muista myös poistaa sieltä moottori-ilmansuodatin kotelosta sellainen suppilo sillä on todella suuri vaikutus, kotelo täytyy purkaa kokonaan pois kyl sit ymmärtää et mistä osasta on kysymys.
Star lukua
Ohjelmointia
Nyk MB w204 -13 180cdi +200hp/+500nm
EX MB-200d 87- (Tuning)
Ex MD-E300DT 95- ST
jpeltoma kirjoitti: Jos sen läpän irrottaa niin kone saa tuutin täydeltä pakokaasua imupuolelle
eikös tämä läppä ollut vasta ennen egr reikää... ja kun erggrän poistaa käytöstä niin ei paljoa tavaraa tule.
iso E kirjoitti:muista myös poistaa sieltä moottori-ilmansuodatin kotelosta sellainen suppilo sillä on todella suuri vaikutus, kotelo täytyy purkaa kokonaan pois kyl sit ymmärtää et mistä osasta on kysymys.
Ilmaputkessa olevan puhtaan ilman rajoitinläpän ("kaasuläppä") irroitus on ihan asiallista. Samalla sitten se pakopuolelta tuleva saasta voidaan tulpata pellinpalalla, ellei luota siihen venttiilin kiinni pysymiseen.
Sitähän mää kysyin, tietokonehan se sielläkin kiukuttelee jos kiukuttelee. Tosin vähän samalla tekniikalla tehty se Vito (-99) mistä EGR tulpattiin, niin ei siinä mitään rajoituksia tullut oli MAF kiinni tai auki, varsinkin jos vetää vielä varmuudeksi suoran letkun ruiskutuspumpulle eli jättää sen ylipainesuoja härdellin pois välistä.