!!! HUOM !!! CDI:LLÄ AJAVAT, TARKISTAKAA TERMOSTAATTI !!!
Re: !!! HUOM !!! CDI:LLÄ AJAVAT, TARKISTAKAA TERMOSTAATTI !!
Noniin tänään tuli vähä ajeltua... ei nouse yhtää nopeempaa lämmöt tällä termarin vaihdolla, mutta tosiaan nousee nyt kuitenki sinne "oikeille" lämpölukemille. Tänään lisää propellihattumeininkiä.... tein pleksistä "tuulisuojan" pikkucoolerin eteen nopeuttaakseni auton lämpenemistä, porailin siihen muutamia reikiä, jotta vähä ilma kiertäis.... ihan nipparivirityksellä kiinni sit vaan toi niin saa helposti pois kun ilmat lämpenee. Huomenna lisää testiä...
Nykyinen : MB W638 112 CDI
Exät :MB W202 200CDI, MB E 270CDI T W210, MB W202 T 200CDI
Exät :MB W202 200CDI, MB E 270CDI T W210, MB W202 T 200CDI
- tuoppitoukka
- Vakiokalustoa
- Viestit: 161
- Liittynyt: To 27.07.2006 09:25
- Paikkakunta: Tornio
Re: !!! HUOM !!! CDI:LLÄ AJAVAT, TARKISTAKAA TERMOSTAATTI !!
Koitas tulpata kokonaan, tai sitten tuota hanahommaa laittaa siihen pikkulauhulle, auttoi itsellä ainaki melkoisestiKris kirjoitti:Noniin tänään tuli vähä ajeltua... ei nouse yhtää nopeempaa lämmöt tällä termarin vaihdolla, mutta tosiaan nousee nyt kuitenki sinne "oikeille" lämpölukemille. Tänään lisää propellihattumeininkiä.... tein pleksistä "tuulisuojan" pikkucoolerin eteen nopeuttaakseni auton lämpenemistä, porailin siihen muutamia reikiä, jotta vähä ilma kiertäis.... ihan nipparivirityksellä kiinni sit vaan toi niin saa helposti pois kun ilmat lämpenee. Huomenna lisää testiä...

C200 CDi sport -00
Corolla 1.3 -94
C180 -94
Nissan Bluebird -87 "peltimiehen painajainen"
Corolla 1.3 -94

C180 -94
Nissan Bluebird -87 "peltimiehen painajainen"
Re: !!! HUOM !!! CDI:LLÄ AJAVAT, TARKISTAKAA TERMOSTAATTI !!
Joo tuo hanahomma tulee seuraavana listallani 

Nykyinen : MB W638 112 CDI
Exät :MB W202 200CDI, MB E 270CDI T W210, MB W202 T 200CDI
Exät :MB W202 200CDI, MB E 270CDI T W210, MB W202 T 200CDI
Re: !!! HUOM !!! CDI:LLÄ AJAVAT, TARKISTAKAA TERMOSTAATTI !!
VM 2006 200CDI automaatti 209tkm.
Vanhalla termostaatilla nousi lämmöt reilun 20km matkalla 80 viivalle. Eilen uusi termostaatti, 6 km ja lämmöt on pari viisarinmittaa yli 80
Vanha termari oli kuulemma alkuperäinen.
Vanhalla termostaatilla nousi lämmöt reilun 20km matkalla 80 viivalle. Eilen uusi termostaatti, 6 km ja lämmöt on pari viisarinmittaa yli 80

