Kantakortin Hebrea Suomeksi

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Vastaa Viestiin
Avatar
makijt
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 96
Liittynyt: Ti 29.04.2003 11:13
Paikkakunta: Tuusula
Viesti:

Kantakortin Hebrea Suomeksi

Viesti Kirjoittaja makijt »

Sainpa kantakortin kopion, mutta, mutta... vielä kun saisi siihen käännöksen selkokielelle niin hyvin menis. Jostain varmaan löytyy ohjeet tuon tulkitsemiseksi, mistä?

ps. tällä kertaa voidaan pysyä aiheessa :wink:
-makijt-

1988 Honda Goldwing GL1500
1999 C 200 Esprit automat
Avatar
Kaapo
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3800
Liittynyt: Ti 11.03.2003 08:38
Paikkakunta: Tampereen talousalue

Kokeile tätä

Viesti Kirjoittaja Kaapo »

Tästä voisi löytyä muutama vastaus. Muitakin osoitteita koodiavaimiin on, pitänee katsoa "varastosta".

http://www.geocities.com/MotorCity/Spee ... bcodes.htm

Ja tästä jotain lisää, kohdista Inneraustattungen ja Sonderaustattungen

http://www.230e.de/index.html

Ja tästä vielä lisää, avaussivun keskellä olevien "pallojen" takaa

http://www.amcon-luxled.com/mbcar/index.html

Nämä ovat sikäli tulkinnanvaraisia, että koodit vaihtelevat kori- ja vuosimalleittain aika tavalla vapaamuotoisesti. Jotkut taas pitävät kutinsa pidempään ja yli korimallirajojenkin.

Mutta jos saat "todistettavasti" jostain luettelosta muutaman koodin vastaamaan autosta löytyvää varustetta tai ominaisuutta, niin melkein voi sitten luottaa asiaan muidenkin osalta.

Itse sain W126:n auki täydellisesti, mutta aikaa se otti. Lääke löytyi englantilaiselta saitilta.

Täältä löytynee vielä jotain - ja yritettiin pysyä asiassa.... :) vaikka näin perjantaina se vähän vaikeaa onkin.

http://www.vfw123.de/
Exät: W114 250, W123 200D, W123 240D, W124 230E

- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
Avatar
Henri Junkkala
Perustaja
Perustaja
Viestit: 1290
Liittynyt: Ma 10.03.2003 22:07
Paikkakunta: Pitkäjärvi
Viesti:

Mistä kantakortti?

Viesti Kirjoittaja Henri Junkkala »

Olikos se nyt niin notta kantakortin kopion saapi Vehon maahantuomalle Mesenaatille juurikin Vehosta?

Mitäs ottavat siitä lystistä?

Mitenkäs sitten noiden saksasta uitettujen kanssa mahtaa olla?

T: Henkka

2009 Mercedes-Benz Atego 816 robottivaihteistolla ja ilmajousilla
2003 Mercedes-Benz 209.316 C209 CLK 270 CDI, 2D HT Coupé, 722.640 automaatti, lähes "Vollausstattung"
1993 Mercedes-Benz 124.106 VF124 E250D Lang , Italiassa rakennetusta 5-ovisesta ruumisautosta tehty 5,7 metrinen camokuvioinen paku, superturboprojekti työn alla
1994 Cadillac Fleetwood Eureka 6-door Limousine, 5,7L LT-1 V8, 4L60E automatic, 14-bolt GM diff
1995 Harley-Davidson XLHF 1210 "Fatster" custom build

EX-W123,2xC123,W124,S124,2xW201,W140 jne jne

"Ihmisen elämä on just niin hauskaa kuin mitä siitä itte tekee"
Avatar
makijt
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 96
Liittynyt: Ti 29.04.2003 11:13
Paikkakunta: Tuusula
Viesti:

Kantakortista tietoja...

