se aika ihan oikeasti on mennyt tässä viimeisen neljän vuoden aikana niin käykää kurkkaamassa http://garage59.blogspot.fi/
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91

1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair

http://garage59.blogspot.fi/

Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
villeeino
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 261
Liittynyt: Ti 01.09.2009 10:04

Re: Evon tallista | E270CDI -04

Viesti Kirjoittaja villeeino »

Kyllä vähällä pääset jos jopa alle 5,5menee. Mulla s211 220cdi, renkaat 225/55/16, rengaspaineet luokkaa 2,5-2,6 ja kulutus ei paljo kesästä tippunut jolloin alla oli 245/40/18. Parhaimmillaan matka-ajossa tietsikka näyttää jotain reilu6 mutta todellisuus on yli7 vaikka maantieajoa ehkä 70-80%...."tuikutettu", juuri suodattimet vaihdettu, vikakoodeja ei näy.
Audi Q7

Ex: E-mersuja
Avatar
EVO X
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 3801
Liittynyt: Su 26.10.2003 13:18

Re: Evon tallista | W124 250D -93

Viesti Kirjoittaja EVO X »

Olisi aika varmaan päivitellä tilannetta myös Mersupuolella pitkästä aikaa. E270 kanssa tuli täyteen aikalailla tasan pari vuotta ja 120tkm jonka jälkeen auto siirtyi uudelle omistajalle Nurmijärvelle heinäkuun alussa. Harvinaisen vähänvikainen auto myytiin lähinnä siitä syystä että tuo -59 Cadillac on vain yksinkertaisesti saatava valmiiksi ensi kesää varten. Tarkoitus oli ja on siis ajella vähän edullisemmalla käyttökalustolla ainakin tuonne 2015 syksyyn asti. Isäni osti syksyllä 2013 aiheena olevan -93 vuoden 250D:n melko pitkän etsimisen jälkeen. Hyviä 124:ia ei vaan tuolla hetkellä ollut tarjolla joten vaatimuksista piti hieman tinkiä. Syy kakkosnelosen hankintaan oli käytännössä se että se maksoi vetokoukkuineen vähemmän mitä isän -07 E280:iin maksoi pelkkä koukku asennettuna. Isä ja tädin mies nouti auton pohjois pohjanmaalta kahdestaan joten kunnon tarkastaminen jäi itsellekin vasta jälkikäteen suoritettavaksi.

Auto ostohetkellä:

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Autossa olevat pintapuoliset ruostevauriot oli jo tiedossa eikä kyllä pikaisella tarkastelulla paljon muutakaan löytynyt.. Noo olihan siinä kaikkea pientä mm. antennin reijän ympäriltä oli ruoste päässyt nakertamaan, kuten myö kummastakin etulokasuojasta, kattoluukun etureunasta ja ovenkahvan ympäriltä takaovesta. Takaluukun kansi kilven alta on saanut oman osansa kuin myös korin kantit takapuskurin yläpuolelta. Helmamuoveista ja puskureista oli maalit kuluneet ilmeisesti hiekkateillä ajon vuoksi. Umpiot tai ainakin lasit oli eriparia jne. Auto oli hyvin karvalakki varusteilla ja takaniskatuet loistivat poissaolollaan. Niiden tilalla oli jäätävän kokoiset 6x9" pinta-asennus kotelot.

Autolla ei tässä vaiheessa ollut oikein käyttötarkoitusta muutakuin satunnainen peräkärryn veto, joten sille ei lähdetty tekemään isoja korjauksia. Ensimmäisenä paikattiin antennin reikä hitsaamalla siihen korjauspala joka saatiin purkuautosta.

Kuva

Kuva

Kuva

Toisella kertaa otettiin työn alle lokasuojat joista toinen parsittiin kasaan kahdesta lokarista ja toisen kanssa luovutettiin koska se oli sen verran huono. Sisusta purettiin kauttaaltaan ja pestiin. Samalla korjattiin penkin kulma ja hommattiin kuskin penkkiin puuttuva käsinoja joka sai myös uuden verhoilun muutaman kommeluksen kautta. Käsinojan alkuperäinen verhous oli nimittäin jäänyt toimittamatta verhoilijalle ja lopputulos oli vähintäänkin jäätävä. No sitähän en sitten hyväkynyt ja toimitin verhoilun takaisin tällä kertaa mallin kera. Nyt lopputulos oli hieno vaikkakin jouduimme käyttämään karo-kangasta pinta-osissa. Ne mustat sivukankaat kun oli tuhostettu edellisen pussukan kanssa.