Vanha termari oli kuulemma alkuperäinen.
230 C 1978
Re: !!! HUOM !!! CDI:LLÄ AJAVAT, TARKISTAKAA TERMOSTAATTI !!
Saksasta kun tuli -04 200cdi 170tkm ajettuna, oli lämmöt n. 65 asteessa. Vaihdettiin 92 asteinen termari ja nous tonne parin viisarin verran yli 80. Ei ollu koko talvena suojaa ja silti pysyi lämmöt yli 80, kesti kyllä kovilla pakkasilla 20-30min päästä sinne lämpöihin maantiellä kun oli pari tuntia ollu tolpassa. Tulevana talvena kyllä saa suojaa keulalle nyt kun EGR on pois.
Viimeksi muokannut Misku, Ke 25.07.2012 17:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-04 w203 C 200cdi facelift
Re: !!! HUOM !!! CDI:LLÄ AJAVAT, TARKISTAKAA TERMOSTAATTI !!
Nyt on vaihdettu termari nro 4 muistaakseni. Mittarissa 415 000 km. Ite ajanu 160 000 km alkaen. Epäilen, että silloin oli alkuperänen termari.
Tällä viimesimmällä uudella termarilla nyt ekaa kertaa nousee lämpö kunnolla silmämääräsesti sinne 90 paikkeille, ja hieman ylikin. Aiemmin jopa uusilla termareilla ainoastaan vaivoin nousi yli 80. Ja sitten aika pian ei edes 80 päässy varsinkaan talvella.
Tällä viimesimmällä uudella termarilla nyt ekaa kertaa nousee lämpö kunnolla silmämääräsesti sinne 90 paikkeille, ja hieman ylikin. Aiemmin jopa uusilla termareilla ainoastaan vaivoin nousi yli 80. Ja sitten aika pian ei edes 80 päässy varsinkaan talvella.
Työkalu: W205 C300e -20 4Matic A Business Avantgarde (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, 4-veto, automaatti 9-v, hopea), 10 000 km
Museorekisteröity helmi (jo Paappa aikoinaan...): W111 220S -64 (rivi-6, rattivaihde 4-v, musta), 85 000 km
EX: W205 C350e -17 Elegance (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, airmatic, automaatti 7-v, hopea), 95 000 km
EX: W210 E320CDI -00 Classic (rivi-6, automaatti 5-v, hopea), 540 000 km
- Ensin koitetaan järkee, sitten voimaa ja sittenkin on vielä konevoimaa -
Museorekisteröity helmi (jo Paappa aikoinaan...): W111 220S -64 (rivi-6, rattivaihde 4-v, musta), 85 000 km
EX: W205 C350e -17 Elegance (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, airmatic, automaatti 7-v, hopea), 95 000 km
EX: W210 E320CDI -00 Classic (rivi-6, automaatti 5-v, hopea), 540 000 km
- Ensin koitetaan järkee, sitten voimaa ja sittenkin on vielä konevoimaa -
Re: !!! HUOM !!! CDI:LLÄ AJAVAT, TARKISTAKAA TERMOSTAATTI !!
Onko tuosta termostaattivaihtoehdosta kroonisia kokemuksia?
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... =2&t=82978" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... =2&t=82978" onclick="window.open(this.href);return false;
W211 220cdi
Re: !!! HUOM !!! CDI:LLÄ AJAVAT, TARKISTAKAA TERMOSTAATTI !!