Viesti Kirjoittaja makijt »

Kiitos tuosta, selvisi muun muuassa se, että tilattu alunperin normaalia korkeammilla jousilla, ilmankos keula on niin jämäkästi ylhäällä :)

420 = 4-vaihteinen automaatti
436 = ?
466= keskuslukitus
482= Jousitus suuremmalla maavaralla
504= taustapeilit, joista oikea sähköisesti säädettävä
533= 4 kaiutinta
593= Sävylasit, tuulilasi kaksivärinen ja turvalasit
600= ajovalopesimet
630= varoituskolmio
673= suurteho akku
932= väri: Lapisblaumetallic

eli vain pari jäi selviämättä.
Viimeksi muokannut makijt, Pe 13.06.2003 13:06. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-makijt-

1988 Honda Goldwing GL1500
1999 C 200 Esprit automat
Avatar
Kaapo
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3800
Liittynyt: Ti 11.03.2003 08:38
Paikkakunta: Tampereen talousalue

Re: Mistä kantakortti?

Viesti Kirjoittaja Kaapo »

Henri Junkkala kirjoitti:Olikos se nyt niin notta kantakortin kopion saapi Vehon maahantuomalle Mesenaatille juurikin Vehosta? Mitäs ottavat siitä lystistä? Mitenkäs sitten noiden saksasta uitettujen kanssa mahtaa olla?

T: Henkka
Jos en nyt aivan väärin muista, niin valmistenumerolla kantakortin kopion saa ainakin Vehon tuomaan kiesiin aivan kiitoskaupalla. Olikos niin, notta Timo L. kertoili tämän suuntaista. Uitetuista ei ossoo sannoo, mutta luulisi että Veho ei tee pesäeroa näiden välillä. Ja jos tekee, niin tehtaalta saa ainakin.
Exät: W114 250, W123 200D, W123 240D, W124 230E

- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
Avatar
makijt
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 96
Liittynyt: Ti 29.04.2003 11:13
Paikkakunta: Tuusula
Viesti:

Kantakortin tilaus

Viesti Kirjoittaja makijt »

Tältä herralta minä tilasin:

Max.Blauberg@veho.fi

ja kotiin tuli postissa ilman kuluja. Eikä kysellyt mistä tuotu vai suomen autoko.
-makijt-

1988 Honda Goldwing GL1500
1999 C 200 Esprit automat
Avatar
Timo L.
Moderator Admin
Moderator Admin
Viestit: 14189
Liittynyt: Ti 11.03.2003 19:16
Paikkakunta: Savonlinna

Re: Kantakortista tietoja...

Viesti Kirjoittaja Timo L. »

makijt kirjoitti: 420 = 4-vaihteinen automaatti
630= varoituskolmio
Onhan sulla ohjaustehostin? Minulla kun ohj. teh. + automaatti ovat yhdistetyt kombikoodin alle (426). Jännää.

630 Michelin-tyres (or aluminium wheels -5 parts?) Noin sanoo minun korttini, kun taas ECE-varoituskolmio olisi 656... no, kuten Jukka sanoi, tulkinnanvaraa eri lähteistä napattujen tietojen välillä löytyy. Itse pyysin tiedot Vehosta.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Avatar
Aapo.T
Valvoja
Valvoja
Viestit: 4661
Liittynyt: Ti 29.04.2003 22:53
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Aapo.T »

Minä tilasin sen kantakortin suoraan herra grothelta ja siinä kirjeessä oli selostettu kaikki varusteet. Kirjekuoressa on kaikki tehtaan leimat ja allekirjoitukset, tuli kahdessa päivässä postilaatikkoon =)
W114.011 250 1974 M130.923
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
Avatar
Juha K.
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 320
Liittynyt: La 22.03.2003 11:09
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Kantakortista tietoja...

Viesti Kirjoittaja Juha K. »

makijt kirjoitti: ...ilmankos keula on niin jämäkästi ylhäällä :)
.
Alunperin autosi keula lepäsi kyllä aika "matalalla", mutta kun vaihdatin siihen kesällä -96 etujouset, niin ilmeisesti laittoivat korjaamossa normaalia tuhdimmat vieterit eteen. Pari ekaa vuotta auton keula oli suorastaan häiritsevän korkealla. :shock:
Exät: 220b -64 (W111); 230B -69 (W114); 200B Aut. -83 (W123); 190E 2.0 -89 (W201); E300 Turbodiesel -97 (S210); E 200D -94 (W124); 300SEA -89 (W126) ja Vespa SS 180cc -67 sekä nykyiset: 250 S -66 (W108); 300 TDT -92 (S124) ja C 220 CDI T Avantgarde -08 (S204).
Johto(tähti)ajatus: "Sydämellä on syynsä, joita järki ei tunne" (Blaise Pascal)
Avatar
Timo L.
Moderator Admin
Moderator Admin
Viestit: 14189
Liittynyt: Ti 11.03.2003 19:16
Paikkakunta: Savonlinna

Re: Kantakortista tietoja...

Viesti Kirjoittaja Timo L. »

Passailkaapa kumeilla? Jos keulassa on vaikka kolmosen tai nelosen kumit, niin ykkönen vaikutanee jo mukavan "matalalta".
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Avatar
makijt
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 96
Liittynyt: Ti 29.04.2003 11:13
Paikkakunta: Tuusula
Viesti:

Re: Kantakortista tietoja...

Viesti Kirjoittaja makijt »

Timo L. kirjoitti: Onhan sulla ohjaustehostin? Minulla kun ohj. teh. + automaatti ovat yhdistetyt kombikoodin alle (426). Jännää.

630 Michelin-tyres (or aluminium wheels -5 parts?) Noin sanoo minun korttini, kun taas ECE-varoituskolmio olisi 656... no, kuten Jukka sanoi, tulkinnanvaraa eri lähteistä napattujen tietojen välillä löytyy. Itse pyysin tiedot Vehosta.
On tehostin ja numero 436, josta en tietoja löytänyt. Kantakortin yläosassa taas mainittiin ihan selkokielisenä, että alkuperäiskumit oli Continentalit.
Pitänee itsekin kysyä suoraan Vehosta noita numerkoodeja.
-makijt-

1988 Honda Goldwing GL1500
1999 C 200 Esprit automat
Avatar
Jori K
Mersumies
Mersumies
Viestit: 687
Liittynyt: Pe 04.04.2003 21:08
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jori K »

Muffler kirjoitti:Minä tilasin sen kantakortin suoraan herra grothelta ja siinä kirjeessä oli selostettu kaikki varusteet. Kirjekuoressa on kaikki tehtaan leimat ja allekirjoitukset, tuli kahdessa päivässä postilaatikkoon =)
Löytyykö 'herra Grothelle' yhteystietoja?
Avatar
Tapio R.
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 276
Liittynyt: Ma 04.08.2003 10:41
Paikkakunta: Helsinki

Kantakordin koodeista vielä?

Viesti Kirjoittaja Tapio R. »

Mites nämä kantakortin numerot? Olenkos tulkinnut oikein:
341 - additional lamp (onkos nää sit sumuvalot?)
524 - paintcoat preservation (onkos tämä joku maalipinnan erikoiskäsittely?)
486 - self-levelling suspension and undershields (siis pohjapanssariko?)

Lunttasin nämä Asiakkaan kantakortista, mutta mitäs nämä muut numerosarjat ovat näiden kolminumeroisten varustetunnusten alla?
Esim: 01 1220928, 05 1220928, 07 1247201, jne?
Avatar
Timo L.
Moderator Admin
Moderator Admin
Viestit: 14189
Liittynyt: Ti 11.03.2003 19:16
Paikkakunta: Savonlinna

Re: Kantakordin koodeista vielä?

Viesti Kirjoittaja Timo L. »

Tapio R. kirjoitti:Mites nämä kantakortin numerot? Olenkos tulkinnut oikein:
341 - additional lamp (onkos nää sit sumuvalot?)
524 - paintcoat preservation (onkos tämä joku maalipinnan erikoiskäsittely?)
486 - self-levelling suspension and undershields (siis pohjapanssariko?)
341 additional turn signal lamps
524 on jonkin sortin maalipinnan suojakäsittely. Esiintyy joissakin 70-80-l. Suomiautoissa (kuten minulla molemmissa).
486 automaattinen tasonsäätö ja pohjapanssari. Uskon, että tarkoitetaan taka-akseliston tasonsäätöä, koska täysin hydropneumaattisen alusta sain vain V8-Langeihin.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Avatar
Tapio R.
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 276
Liittynyt: Ma 04.08.2003 10:41
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kantakordin koodeista vielä?

