Seisontajarrun sielunelämä
-
- Vakiokalustoa
Seisontajarrun sielunelämä
No nyt se känkkä on purettu, tarvittavat heebelit on öljytty ja kaikki on periaatteessa kunnossa, mutta hemmetti kun en saa sitä oikein kasattua!
Olen nyt päivän sen kanssa kiroillut, ja se säätöjutskan hammasratas ottaa kiinni siihen ylempään jouseen. En vain ymmärrä miten se on mahdollista, eihän niitä kenkiä tai mitälie jarruttavia banaaneja saa sinne kuin yksin päin? Mitä teen väärin, kuvahaulla olen löytänyt kuvia joiden mukaan olen ne nakkulat asentanut just oikein, mutta silti ottaa kiinni. Toiselta puolelta olen yrittänyt ottaa mallia, mutta siellä katkesi jarrusatulan pultti, ja sitä ei noin vain porata irti sieltä että saisi toisen puolen auki.
Piru vie, mikä tässä mättää?
Olen nyt päivän sen kanssa kiroillut, ja se säätöjutskan hammasratas ottaa kiinni siihen ylempään jouseen. En vain ymmärrä miten se on mahdollista, eihän niitä kenkiä tai mitälie jarruttavia banaaneja saa sinne kuin yksin päin? Mitä teen väärin, kuvahaulla olen löytänyt kuvia joiden mukaan olen ne nakkulat asentanut just oikein, mutta silti ottaa kiinni. Toiselta puolelta olen yrittänyt ottaa mallia, mutta siellä katkesi jarrusatulan pultti, ja sitä ei noin vain porata irti sieltä että saisi toisen puolen auki.
Piru vie, mikä tässä mättää?
Yksi marsu mallia W124 300TD vm.88
Re: Seisontajarrun sielunelämä
Mikä auto?
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
- Sepelimies
- Vakiokalustoa
Sen jousen jos saat sinne takapuolelle niin ei muistaakseni ota kiinni siihen, ite laiton jousen etupuolelle ja ottaahan se siihen säätöön kiinni. Mutta haittaako se? Minustahan se tekee sopivan vastuksen sille säädölle ja helppo laskea napsut kun säätelee käkkäriä.
- S210 E320 CDI Avantgarde ´02 - "Tapiotettu"
Niin mihin autoon tätä remppaa ollaan tekemässä?
Eikös sekä kiristyssysteemin hammaspyörä täydy ottaakin siihen jouseen kiinni. Se ylempi jousi kenkien TAKApuolelle!
Näin mun mielestä ainaki W124, 201, 202, 203, 210
Näin mun mielestä ainaki W124, 201, 202, 203, 210
S211 320CDI -04
Vito 116CDI -13
Fiat 680H -79
Eihän se haittaa, jos lapsi on isänsä näköinen, kunhan on muuten terve!
Vito 116CDI -13
Fiat 680H -79
Eihän se haittaa, jos lapsi on isänsä näköinen, kunhan on muuten terve!
Sen rattaan kuuluukin otttaa siihen jouseen kiinni.
-
- Vakiokalustoa
No okei sit.
Unehtui tosiaan mainita tuo W124, se oli joskus tuossa signaturessa, mut onpahan kadonnu.
Jos se kuuluu ottaa kiinni nii kylhän voi huokaista helpotuksesta ku koko päivän olen niitä nakkuloita siinä käännelly enkä tajua miten sen sais olemaan ottamatta
.
Kiitokset osallistuneille, saanpahan sen känkän jiiriin toiselta puolelta edes.
Unehtui tosiaan mainita tuo W124, se oli joskus tuossa signaturessa, mut onpahan kadonnu.
Jos se kuuluu ottaa kiinni nii kylhän voi huokaista helpotuksesta ku koko päivän olen niitä nakkuloita siinä käännelly enkä tajua miten sen sais olemaan ottamatta

Kiitokset osallistuneille, saanpahan sen känkän jiiriin toiselta puolelta edes.
Yksi marsu mallia W124 300TD vm.88
-
- Mersumaanikko
noin se kuuluu olla

ja tässä näkyy miksi jousen pitää ottaa kiinni säätö rullaan, eli pitää säätörulla paikallaan ettei se pyöri itellään kireelle taikka löysälle (pitää säätö kohillaan)

jos jousi on ulkopuolella, sillä tuppaa olee kenkiä ulospäin kampeeva vaikutus, siksi se pitäs laittaa sisäpuolelle, että se vetäs kenkiä jarrukilpee vasten ja näin pysys paremmin säädöt kohillaan ja kuluu tasaisemmin
kuvat W126:sta

ja tässä näkyy miksi jousen pitää ottaa kiinni säätö rullaan, eli pitää säätörulla paikallaan ettei se pyöri itellään kireelle taikka löysälle (pitää säätö kohillaan)
jos jousi on ulkopuolella, sillä tuppaa olee kenkiä ulospäin kampeeva vaikutus, siksi se pitäs laittaa sisäpuolelle, että se vetäs kenkiä jarrukilpee vasten ja näin pysys paremmin säädöt kohillaan ja kuluu tasaisemmin

kuvat W126:sta

mullon pelkkiä romuja vaan