Om603 ST aihio, Remontissa uusittavat osat + muuta ihmettel?
Re: Om603 ST aihio, Remontissa uusittavat osat + muuta ihmet
Vaikka noi foorumin kovimmat virittät sanooki muuta nii silti purkasin ja tarkistasin ettei jäysteitä yms pskaa jää väliin ja putsaisin rasvan poisto aineella hyvin koko tiivisteen sekä lohkon että kannen ja sit maalaisin joka kerroksen erikseen Vht kupari sprayllä.
Maalaksen jälkeen oottelisin bout 30-40min ja löisin kannen momnenttii.
Maalaksen jälkeen oottelisin bout 30-40min ja löisin kannen momnenttii.
No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.tarvikemotti.com
www.tarvikemotti.com
Re: Om603 ST aihio, Remontissa uusittavat osat + muuta ihmet
Ihan miten vaanjeemu kirjoitti:Vaikka noi foorumin kovimmat virittät sanooki muuta nii silti purkasin ja tarkistasin ettei jäysteitä yms pskaa jää väliin ja putsaisin rasvan poisto aineella hyvin koko tiivisteen sekä lohkon että kannen ja sit maalaisin joka kerroksen erikseen Vht kupari sprayllä.
Maalaksen jälkeen oottelisin bout 30-40min ja löisin kannen momnenttii.

W211 4.0 CDI / om628
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
Re: Om603 ST aihio, Remontissa uusittavat osat + muuta ihmet
Mistäs sitten?Siekkinen kirjoitti:tuskin se ensimmäisenä on sieltä kerroksien välistä vuotamassa.jeemu kirjoitti:Vaikka noi foorumin kovimmat virittät sanooki muuta nii silti purkasin ja tarkistasin ettei jäysteitä yms pskaa jää väliin ja putsaisin rasvan poisto aineella hyvin koko tiivisteen sekä lohkon että kannen ja sit maalaisin joka kerroksen erikseen Vht kupari sprayllä.
Maalaksen jälkeen oottelisin bout 30-40min ja löisin kannen momnenttii.
No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.tarvikemotti.com
www.tarvikemotti.com
Re: Om603 ST aihio, Remontissa uusittavat osat + muuta ihmet
Täällähän on toinen toistaan hurjempia rojekteja... Nyt määki tajusin miksei auto oo oikeen koskaa kulukenu... Olis pitäny jättää rösönen kannentiiviste, siekkisellä laatikko vahvistamatta ja 2.8bar painetta vakio alakertaan. Oikotie onneen löytyny? 

It's hard to be a mersumies...
w203 c55 amg
w114 V8 sbc (=ei tarkoita jarruyksikköä...)
Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
MB 190 cosworth, sittemmin om603, hx40 super, 722.3 jne.
w203 c55 amg
w114 V8 sbc (=ei tarkoita jarruyksikköä...)
Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
MB 190 cosworth, sittemmin om603, hx40 super, 722.3 jne.
Re: Om603 ST aihio, Remontissa uusittavat osat + muuta ihmet
Pitää alkaa lottoamaan.jeemu kirjoitti:Mistäs sitten?
Opettele lukemaan ennen kuin alat kommentoimaan mitäänKummeli kirjoitti:Täällähän on toinen toistaan hurjempia rojekteja... Nyt määki tajusin miksei auto oo oikeen koskaa kulukenu... Olis pitäny jättää rösönen kannentiiviste, siekkisellä laatikko vahvistamatta ja 2.8bar painetta vakio alakertaan. Oikotie onneen löytyny?



W211 4.0 CDI / om628
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
Re: Om603 ST aihio, Remontissa uusittavat osat + muuta ihmet
Siekkinen kirjoitti: ...älä sitten lähe siihen hommaan että nostat koko ajan painetta. Pidä viimestään se kolme baaria rajana ja mielellään jo 2.8 baaria...
Siekkinen kirjoitti:Kummallekkin puolen vaan. Ei sitä tarvii purkamaan alkaa.
Niinno, noniin...Siekkinen kirjoitti:603 turbon automaatti kyllä kestää ainakin sen 500-600Nm kun nostaa paineita ja opettelee ajamaan sillä oikein (kaasu ylös vaihoissa).
It's hard to be a mersumies...
w203 c55 amg
w114 V8 sbc (=ei tarkoita jarruyksikköä...)
Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
MB 190 cosworth, sittemmin om603, hx40 super, 722.3 jne.
w203 c55 amg
w114 V8 sbc (=ei tarkoita jarruyksikköä...)
Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
MB 190 cosworth, sittemmin om603, hx40 super, 722.3 jne.
Re: Om603 ST aihio, Remontissa uusittavat osat + muuta ihmet
Eiköhän tämä OT ja muu turha paskanjauhaminen riitä ja keskitytään siihen omaan tekemiseen.Kummeli kirjoitti:Siekkinen kirjoitti: ...älä sitten lähe siihen hommaan että nostat koko ajan painetta. Pidä viimestään se kolme baaria ***rajana*** ja **mielellään** jo 2.8 baaria...Siekkinen kirjoitti:Kummallekkin puolen vaan. Ei sitä tarvii purkamaan alkaa. **(liimaamista varten. kyllä se nyt puhdistaa pitää)**Niinno, noniin...Siekkinen kirjoitti:603 turbon automaatti kyllä kestää ainakin sen 500-600Nm kun nostaa paineita ja opettelee ajamaan sillä oikein (kaasu ylös vaihoissa). **(tässäkään en ole kehottanut ketään olla vahvistamatta vaan vastasin kysymykseen paljonko nuo kestää)**
W211 4.0 CDI / om628
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
Re: Om603 ST aihio, Remontissa uusittavat osat + muuta ihmet
Kummeli voi pitää asiat omanatietonaan jos ei ole mitään rakentavaa asiaa.
Milläs te ootte noita reikiä koittanut pahveihin porailla? Ei ainakaan normi koneella, näyttäis repäsevän pahvin hajalle prkl...
Milläs te ootte noita reikiä koittanut pahveihin porailla? Ei ainakaan normi koneella, näyttäis repäsevän pahvin hajalle prkl...

190D 2.5d -89
E30 325 24v turbo 535hp/685nm 1,4bar
+ pari muuta bemaria
E30 325 24v turbo 535hp/685nm 1,4bar
+ pari muuta bemaria
Re: Om603 ST aihio, Remontissa uusittavat osat + muuta ihmet
Teet jostai levystä kaks palasta, jokka puristat pulteilla yhteen ja pahvi sinne väliin. Sitte purat tiivisteen ja hiot ne reikien reunat hyviks/törspöt pois. Menee se normiporanterällä ku on tuollane sapluuna.Kapanos kirjoitti:Kummeli voi pitää asiat omanatietonaan jos ei ole mitään rakentavaa asiaa.
Milläs te ootte noita reikiä koittanut pahveihin porailla? Ei ainakaan normi koneella, näyttäis repäsevän pahvin hajalle prkl...
It's hard to be a mersumies...
w203 c55 amg
w114 V8 sbc (=ei tarkoita jarruyksikköä...)
Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
MB 190 cosworth, sittemmin om603, hx40 super, 722.3 jne.
w203 c55 amg
w114 V8 sbc (=ei tarkoita jarruyksikköä...)
Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
MB 190 cosworth, sittemmin om603, hx40 super, 722.3 jne.
Re: Om603 ST aihio, Remontissa uusittavat osat + muuta ihmet
Ihan normi akku koneella ja kunnos olevalla terällä, maltti on valttia ja kah kylläpä tullee ok jäläkee.Kapanos kirjoitti:
Milläs te ootte noita reikiä koittanut pahveihin porailla? Ei ainakaan normi koneella, näyttäis repäsevän pahvin hajalle prkl...
Muutaman tiivarin poraillu noihi 12v koneisii ja jälestäpäi niittaukset aukassu ja siistiny josko aihetta ja LIIMANNU sillä
VHT kupari liimalla ta niinku oman nii Moparin vastaavalla.
No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.tarvikemotti.com
www.tarvikemotti.com
Re: Om603 ST aihio, Remontissa uusittavat osat + muuta ihmet
Siekkinen kirjoitti:<...>mutta tuskin se ensimmäisenä on sieltä kerroksien välistä vuotamassa.
Oliks tää se "om603 lämmöt" Siekkinen

Lisää tietoa: www.skg.fi
Re: Om603 ST aihio, Remontissa uusittavat osat + muuta ihmet
Millä hioit ?Kummeli kirjoitti:Teet jostai levystä kaks palasta, jokka puristat pulteilla yhteen ja pahvi sinne väliin. Sitte purat tiivisteen ja hiot ne reikien reunat hyviks/törspöt pois. Menee se normiporanterällä ku on tuollane sapluuna.Kapanos kirjoitti:Kummeli voi pitää asiat omanatietonaan jos ei ole mitään rakentavaa asiaa.
Milläs te ootte noita reikiä koittanut pahveihin porailla? Ei ainakaan normi koneella, näyttäis repäsevän pahvin hajalle prkl...
S212 4-matic, W126, Tr 5 4motion, Caddy 1,6 D, V602, V500, Nuffield 10/100+
Re: Om603 ST aihio, Remontissa uusittavat osat + muuta ihmet
Paineilimavingulla. Sitte jotaki taisin vetää ihan viilallaki...
It's hard to be a mersumies...
w203 c55 amg
w114 V8 sbc (=ei tarkoita jarruyksikköä...)
Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
MB 190 cosworth, sittemmin om603, hx40 super, 722.3 jne.
w203 c55 amg
w114 V8 sbc (=ei tarkoita jarruyksikköä...)
Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
MB 190 cosworth, sittemmin om603, hx40 super, 722.3 jne.
Re: Om603 ST aihio, Remontissa uusittavat osat + muuta ihmet
Miten tämä liittyy millään tavalla tähän projektiin? Ja muutenkaan kannentiivisteeseen? Ihan hyvin tuo kansi ja tiiviste mulla pitää vaikka liimaa on vaan kummallakin puolen. Valvoja on täällä näyttämässä mallia miten sitä turhaa paskaa jauhetaanveskola kirjoitti:Siekkinen kirjoitti:<...>mutta tuskin se ensimmäisenä on sieltä kerroksien välistä vuotamassa.
Oliks tää se "om603 lämmöt" Siekkinen

W211 4.0 CDI / om628
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
Re: Om603 ST aihio, Remontissa uusittavat osat + muuta ihmet
En ole täällä valvojan ominaisuudessa vaan samaa paskaa suoltamassa mitä sinäkin
**ttu jos tätä pitäisi vain valvojana lukea niin ottaisin heti lopputilin.
Liittyi kyllä kovasti noihin sinun "neuvoihin"... lämpöjen nousu ja tiivisteen pikkuvuoto kun menee ihan käsikädessä, ja miksi tehdä päin vit*ua kun voi tehdä samalla vaivalla oikeinkin. Mistä se tiiviste tietää vuotaa vain äärimmäisistä väleistä eikä kahden pellin välistä.

**ttu jos tätä pitäisi vain valvojana lukea niin ottaisin heti lopputilin.
Liittyi kyllä kovasti noihin sinun "neuvoihin"... lämpöjen nousu ja tiivisteen pikkuvuoto kun menee ihan käsikädessä, ja miksi tehdä päin vit*ua kun voi tehdä samalla vaivalla oikeinkin. Mistä se tiiviste tietää vuotaa vain äärimmäisistä väleistä eikä kahden pellin välistä.
Lisää tietoa: www.skg.fi
Re: Om603 ST aihio, Remontissa uusittavat osat + muuta ihmet
Eipä tuo taida vuotaa kun tiivisteen vaihto ei vaikuttanut yhtään mitään vaan tilanne pysyi samana.veskola kirjoitti:En ole täällä valvojan ominaisuudessa vaan samaa paskaa suoltamassa mitä sinäkin![]()
**ttu jos tätä pitäisi vain valvojana lukea niin ottaisin heti lopputilin.
Liittyi kyllä kovasti noihin sinun "neuvoihin"... lämpöjen nousu ja tiivisteen pikkuvuoto kun menee ihan käsikädessä, ja miksi tehdä päin vit*ua kun voi tehdä samalla vaivalla oikeinkin. Mistä se tiiviste tietää vuotaa vain äärimmäisistä väleistä eikä kahden pellin välistä.
W211 4.0 CDI / om628
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
Re: Om603 ST aihio, Remontissa uusittavat osat + muuta ihmet
No siitähän ei ollut puhetta niin on pakko spekuloida sillä todennäköisimmällä syyllä. Plaanasitko lohkon ja kannen ?
...ja jokos se jäähdytin on päivitetty niin selviää tämäkin mysteeri. Mulla nousee lämmöt noin 2-3 astetta kun painaa pedaalin lattiaan pidemmäksi aikaa vaikka ahdinkin on liian pieni eli pakopaine on yli 3 baria.
...ja jokos se jäähdytin on päivitetty niin selviää tämäkin mysteeri. Mulla nousee lämmöt noin 2-3 astetta kun painaa pedaalin lattiaan pidemmäksi aikaa vaikka ahdinkin on liian pieni eli pakopaine on yli 3 baria.
Lisää tietoa: www.skg.fi
Re: Om603 ST aihio, Remontissa uusittavat osat + muuta ihmet
Kansi tietenkin plaanattiin ja ponnistettiin, lohkoa ei plaanattu mutta hioin ja putsasin ja lopulta ruiskutin tiivisteen molemmille puolin kolme kerrosta copper gaskettia. Jäähdytintä ei ole vaihettu mutta varulta pesty sisältä ja ulkoa. Edelleen kun lämmönsäätimet ei ole min-asennossa (ihan sama onko puhallin ykkösellä vai nelosella) niin lämmöt ei nouse. Kokeilin jopa polttaa rengasta auto paikallaan kelaten joka vaihteen läpi mutta viisari ei noussut kuin yhdellä leveydellä.veskola kirjoitti:No siitähän ei ollut puhetta niin on pakko spekuloida sillä todennäköisimmällä syyllä. Plaanasitko lohkon ja kannen ?
...ja jokos se jäähdytin on päivitetty niin selviää tämäkin mysteeri. Mulla nousee lämmöt noin 2-3 astetta kun painaa pedaalin lattiaan pidemmäksi aikaa vaikka ahdinkin on liian pieni eli pakopaine on yli 3 baria.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
W211 4.0 CDI / om628
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
Re: Om603 ST aihio, Remontissa uusittavat osat + muuta ihmet
Dodii, saatiin kansilätkäkin tehtyä kun poraili pylväsporakoneella niin tule bueno
Aloin runkolaakereiden pultteja kiristää niin pari napsahti, mutta muutama pultti lähti venymään, joten kävin tilaamassa Veholta kaikki uudet runkolaakeri pultit. eikös ne sen 90nm ollut?
Männät on huljautettu kanssa paikalleen ja pitää odotella, että kaveri tuo tarpeeksi pienen (30nm + 90* astetta?) momenttiavaimen.
Ehkäpä se tästä vielä iloksi muuttuu
kaiketi..
Tulipahan maalattua lohkokin sinisellä ja kaikki alumiini osat soodapuhallettua

Aloin runkolaakereiden pultteja kiristää niin pari napsahti, mutta muutama pultti lähti venymään, joten kävin tilaamassa Veholta kaikki uudet runkolaakeri pultit. eikös ne sen 90nm ollut?
Männät on huljautettu kanssa paikalleen ja pitää odotella, että kaveri tuo tarpeeksi pienen (30nm + 90* astetta?) momenttiavaimen.
Ehkäpä se tästä vielä iloksi muuttuu

Tulipahan maalattua lohkokin sinisellä ja kaikki alumiini osat soodapuhallettua

190D 2.5d -89
E30 325 24v turbo 535hp/685nm 1,4bar
+ pari muuta bemaria
E30 325 24v turbo 535hp/685nm 1,4bar
+ pari muuta bemaria
Re: Om603 ST aihio, Remontissa uusittavat osat + muuta ihmet
Niin ja myöskin kiinnostaa, että mistä tunnistaa tuon 722.3 (iso turbon laatikko?)laatikon?
Myyjä antoi mukaan kun aikanaan ostin auton niin toisen vaihdelaatikon.. onko jossain päin joku numerosarja vai?
-Karri
Myyjä antoi mukaan kun aikanaan ostin auton niin toisen vaihdelaatikon.. onko jossain päin joku numerosarja vai?
-Karri
190D 2.5d -89
E30 325 24v turbo 535hp/685nm 1,4bar
+ pari muuta bemaria
E30 325 24v turbo 535hp/685nm 1,4bar
+ pari muuta bemaria
Re: Om603 ST aihio, Remontissa uusittavat osat + muuta ihmet
Numerosarjasta joo, mutta niitäki on erilaisia. Jos vahvistuttaa meinaa niin ei pitäs olla mitää väliä mikä 722.3 malli, jos vaan ylipäätään on tuo 722.3... en nyt muista missä se numerosarja siinä laatikossa on, mutta kyljissä vahva veikkaus?
It's hard to be a mersumies...
w203 c55 amg
w114 V8 sbc (=ei tarkoita jarruyksikköä...)
Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
MB 190 cosworth, sittemmin om603, hx40 super, 722.3 jne.
w203 c55 amg
w114 V8 sbc (=ei tarkoita jarruyksikköä...)
Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
MB 190 cosworth, sittemmin om603, hx40 super, 722.3 jne.
Re: Om603 ST aihio, Remontissa uusittavat osat + muuta ihmet
Esiintykö siin numerosarjassa just tuo 722.3? siel on numeroita niin saatanasti 

190D 2.5d -89
E30 325 24v turbo 535hp/685nm 1,4bar
+ pari muuta bemaria
E30 325 24v turbo 535hp/685nm 1,4bar
+ pari muuta bemaria
Re: Om603 ST aihio, Remontissa uusittavat osat + muuta ihmet
Joo, liekkö alkaa 124 tai 126 ja sitte on tuo 722.3... helkkaris ku oisit kysyny 2 päivää ennen nii olis ollu laatikko vieressä 

It's hard to be a mersumies...
w203 c55 amg
w114 V8 sbc (=ei tarkoita jarruyksikköä...)
Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
MB 190 cosworth, sittemmin om603, hx40 super, 722.3 jne.
w203 c55 amg
w114 V8 sbc (=ei tarkoita jarruyksikköä...)
Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
MB 190 cosworth, sittemmin om603, hx40 super, 722.3 jne.
Re: Om603 ST aihio, Remontissa uusittavat osat + muuta ihmet
.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Lisää tietoa: www.skg.fi
Re: Om603 ST aihio, Remontissa uusittavat osat + muuta ihmet
nojoo, oli siinä jotaki muutaki välissä 

It's hard to be a mersumies...
w203 c55 amg
w114 V8 sbc (=ei tarkoita jarruyksikköä...)
Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
MB 190 cosworth, sittemmin om603, hx40 super, 722.3 jne.
w203 c55 amg
w114 V8 sbc (=ei tarkoita jarruyksikköä...)
Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
MB 190 cosworth, sittemmin om603, hx40 super, 722.3 jne.
Re: Om603 ST aihio, Remontissa uusittavat osat + muuta ihmet
Jooh.. onkos muuten missään noita räjäytyskuvia tähän vempulaan? pitäs tsekkailla vähän, et mihin tulee mikäkin kun ei ihan 100% varmuudella muista.
190D 2.5d -89
E30 325 24v turbo 535hp/685nm 1,4bar
+ pari muuta bemaria
E30 325 24v turbo 535hp/685nm 1,4bar
+ pari muuta bemaria
Re: Om603 ST aihio, Remontissa uusittavat osat + muuta ihmet
Huoh..
Laatikkoa kasailin moottoriin kiinni, mutta eihän se prkl turbiinin paska ollut kunnolla pohjassa ja öljypumpusta kierteet/hahlot rikki poikki
Saakohan niitä erikseen ja mitä mahtaa maksaa koko roska?
käyköhän muista laatikoista?
Kasailen siis normi laatikkoa nyt kiinni, niin ei viitsi toista sellaista ostaa, koska se vahvistettu laatikko on toivomuslistalla.
Laatikkoa kasailin moottoriin kiinni, mutta eihän se prkl turbiinin paska ollut kunnolla pohjassa ja öljypumpusta kierteet/hahlot rikki poikki

Saakohan niitä erikseen ja mitä mahtaa maksaa koko roska?
käyköhän muista laatikoista?
Kasailen siis normi laatikkoa nyt kiinni, niin ei viitsi toista sellaista ostaa, koska se vahvistettu laatikko on toivomuslistalla.
190D 2.5d -89
E30 325 24v turbo 535hp/685nm 1,4bar
+ pari muuta bemaria
E30 325 24v turbo 535hp/685nm 1,4bar
+ pari muuta bemaria
Re: Om603 ST aihio, Remontissa uusittavat osat + muuta ihmet
Joltakin purku/varaosalootasta uus öljypumppu.Kapanos kirjoitti:Huoh..
Laatikkoa kasailin moottoriin kiinni, mutta eihän se prkl turbiinin paska ollut kunnolla pohjassa ja öljypumpusta kierteet/hahlot rikki poikki![]()
Saakohan niitä erikseen ja mitä mahtaa maksaa koko roska?
käyköhän muista laatikoista?
Kasailen siis normi laatikkoa nyt kiinni, niin ei viitsi toista sellaista ostaa, koska se vahvistettu laatikko on toivomuslistalla.
W211 4.0 CDI / om628
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
Re: Om603 ST aihio, Remontissa uusittavat osat + muuta ihmet
Ja aina se turbiini eka lootaan ja varmistetaan että menee tarpeeksi syvälle. Silmällä näkee jos on liian ulkona laatikon kiinnityspinnasta. Taitaa olla alle 10mm ulospäin siitä tasosta kun turbiini pohjassa. Eikä tarvita väkivaltaa tuohon operaatioon, siististi pujahtaa kun kaikki kohdallaan
En väitä etteikö näin olisi tehty, mutta muistutuksena kuitenkin, jatkakaa

En väitä etteikö näin olisi tehty, mutta muistutuksena kuitenkin, jatkakaa

Käyttis: W210 E55 AMG -00
Re: Om603 ST aihio, Remontissa uusittavat osat + muuta ihmet
Jooh, ei oo kuulemma kovin harvinaista tuo, ja sen takia ne onkin aika kiven alla..
Onkohan kellään tietoa, että käykö se jostain muusta laatikosta vai pitääkö nimen omaan olla tuo sama malli?
Onkohan kellään tietoa, että käykö se jostain muusta laatikosta vai pitääkö nimen omaan olla tuo sama malli?
190D 2.5d -89
E30 325 24v turbo 535hp/685nm 1,4bar
+ pari muuta bemaria
E30 325 24v turbo 535hp/685nm 1,4bar
+ pari muuta bemaria