Viesti Kirjoittaja Tapio R. »

Timo L. kirjoitti:
Tapio R. kirjoitti:Mites nämä kantakortin numerot? Olenkos tulkinnut oikein:
341 - additional lamp (onkos nää sit sumuvalot?)
524 - paintcoat preservation (onkos tämä joku maalipinnan erikoiskäsittely?)
486 - self-levelling suspension and undershields (siis pohjapanssariko?)
341 additional turn signal lamps
524 on jonkin sortin maalipinnan suojakäsittely. Esiintyy joissakin 70-80-l. Suomiautoissa (kuten minulla molemmissa).
486 automaattinen tasonsäätö ja pohjapanssari. Uskon, että tarkoitetaan taka-akseliston tasonsäätöä, koska täysin hydropneumaattisen alusta sain vain V8-Langeihin.
Juu, tason säätö löytyy tästä uudesta Mimmistä. Mutta tämä undershields viittaisi kyllä jonkun sortin suojiin. Pitääpä kurkata Mimmin alle, kunhan kelit tästä hieman kuivuvat :)

Nuo muut numerosarjat näiden 3-numeroisten alapuolella kortissa täytyy udella vissiin Veholta
Avatar
Kimmo S.
Mersumies
Mersumies
Viestit: 696
Liittynyt: La 12.07.2003 00:26

Re: Mistä kantakortti?

Viesti Kirjoittaja Kimmo S. »

Henri Junkkala kirjoitti:Olikos se nyt niin notta kantakortin kopion saapi Vehon maahantuomalle Mesenaatille juurikin Vehosta?

Mitäs ottavat siitä lystistä?

Mitenkäs sitten noiden saksasta uitettujen kanssa mahtaa olla?

T: Henkka
Itse kyselin USA:n Mb:stä kantakorttia samalla, kun kyselin tiettyjen osien merkkiä mallia, kun KL ja Veho eivät osanneet auttaa usa:n korinumumeron takia.
Meni muutama päivä niin vehosta otetiin yhteyttä, koska olivat saaneet pyynnön selvittää automme tiedot. Veholla oli kuin olikin muunnos ohjelma valmistenumeroihin ja sitä kautta sitten toimitettiinkin tarkat auton tiedot ja ei maksanut mitään. Kiitokset Veholle!
Volvo 855 T-5R & V70R AWD
Avatar
Mesedesi
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 3987
Liittynyt: Ma 01.09.2003 15:45
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Mesedesi »

Meikäpoika kun marssi tässä alkutalvesta tuonne paikalliseen mersuliikkeeseen (Autoputkola), ja kyseli kantakorttia tuohon ässäläiseen, niin varaosakaveri oli totisena kymppiä pyytämässä käpälä ojossa niistä tiedoista. Ei kuulemma enää noin vanhaan autoon saa suoraan, vaan Kerpertin pitää mennä jonnekin kantakorttivarastoon, joka sijaitsee siellä Untertürkheimissä - sen turkkilaisten huussin vieressä olevassa punaisessa liiterissä. (Siellä ylävintillä) :wink:

Mutta vieläkin minä ihmettelen tätä meikäläisen autossa olevaa varustekoodia 638, jolle ei kukaan löydä selitystä.

466 osoittautui keskuslukitukseksi. Onkohan se jo tehdastilauksena ollut viallinen... :D

592 oli ne lämpölasit varustettuna sinisellä raidalla tuulilasin ylälaidassa.

Mutta mikä on tuo 638...kertokaapa viisaat.... :(
Tärkeintä ei ole vauhdin määrä, vaan miltä se tuntuu.
Avatar
Tapio R.
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 276
Liittynyt: Ma 04.08.2003 10:41
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tapio R. »

Mesedesi kirjoitti:Meikäpoika kun marssi tässä alkutalvesta tuonne paikalliseen mersuliikkeeseen (Autoputkola), ja kyseli kantakorttia tuohon ässäläiseen, niin varaosakaveri oli totisena kymppiä pyytämässä käpälä ojossa niistä tiedoista. Ei kuulemma enää noin vanhaan autoon saa suoraan, vaan Kerpertin pitää mennä jonnekin kantakorttivarastoon, joka sijaitsee siellä Untertürkheimissä - sen turkkilaisten huussin vieressä olevassa punaisessa liiterissä. (Siellä ylävintillä) :wink:

Mutta vieläkin minä ihmettelen tätä meikäläisen autossa olevaa varustekoodia 638, jolle ei kukaan löydä selitystä.

466 osoittautui keskuslukitukseksi. Onkohan se jo tehdastilauksena ollut viallinen... :D

592 oli ne lämpölasit varustettuna sinisellä raidalla tuulilasin ylälaidassa.

Mutta mikä on tuo 638...kertokaapa viisaat.... :(
Tämä kertoi seuraavaa: http://www.mbclub.ru/mb/code/?lng=eng

638 - elimination of warning triangle (from 01.03.1973) eli oiskos varoituskolmio poistettu varustelistoista :roll:
Avatar
Timo L.
Moderator Admin
Moderator Admin
Viestit: 14189
Liittynyt: Ti 11.03.2003 19:16
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja Timo L. »

Mesedesi kirjoitti: Mutta vieläkin minä ihmettelen tätä meikäläisen autossa olevaa varustekoodia 638, jolle ei kukaan löydä selitystä.

Mutta mikä on tuo 638...kertokaapa viisaat.... :(
Kuten Tapio jo kertoi, 638 on varoituskolmion poisto.

http://www.sunpoint.net/~timppo/equipment.html

Missä autossasi tuo "varuste" on? Minulla se on W116:ssa.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Avatar
Mesedesi
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 3987
Liittynyt: Ma 01.09.2003 15:45
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Mesedesi »

Timo L. kirjoitti:
Mesedesi kirjoitti: Mutta vieläkin minä ihmettelen tätä meikäläisen autossa olevaa varustekoodia 638, jolle ei kukaan löydä selitystä.

Mutta mikä on tuo 638...kertokaapa viisaat.... :(
Kuten Tapio jo kertoi, 638 on varoituskolmion poisto.

http://www.sunpoint.net/~timppo/equipment.html

Missä autossasi tuo "varuste" on? Minulla se on W116:ssa.
No W116 tietysti. Sehän se on tässä harmaita hiuksia tuottanut.

Koska ko. koodi kerran tarkoittaa, että takakontissa ei ole varoituskolmiota, niin täytyy nakata niillä kolmella entisen omistajan tarvikekolmiolla sitten vaikka museokatsastajaa... :D
Tärkeintä ei ole vauhdin määrä, vaan miltä se tuntuu.
Avatar
Jani Haataja
Mersumies
Mersumies
Viestit: 588
Liittynyt: Ti 09.12.2003 10:23
Paikkakunta: Eura
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jani Haataja »

http://www.bekkoame.ne.jp/~mtor/mbcodedsc.html
Tuolta löytyi aika hyvä valikoima varuste yms koodeja...
MB W124 230EA 1986
Audi 100 2.0 1986

Ex MB:
W201 190D -84
W123 300D -81
W123 240D -79
W123 220D -78
W124 200D -88
W123 300D -85

http://w123club.digitalfinland.net/
http://sekuvain.com
Väisänen
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 415
Liittynyt: La 13.12.2003 14:50
Paikkakunta: Jämsä.

Viesti Kirjoittaja Väisänen »

Montakos kantakorttia pitäisi olla yhdessä autossa?
1. Huoltokirjassa.
2. Peräkontissa.
3. Löytyi soittimen takaa keskikonsolista

Onko muilta löytynyt vielä enemmänkin?
Avatar
Kaapo
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3800
Liittynyt: Ti 11.03.2003 08:38
Paikkakunta: Tampereen talousalue

Viesti Kirjoittaja Kaapo »

Yksi kortti huoltokirjassa, yksi samanlainen mutta erillisenä, kolmas takakontin "katossa" hattuhyllyn alla ja neljäs tietenkin syylarin vieressä konepellin alla, tyyppikilpi, joka tosin ei ole täydellinen paperiprintteihin verrattuna. :lol: . Ja Vehon tietokoneella varmuuskappaleet. Ja tehtaalla tietenkin kopiot. Joten on niitä :shock:
Exät: W114 250, W123 200D, W123 240D, W124 230E

- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
Ramstad
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 118
Liittynyt: Ke 10.03.2004 16:17
Paikkakunta: Kanta-Häme

Viesti Kirjoittaja Ramstad »

Nyt tulee varsinainen ufo-juttu, mutta uskokaa tai älkää, totta se on:

Oman Saksantuoni-Mersuni (E320 T -93 farmari) kantakortti löytyi vahingossa takaluukusta takaa katsottuna oikean puolimmaisesta tarvikelokerosta, jossa tunkki on, tunkin alapään paikallaan pitävän kumisen "tutin" alta siististi taivuteltuna.

Enpä olisi tuonne ikinä mennyt kurkkimaan, mutta autoa siivotessani päätin imuroida nuokin sivulokerot, ja kumitutti tarttui imuriin ja nousi pois paikoiltaan. Alta paljastuvan "roskan" olin jo melkein imuroimassa, kun mielenkiinto heräsi sen verran, että taivuttelin paperin auki. Ja sieltähän se kantakortti löytyi! :lol:
MB X253 GLC 250 d 4MATIC 2016 (M651.921)
ex.
MB W203 C200 CDI automatic -06 (M646.963)
MB W203 C200 CDI Business Elegance automatic -04 (M646)
MB W124 E320 T 24v Sportline automatic -94 (M104.992)
Avatar
Timo K.
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 332
Liittynyt: Ti 11.03.2003 22:41
Paikkakunta: Hollola

Viesti Kirjoittaja Timo K. »

no nyt löytyi tuo kauan kummitellut 863

863 - circulation fill orders (from 01.01.1978)

Siinäpä lisävaruste. :D
Koneella on koneen tahti
Avatar
Mesedesi
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 3987
Liittynyt: Ma 01.09.2003 15:45
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Mesedesi »

Timo K. kirjoitti:no nyt löytyi tuo kauan kummitellut 863

863 - circulation fill orders (from 01.01.1978)

Siinäpä lisävaruste. :D
Kirkulation fill orders...siis joittenkin pyörylöitten täyttötilaus?

(Huomatkaa sujuva lontoon taitaminen... :lol: )
Tärkeintä ei ole vauhdin määrä, vaan miltä se tuntuu.
Avatar
Tapio R.
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 276
Liittynyt: Ma 04.08.2003 10:41
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tapio R. »

Mesedesi kirjoitti:
Timo K. kirjoitti:no nyt löytyi tuo kauan kummitellut 863

863 - circulation fill orders (from 01.01.1978)

Siinäpä lisävaruste. :D
Kirkulation fill orders...siis joittenkin pyörylöitten täyttötilaus?

(Huomatkaa sujuva lontoon taitaminen... :lol: )
Heh :lol:

Kun kääntää tuon tekstin "863 - circulation fill orders" venäjäksi, niin saa vastauksen "viittaus täydentää tilaukset/tilauksia"
Avatar
Timo K.
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 332
Liittynyt: Ti 11.03.2003 22:41
Paikkakunta: Hollola

Viesti Kirjoittaja Timo K. »

Tapio R. kirjoitti:Heh :lol:

Kun kääntää tuon tekstin "863 - circulation fill orders" venäjäksi, niin saa vastauksen "viittaus täydentää tilaukset/tilauksia"

Tai sitten MB on ottanut optisesti luettavat tilauslomakkeet käyttöön, josta moinen maininta?
Koneella on koneen tahti
Vastaa Viestiin