Onnistuuko itse ottaa käyttöön tempomaatti vai vienkö suosiolla veholle?
*:sta ei kovin paljoa kokemusta, lähinnä vikojen hausta vain.
w202 tempomaatin asennus, ohjelmointi itse?
Re: w202 tempomaatin asennus, ohjelmointi itse?
Tietääkös kukaan? Viikonloppu painaa päälle, niin ois aikaa tutustua
Onko niinkin helppo, että vaihtaa vain asetuksia virtalukolta (EIS vai mikälie olikaan) vai pitääkö mennä jotain hankalampaa tietä?

Onko niinkin helppo, että vaihtaa vain asetuksia virtalukolta (EIS vai mikälie olikaan) vai pitääkö mennä jotain hankalampaa tietä?
Jalo
Uudemmissa ainakin versiokoodauksella... 202 en tiedä. Kokeile löytää jostain valikosta tempomat niin kyllä se siitä 
Etsivä löytää ja tekemällä oppii vai miten se meni?!?

Etsivä löytää ja tekemällä oppii vai miten se meni?!?
.
Kaikissa softaversioissa ei ole sitä säädintä siellä ohjelmassa, vaan niihin pitää se muuttaa toimivaksi.
Mielestäni sellaisissa versioissa,jossa pelkästään staarilla aktivoimalla rupeaa toimimaan, se vaihtoehto myös valikosta löytyy.
Ohjelmanmuutoksella sitten sai kaikkiin.
Kaikissa softaversioissa ei ole sitä säädintä siellä ohjelmassa, vaan niihin pitää se muuttaa toimivaksi.
Mielestäni sellaisissa versioissa,jossa pelkästään staarilla aktivoimalla rupeaa toimimaan, se vaihtoehto myös valikosta löytyy.
Ohjelmanmuutoksella sitten sai kaikkiin.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Auto on vuosimallia 98 ja 180 pensakoneella, en ole mustanut mainita
Virtalukko valikoissa oli jotain vakkarin toimintoja, pitänee katsella sieltä vielä tarkemmin.

Virtalukko valikoissa oli jotain vakkarin toimintoja, pitänee katsella sieltä vielä tarkemmin.
Jalo