Samaapa itse siellä kyselin, mutta aika hiljasta on ollu siinä threadissa. Meinasin kyllä itse laittaa tuon letkutermostaatin, kun kerta lämpenee kuullemma paljon nopeammin ja ilmeisesti kestääkin paremmin.cdi2002 kirjoitti:Onko tuosta termostaattivaihtoehdosta kroonisia kokemuksia?
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... =2&t=82978" onclick="window.open(this.href);return false;
Nyk: Japanilainen vispilä
ex S210 E270 CDI Avantgarde -00
ex S202 C180 TA Elegance -99
ex W202 C180 -94
ex W124 200E -88
ex S210 E270 CDI Avantgarde -00
ex S202 C180 TA Elegance -99
ex W202 C180 -94
ex W124 200E -88
Re: !!! HUOM !!! CDI:LLÄ AJAVAT, TARKISTAKAA TERMOSTAATTI !!
Hyvin on letkutermostaatti vitossa toiminut. Tosin ei alkanut heti toimimaan, olisiko ollut jumissa, en tiedä. Jopa vitoonkin helppo asentaa.
nyt: B 180 CDI -10. Hyundai Ioniq electric -17.
ennen: 200 D -75, 200 D -82, 240 D -84, 200 D -86, 300 D -89, 190 E -84, 250 TD -89,
220 D -96, C 220 D -96, E 220 D -99, Vito 108 CDI 99, S 420 L -96, ML 230 -99, E 220 CDI -03, S 320 L -99, ML 320 -99, S 600 L -00, E 220 CDI -12. Vito 111 CDI -05. S 320 CDI -07. Vito 113 CDI -11. E 300 Hybrid -13. E 250 CDI 4matic -14. E 200 CDI -10. C 200 CDI -09.
ennen: 200 D -75, 200 D -82, 240 D -84, 200 D -86, 300 D -89, 190 E -84, 250 TD -89,
220 D -96, C 220 D -96, E 220 D -99, Vito 108 CDI 99, S 420 L -96, ML 230 -99, E 220 CDI -03, S 320 L -99, ML 320 -99, S 600 L -00, E 220 CDI -12. Vito 111 CDI -05. S 320 CDI -07. Vito 113 CDI -11. E 300 Hybrid -13. E 250 CDI 4matic -14. E 200 CDI -10. C 200 CDI -09.
Re: !!! HUOM !!! CDI:LLÄ AJAVAT, TARKISTAKAA TERMOSTAATTI !!
Nyt on ollu letku termari 4 vuotta, lämmöt kesät talvet karvan yli 80 astetta.Kyselin oisko samaa termaria ollu 92 asteisena, mutta sillon ei ainakaan löytyny.Summa Summarum hyvin on pelittäny.
Re: !!! HUOM !!! CDI:LLÄ AJAVAT, TARKISTAKAA TERMOSTAATTI !!
Ensimmäinen kokonainen talvi tulossa E200cdi:llä (2001) ja mietityttää itseäkin tuo termostaattihomma. Syksyn aamupakkasilla, 5-8 pakkasastetta, kestää oikeinkin 20 kilometriä että nousee lämmöt siihen viisarin verran yli 80 asteen. Kyllähän tuo juuri ja juuri jaksaa odottaa, mutta miten käy, kun pakkasta on yli 20 astetta? Voiko näillä lukemilla jo päätellä jotakin termostaatin kunnosta vai pitääkö odottaa kovempia pakkasia? Lämmöt ei seilaa yhtään ja pitkässä ajossa aina nousee kuitenkin tuonne hieman yli 80 asteeseen.
W163 270 CDI automaatti 2004.
Ex: W210 200 CDI automaatti 2002.
Ex: W210 200 CDI automaatti 2002.
Re: !!! HUOM !!! CDI:LLÄ AJAVAT, TARKISTAKAA TERMOSTAATTI !!
osta se lämiskä siihen syylärin eteen, siinä lukee toisella puolella, että poista, kun ulkolämpö on yli 5 astetta (muistaakseni) (auf Deutsch)...nousee patalämmöt nopsasti ja pari viisarin mittaa sinne 80 asteen yli menee... -lämiskä ei maksa paljoa ees marmoritiskillä (ainaskin 5 vuatta sitte) 

320 CDI farkku -00 mausteineen.
Päässyt pois kahden opelin loukusta
Päässyt pois kahden opelin loukusta
Re: !!! HUOM !!! CDI:LLÄ AJAVAT, TARKISTAKAA TERMOSTAATTI !!
piti sannoo että se lämiskä kiinnitetään konepeltiin sisäpuolella kahella ruuvilla, jotka on jo siinä valmiina oottamassa( ainakin omassa peltilehemässä...)
320 CDI farkku -00 mausteineen.
Päässyt pois kahden opelin loukusta
Päässyt pois kahden opelin loukusta
Re: !!! HUOM !!! CDI:LLÄ AJAVAT, TARKISTAKAA TERMOSTAATTI !!
Ei taida tuo lämiskä enää sopia omaan maskiin kun siellä on jo lisävalojen valorauta ja ballastin möhkäleet.Potifaari kirjoitti:piti sannoo että se lämiskä kiinnitetään konepeltiin sisäpuolella kahella ruuvilla, jotka on jo siinä valmiina oottamassa( ainakin omassa peltilehemässä...)

W163 270 CDI automaatti 2004.
Ex: W210 200 CDI automaatti 2002.
Ex: W210 200 CDI automaatti 2002.
Re: !!! HUOM !!! CDI:LLÄ AJAVAT, TARKISTAKAA TERMOSTAATTI !!
Kiitos pojat tästä topicista.
Itselle syötetty Essolla tuota vanhaa virttä, että uudet dieselit ei lämpene, mutta termostaatin vaihdolla oman kärryn lämmöt saatu 90 asteen pintaan.
Itselle syötetty Essolla tuota vanhaa virttä, että uudet dieselit ei lämpene, mutta termostaatin vaihdolla oman kärryn lämmöt saatu 90 asteen pintaan.
Hankala tapaus.
Re: !!! HUOM !!! CDI:LLÄ AJAVAT, TARKISTAKAA TERMOSTAATTI !!
Laitoin w638 112 vitoon 89° letkutermarin mutta lämmöt ei nouse vieläkään ku johonkin 78°... Pitäskö ehtiä vieläki lämpösempi ?
onkos muuten noissa viton räppänöissä sitä "pikkutermaria"?
onkos muuten noissa viton räppänöissä sitä "pikkutermaria"?
W166 350 bluetec
S211 270cdi
W126 280s
S211 270cdi
W126 280s
Re: !!! HUOM !!! CDI:LLÄ AJAVAT, TARKISTAKAA TERMOSTAATTI !!
Nyt tarvii kyllä vähän apua! Mistä tuo pikku termostaatti löytyy väyrysestä!? Auto on 320 cdi vm. 2000. Yritin hakea ja seurailla letkuja, mutta en löytänyt. Foorumilta hakemalla ei löytynyt muuta kuin, että C-sarjalaisesta se löytyy heti keulalta, mutta en sitä kyllä omasta väyrysestä löydä
Voiko se olla jossain puskurin tai lokasuojan sisällä piilossa?

Re: !!! HUOM !!! CDI:LLÄ AJAVAT, TARKISTAKAA TERMOSTAATTI !!
Ei sulla välttämäti sitä ole. Eli jossei löydy niin ole tyytyväinen 

W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Re: !!! HUOM !!! CDI:LLÄ AJAVAT, TARKISTAKAA TERMOSTAATTI !!
Kuvan S203 220 CDI:hin laitettiin keskiviikkona uusi termostaatti. Lämmöt parikytä astetta ylös ja taas tarkeneekin autossa. Kulutuskin tippui ainakin puoli litraa. Eilen töihin keskikulutuksella 4,8 litraa... 

Re: !!! HUOM !!! CDI:LLÄ AJAVAT, TARKISTAKAA TERMOSTAATTI !!
Eikö kaikissa 320 cdi koneissa ole tuota pikku termostaattia? Mutta eihän sitä kyllä löydy vaikka kuinka hakis, jos sitä ei kerta ole olemassakaanMiHe kirjoitti:Ei sulla välttämäti sitä ole. Eli jossei löydy niin ole tyytyväinen

Re: !!! HUOM !!! CDI:LLÄ AJAVAT, TARKISTAKAA TERMOSTAATTI !!
Tuli tuossa viime talvena vaihdettua termari W638:iin ja kaikki toimi hienosti kunnes nyt sitten alkoi oireileen siihen malliin että lämmöt ei nouse juuri ollenkaan vaan on siinä n.50 astetta. Onko nuo termarit Vitolaisissa ihan kulutus tavaraa vai onko noissa jokin toinen heikko kohta mikä tuossa voi alkaa reistaileen? Myöskään ei puhalla lämmintä vaikka webasto on päällä
Onkos tuossa muita mieleentulevia vikoja mikä tuon vois aiheuttaa?

Re: !!! HUOM !!! CDI:LLÄ AJAVAT, TARKISTAKAA TERMOSTAATTI !!
Kyllä niitä näköjään aika usein saa vaihdella... mulla kesti väykyssä 4 vuotta, W211 vaihdoin kun ostin auton. Varmaan weban lämmötkin karkaa kun pääsee kierrättämään jäähdyttimen kautta nesteitä (termari aukijumissa)...
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Re: !!! HUOM !!! CDI:LLÄ AJAVAT, TARKISTAKAA TERMOSTAATTI !!
Minä hommasin -04 mallin CLK 270 cdi:n ja siinähän lämmöt ei noussut 80 asteeseen, ennenkuin oli sata kilometriä mittarissa. Laitoin Volvo 343:sen termostaatin ylävesiletkuun ja lämmöt nousee parinkymmenen kilsan jälkeen 96-100 asteeseen. Nyt huoli on siitä, että lämmöt on liian korkealla ja mitä siitä on haittaa ja seuraamuksia ? Otanko pois vai poraanko reiän? Mitä teen?
Re: !!! HUOM !!! CDI:LLÄ AJAVAT, TARKISTAKAA TERMOSTAATTI !!
vaihdat alkuperäisen termarin ja otat viritykset pois.
Re: !!! HUOM !!! CDI:LLÄ AJAVAT, TARKISTAKAA TERMOSTAATTI !!
Eipä nosta lämpöjä oikein reippaasti tuo V6 kun on EGR poistettu käytöstä. Ennen nousi yhden pykälän yli 80 asteen. Nyt kun pakkasta 10-12 astetta ni nousee vain 80 asteeseen, vaikka kengii välillä niin silti tippuu takas 80 asteeseen. Riittää vielä nippa nappa muttako pakkasta 20 astetta ni ei varmaaan riitä.
Tänään vaihdoin termarin. Tarvikkeena sellanen missä alkuperäinen varaosa numero. Vain se Mersun tähti oli siitä poistettu hiomalla. EI mitään vaikutusta. Ylä vesiletku ihan jääkylmä eli ei varmaan valskaa tuo 87 termari. Ei vaan jaksa pitää lämpöjä enempää.. Miten muilla lämpiää V6 jos EGR poistettu? Ja onko näissä se pikku termari jossakin?
EDIT:
Aamulla töihin ajo. Wepasto päällä 10km ja sen avulla lämmöt +75 asteeseen. Kun sammutin wepaston niin 20km kohdilla nousi lopulta 80 asteen viivale. kokoajan nopeutta 100km/h. Lopussa kävi viivan yli 80 mutta kun kaasun löysäsi ramppiin niin takas 80 asteeseen.. Viima "Pahvi" on keulilla..
Tänään vaihdoin termarin. Tarvikkeena sellanen missä alkuperäinen varaosa numero. Vain se Mersun tähti oli siitä poistettu hiomalla. EI mitään vaikutusta. Ylä vesiletku ihan jääkylmä eli ei varmaan valskaa tuo 87 termari. Ei vaan jaksa pitää lämpöjä enempää.. Miten muilla lämpiää V6 jos EGR poistettu? Ja onko näissä se pikku termari jossakin?
EDIT:
Aamulla töihin ajo. Wepasto päällä 10km ja sen avulla lämmöt +75 asteeseen. Kun sammutin wepaston niin 20km kohdilla nousi lopulta 80 asteen viivale. kokoajan nopeutta 100km/h. Lopussa kävi viivan yli 80 mutta kun kaasun löysäsi ramppiin niin takas 80 asteeseen.. Viima "Pahvi" on keulilla..
Viimeksi muokannut simppa80, To 29.11.2012 07:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
Re: !!! HUOM !!! CDI:LLÄ AJAVAT, TARKISTAKAA TERMOSTAATTI !!
2000km sitten vaihdettu termari 270 ML:ään. nyt -15c niin mitä sitä paskaa. lämmöt 50km ajon jälkeen 70c
Pikku termarin kierto tukittu.
On nuo stna surkeita nuo nykypäivän termostaatit.
Pittää peittää keula pahvilla niin saa ehkä' komentosillankin lämpimäksi.
Pikku termarin kierto tukittu.
On nuo stna surkeita nuo nykypäivän termostaatit.
Pittää peittää keula pahvilla niin saa ehkä' komentosillankin lämpimäksi.
Re: !!! HUOM !!! CDI:LLÄ AJAVAT, TARKISTAKAA TERMOSTAATTI !!
Sama juttu täällä, egr poistettu, lämpö nousee hitaasti mutta varmasti 87 asteeseen. Pysähdyksissä putoaa joitain asteita alaspäin. Ei taida parantua termarin vaihdolla? Ei ole webastoa, vain viimasuoja maskin takana ja lämmintä piisaa kabiinissa. Kulutus talvella järkyttävä 9L/100km.simppa80 kirjoitti:Eipä nosta lämpöjä oikein reippaasti tuo V6 kun on EGR poistettu käytöstä. Ennen nousi yhden pykälän yli 80 asteen. Nyt kun pakkasta 10-12 astetta ni nousee vain 80 asteeseen, vaikka kengii välillä niin silti tippuu takas 80 asteeseen. Riittää vielä nippa nappa muttako pakkasta 20 astetta ni ei varmaaan riitä.
Tänään vaihdoin termarin. Tarvikkeena sellanen missä alkuperäinen varaosa numero. Vain se Mersun tähti oli siitä poistettu hiomalla. EI mitään vaikutusta. Ylä vesiletku ihan jääkylmä eli ei varmaan valskaa tuo 87 termari. Ei vaan jaksa pitää lämpöjä enempää.. Miten muilla lämpiää V6 jos EGR poistettu? Ja onko näissä se pikku termari jossakin?
EDIT:
Aamulla töihin ajo. Wepasto päällä 10km ja sen avulla lämmöt +75 asteeseen. Kun sammutin wepaston niin 20km kohdilla nousi lopulta 80 asteen viivale. kokoajan nopeutta 100km/h. Lopussa kävi viivan yli 80 mutta kun kaasun löysäsi ramppiin niin takas 80 asteeseen.. Viima "Pahvi" on keulilla..
W211 E320cdi V6
Re: !!! HUOM !!! CDI:LLÄ AJAVAT, TARKISTAKAA TERMOSTAATTI !!
Voin myydä sulle orginaalin takuula toimivan termarinXV70D kirjoitti:Sama juttu täällä, egr poistettu, lämpö nousee hitaasti mutta varmasti 87 asteeseen. Pysähdyksissä putoaa joitain asteita alaspäin. Ei taida parantua termarin vaihdolla? Ei ole webastoa, vain viimasuoja maskin takana ja lämmintä piisaa kabiinissa. Kulutus talvella järkyttävä 9L/100km.simppa80 kirjoitti:Eipä nosta lämpöjä oikein reippaasti tuo V6 kun on EGR poistettu käytöstä. Ennen nousi yhden pykälän yli 80 asteen. Nyt kun pakkasta 10-12 astetta ni nousee vain 80 asteeseen, vaikka kengii välillä niin silti tippuu takas 80 asteeseen. Riittää vielä nippa nappa muttako pakkasta 20 astetta ni ei varmaaan riitä.
Tänään vaihdoin termarin. Tarvikkeena sellanen missä alkuperäinen varaosa numero. Vain se Mersun tähti oli siitä poistettu hiomalla. EI mitään vaikutusta. Ylä vesiletku ihan jääkylmä eli ei varmaan valskaa tuo 87 termari. Ei vaan jaksa pitää lämpöjä enempää.. Miten muilla lämpiää V6 jos EGR poistettu? Ja onko näissä se pikku termari jossakin?
EDIT:
Aamulla töihin ajo. Wepasto päällä 10km ja sen avulla lämmöt +75 asteeseen. Kun sammutin wepaston niin 20km kohdilla nousi lopulta 80 asteen viivale. kokoajan nopeutta 100km/h. Lopussa kävi viivan yli 80 mutta kun kaasun löysäsi ramppiin niin takas 80 asteeseen.. Viima "Pahvi" on keulilla..

Montako viivaa mittarisa yli 80 on 87 vai katoks ilmastoinnin paneelista? Kertokaa koodi thermaticiin missä näkyy nesteen lämpötila?
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
Re: !!! HUOM !!! CDI:LLÄ AJAVAT, TARKISTAKAA TERMOSTAATTI !!
Minulla on tod näk alkuperäinen termari. Paneelista katottuna nousee 87ast, näyttö 06. Lämpömittaripalkki 2 pykälää yli 80. Eli ei taida tuon ylemmäs päästä uudellakaan termarilla.
W211 E320cdi V6