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Tällaisenaan auton otti käyttöön velimies jonka E250D oli siihen aikaan maalarilla. Aikataulin venymisen vuoksi vanhempi lankku palveli veljen käyttiksenä melkein puolisen vuotta. Helmikuussa uudempi 250D oli vihdoin valmis ajoon joten auto jäi seisomaan. Ikävät asiat tulee aina yllättäen ja helmikuun lopulla rakas isä nukkui pois vain 67-vuotiaana. W211 sedan myytiin pois mutta tässä vaiheessa lankku jätettiin itselle, eipä tuon hintaista autoa paljoa järkeä ollut myydä kun sille näytti olevan tasaisesti tarvetta eikä se myöskään ollut isäni nimissä joten senkään suhteen ei ongelmia tulisi. Sumuisen alkukevään jälkeen kevätaurinko toi vähän piristysä elämään ja myös 250 kaivettiin talviunilta toisen veljen käyttöön. Kuukauden päästä pakettiauton tarve kasvoi sen verran suureksi että 250 jäi taas seisomaan. Itse ajattelin tässä vaiheessa toimia tuon oman suuren projektini hyväksi ja hävittää tuon hyvin palvelleen E270CDI:n. Mitenkään liian helppoa ei tuollaisen W211 korisen mersun myyminen tänä päivänä ole ja haaveet hyvästä hinnasta sai paiskata suoraan romukoppaan. Auto kuitenkin meni 3kk myymisen jälkeen kaupan mersuja harrastavalle kaverille. Oli siis aika ottaa lankku omaan ajoo,n koska tuollainen "idioottivarma" auto nyt kerran perheestä jo löytyi.
Itseä sen verran ahdistaa ajella rottaisella autolla, tein sille nopean fiksauksen heinäkuisena kesäviikonloppuna. Olin löytänyt hyvät alkuperäiset etulokasuojat joista maalasin toisen samalla kun maalasin jo tallissa odottaneet originellit AMG monoblokit. Olin löytänyt myös Mäntsälän luottopurkajalta hyvät 500E umpiot jotka pääsisivät paikalleen. Purkuautosta löytyi myös musta niskatuellinen hattuhylly kaikkine hilppeineen. Itse Karo-kuosiset niskatuet löytyi Raptecin Petehriltä. Tallissa varmaan kohta kymmenen vuotta maannut takaluukun E-paneelikin pääsi käyttöön piilottamaan ruostevauriot. Paneelihan palveli ensimmäiset vuodet coupessa ennen kuin tein siihen suoran takaluukun ja sattumalta se oli sama 199 värinen.

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Parin viikon ajojen jälkeen saapui vihdoin uudet Hankookit koossa 215/45R17 Monoille, joten pääsin noista järkyttävän rumista tusinavanteista eroon. Asensin siinä alkuhuumassa samalla H&R:n -30mm jouset eteen 1' ja taaksee 3' kumeilla. Seuraavalla viikolla vaihdoinkin sitten taakse uudet Bilsteinen iskarit kun vanhat sanoi työsopimuksen irti. Takakelkkaan vaihdettiin uudet runkopuslat ja paukkuminen katosi sen siliän tien. Jäljelle jäi vain kertaalleen vaihdetun perän vaimea ulina ja kolkuttava kone. Ajatus siitä idioottivarmasta satakaksnelosesta alkoi pikku hiljaa häivetä kun palikkaa vaihdettiin joka viikko lisää ellei jopa päivittäin. Outo koneen kalkatus diagnisoitui lopulta kannen tiivisteeseen, jota ennen oli vaihdettu ailpainepumppu ja hydraulisen venttiilin nostimet. Öljyt ja suodattametkin vaihdettiin kolme kertaa kesän aikana ettei vika vaan ole liian löysissä öjyissä kun paineet karkaa. Lopulta viime viikolla vaihdoin uuden ketjunkiristäjän ja kappas vain paineet on normiajon jälkeen tyhjäkäynnillä 2.5 ja motarin jälkeen 1.5 kun ne ennen oli 1.2 ja 0.8... :crazy:

Pari viikkoa autolla ajeltuani alkoi laitteen karvalakkimaisuus suorastaan ketuttaa, joten lähdin varustemetsälle Mäntsälään. Ja sieltähän sitä tarttuikin mukaan melkoinen määrä roinaa ja rompetta. Autoon on nyt lisätty mukavuusvarusteita niin että tuo päivittäinen 130km työmatka ei enää niin paljon ahdista. Silti karu ulkokuori ketuttaa, mutta kahden ylimaalaus ajan perumisen jälkeen päätin että teen sitten kuitenkin sen Cadillacin ensin pois, sillä sitähän varten tuo E myytiin, ei lankkua varten. Tarkoitus kuitenkin olisi siis maalauttaa koko katiska yli orkkisväreillä ja tehdä tästä mahdollisimman hieno yksilö. Tarkoitus ei ole myydä autoa minnekkään joten jääköön sitten vaikka odottelemaan museopäiviä entisöitynä jos joskus saa taas uudemman MB:n hankittua käyttöautoksi. Tällä mennään nyt toistaiseksi ja sen verran täytyy myöntää että on se vanha, mutta on se edelleen perhanan kova laite vaikka kilometrejä tulee reilusti.

Vielä lopuksi listaa mitä on tehty ja mitä vielä pitäisi tehdä:

- Korin ruosteiden korjaus; Antenninreikä, takapenkin alusta, takakelkan puslan kannake
- Uudet etulokasuojat, alkuperäiset
- Madallussarja
- Takaiskarit
- E500 ajovalot, lisäpitkät kytkettynä toimimaan valoviiksestä *OK
- Penkin korjaus
- Käsinoja
- Keskikonsolin liukukansikotelo
- Kangasmatot
- Takaniskatuet + hattuhylly + alipaineletkut + sähkösarja
- Penkinlämmittimet + alkuperäinen johtosarja
- Ulkolämpötilamittari, alkuperäinen
- Sähköantenni, alkuperäinen + johtosarja
- Sähkölasit eteen, alkuperäiset + johtosarjat + uudet ovipahvit
- Ortopedi istuin kuljettajalle + letkut ja johdot, alkuperäinen
- Jalopuupanelit oikeilla napeilla, etsitään vielä paremmat!
- Kaukosäätöinen keskuslukko linkkuavaimella
- Sportline nahkaratti, värjätty uudelleen
- Sportline vaihdekepin nuppi, verhoiltu uudelleen
- Uudet oranssit vilkut
- Uusi tuulilasi
- Hydrauliset venttiilin nostimet
- Alipainepumppu
- Kansiremontti, plaanattu, uusi tiivistesarja
- Moniurahihna + kiristin
- Jakoketjun kiristin
- Kaasuvivuston kaasujousi
- Jarrulevyt + palat
- Käsijarrukengät + asennussarja
- Uudet renkaat + vanteet AMG Monoblock 17 x7.7 + 8.5 & Hankook K110 215/45R17
- Konepellin pissapojan suutin
- Ground Zeron 4" + 5 1/4" koaksiaalit
- Irroitettava vetokoukku, alkuperäinen, kunnostettu mutta ei asennettu
- Pohjapanssari + vaihdelaatikon suojamuovi, asentamatta
- Uusi perä, vaihdetu 3.46->3.67 vaihdetaan takaisin ehjään 3.46:een kun ehditään
- Talvirenkaat + vanteet, kunnostettu W211 Elegance 16" vannesarja + Michelin X-ice 205/55R16

Vielä tarvetta:

- Pakoputken keskiosa vaimenimella
- takapyörän laakerit
- Ruostesuojaus
- 3.46 perä
- Uusi Soitin
- Ylimaalaus
- muuta?

