Onko sama tiiviste ja/tai sopiiko samoihin kiinnityksiin bensakoneen kanssa?
Tähän asti on selvinnyt, että M103 öljypohja on liian lyhyt vaikkakin on sama tiiviste M103 kanssa. Uskoisin, että asia on sama OM603 öljypohjan kanssa .
Taitaa olla niin että jos on diesel miehiä niin on pelkästään diesel osaa ja räjäytettyä st-osaa paikat pullollaan ja bensa miehillä taas toimivat bensakoneet paikallaan ja purettuna ei ollenkaan..vaikka dieseleistä hehkutellaan vaikka mitä sen luotettavuudesta..
Eikun jonnekin öljypohjia vertailemaan dieselmiehen luo.Modaaminen ois yksi vaihtoehto.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
atlas kirjoitti:Taitaa olla niin että jos on diesel miehiä niin on pelkästään diesel osaa ja räjäytettyä st-osaa paikat pullollaan ja bensa miehillä taas toimivat bensakoneet paikallaan ja purettuna ei ollenkaan..vaikka dieseleistä hehkutellaan vaikka mitä sen luotettavuudesta..
Eikun jonnekin öljypohjia vertailemaan dieselmiehen luo.Modaaminen ois yksi vaihtoehto.
Haha, näinhän voi olla.
Tuosta OM606 öljypohjasta ajattelin modata sopivan. Kunhan vain tietäisin sopiiko koko matkalta/pulttijaolta M104än.
EDIT: Tiiviste näyttäisi olevan sama OM606 ja M104.
atlas kirjoitti:Siis kiinnitys pinnoiltaan on lyhyempi vai itse öljypohja osuus on lyhyempi???
Samatiiviste eri mittainen pohja.....mites se on mahdollista?
En ole itse vielä päässyt kokeilemaan, mutta viisaammat mm. ulkomaansaiteilla sanovat näin.
"No, the m103 sump is shorter than the m104.
You can bolt it on, but the timing cover has nothing to bolt to and will not seal."
Eli M103 öljypohja sopii kiinni, mutta ei ole tarpeeksi pitkä.
Kuitenkin dieselin kampuraa käytetään m104 koneisissa kun otetaan 3.4 tai 3.6 tilavuuksia eli aikapaljon on samaa oltava...lohko mitoituskin.
Eikös orkkis pohjaa voi muotilla nyt vai mitä tässä haetaan?
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor