aatteli tommosen w210 606 turbon ostaa itelle ja ruveta pikkuhiljaa viritteleen. onko kukaa laittanu siihe sähköpumppuun 8mm elementtejä? saako sitä samallailla toimimaan mitä mekaanisen?
joo hankalaa se on osittain. on täsä tullu vaikka mitä luettua ja samalla unohettua mutta, mitä jos tohon laittaa sen mekaanisen pumpun niin tuleeko ongelmia sähköisen tomaatinkanssa yms?
karhulahti kirjoitti:joo hankalaa se on osittain. on täsä tullu vaikka mitä luettua ja samalla unohettua mutta, mitä jos tohon laittaa sen mekaanisen pumpun niin tuleeko ongelmia sähköisen tomaatinkanssa yms?
karhulahti kirjoitti:joo hankalaa se on osittain. on täsä tullu vaikka mitä luettua ja samalla unohettua mutta, mitä jos tohon laittaa sen mekaanisen pumpun niin tuleeko ongelmia sähköisen tomaatinkanssa yms?
Ameerikasta taisi saada helpostikin tuommosen vastaavan, ja semmosiahan on jo suomessakin käytetty.
Tosin kaikki nuo viritykset pitäisi piilottaa katsastusmieheltä, kun ABS ja muut turvajärjestelmät ei siten taida toimia ihan tarkkaan samalla tavalla kuin ennen.
Ameerikasta taisi saada helpostikin tuommosen vastaavan, ja semmosiahan on jo suomessakin käytetty.
Tosin kaikki nuo viritykset pitäisi piilottaa katsastusmieheltä, kun ABS ja muut turvajärjestelmät ei siten taida toimia ihan tarkkaan samalla tavalla kuin ennen.
Itelle tuli tommonen pcs ohjauspurkki tolle 722.6 lootalle johtosarjan kera, sekä 320cdi:n loota. Kokonaiskustannukset jäänee jonkin verran alle 3000e. Itse purkki kalliimpi johtosarjoineen kuin itse purkki. Roinat menossa hiljalleen autoon kiinni, jos tällä viikolla sais ajoon takasin.
Sultzi kirjoitti:Itelle tuli tommonen pcs ohjauspurkki tolle 722.6 lootalle johtosarjan kera, sekä 320cdi:n loota. Kokonaiskustannukset jäänee jonkin verran alle 3000e. Itse purkki kalliimpi johtosarjoineen kuin itse purkki. Roinat menossa hiljalleen autoon kiinni, jos tällä viikolla sais ajoon takasin.