Loppuun kuvat missä mennään nyt:

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91

1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair

http://garage59.blogspot.fi/

Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Avatar
aziz
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1638
Liittynyt: La 17.09.2005 11:30
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: Evon tallista | W124 250D -93

Viesti Kirjoittaja aziz »

Hyvännäköistä puuhastelua alkuperäishengessä.
Minkälainen projekti oli laittaa nuo penkinlämmitykset toimimaan? Joutuko tekemään mitää omia virityksiä vai menikö pelkästään alkuperäisellä johtosarjalla?
MB S205 220d 4-Matic -18
MB W219 CLS 55 ///AMG -05
MB W124 280T -95
MB W123 300 TDT -84
MB W115 Lang -74

Ex W208 CLK430 -01
Ex Volvo V40 2.0t -98
Ex BMW E30 316i -90
Avatar
EVO X
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 3801
Liittynyt: Su 26.10.2003 13:18

Re: Evon tallista | W124 250D -93

Viesti Kirjoittaja EVO X »

aziz kirjoitti:Hyvännäköistä puuhastelua alkuperäishengessä.
Minkälainen projekti oli laittaa nuo penkinlämmitykset toimimaan? Joutuko tekemään mitää omia virityksiä vai menikö pelkästään alkuperäisellä johtosarjalla?
Juu ihan orkkis johtosarjalla saa asennettua ja penkinlämmittimien vastukset on helppo asentaa vanhoihin penkkeihin. Tietenkin pitää ottaa huomioon että vastukset pitää purkaa saman mallisesta penkistä. Eli alle -89:n vastukset on eri malliset kuin 89->. Johtosarja liitetään kuskin jalkatilassa lisävarusterimaan ja alkuperäisen sulakerasian viereen asennetaan alkuperäinen lisäsulakerasia. Sama johtosarja jakaantuu kummallekin penkille, käyttökatkaisimille ja jatkuu siitä takapenkin alle jonne asennetaan releboksi. Kun nuo hilut purkaa itse niin näkee samalla miten ne menee. Helppo projekti, eniten aikaa menee kun irrottaa maton ja asentaa penkkeihin vastukset.
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91

1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair

http://garage59.blogspot.fi/

Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Avatar
dansku
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1204
Liittynyt: Pe 15.10.2004 20:23
Paikkakunta: 09 alue

Re: Evon tallista | W124 250D -93

Viesti Kirjoittaja dansku »

Jos joskus meinaat luopua noista w211 16" elegance vanteista niin ilmoittele. Oon ettinyt tuollaisia itselleni.
S212 E220 -11
W123 230TE -83 MR
W201 2.6E -90 (sportline) MR
Avatar
EVO X
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 3801
Liittynyt: Su 26.10.2003 13:18

Re: Evon tallista | W124 250D -93

Viesti Kirjoittaja EVO X »

dansku kirjoitti:Jos joskus meinaat luopua noista w211 16" elegance vanteista niin ilmoittele. Oon ettinyt tuollaisia itselleni.
Onhan noita ollut myynnissä pitkin syksyä ainakin Torissa. En tiedä jaksaako noita alata myymään kun olen juuri saanut talvirenkaatkin kammettua päälle. Mutta hyviin 16" 8-reikäisiin joiden ET on alle 40 voin vaihtaa.
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91

1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair

http://garage59.blogspot.fi/

Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Avatar
EVO X
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 3801
Liittynyt: Su 26.10.2003 13:18

Re: Evon tallista | W124 250D -93

Viesti Kirjoittaja EVO X »

Olen kirjoittanut nyt kolmisen vuotta tuota Garage 59 -blogia joka kertoo Cadillac 59 kunnostuksesta. Koska noita mersuprojekteja on ollut ja tulee aina jossain määrin olemaan tein rinnalla nyt myös Mercedes blogin. Blogi keskittyy lähinnä newtimer ikäisiin mersuihin. Lähinnä ajatuksena on koota myös nämä projektit yhteen paikkaan kun nyt niiden projekti-topiceja on täällä ympäri foorumia. Käykää tsekkailemassa jos kiinnostaa. Päivittelen noita jo tehtyjä projekteja tässä kevään/kesän mittaan ja syssymmällä sitten aloitetaan ihmettelemään noita nykyisiä.

http://garage59-mercedes.blogspot.fi/" onclick="window.open(this.href);return false;

-Antti
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91

1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair

http://garage59.blogspot.fi/

Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Vastaa Viestiin