Kaikenlaiset kokemukset otan kiitollisuudella vastaan.

Jukkis79 kirjoitti:Vaikka tämä aihe on ehkä hieman pannaan julistettu ja asiantuntijat osaksi kaikonneet täältä mutta... Tällä saralla aloitttelija kaipaisi hieman lisäinfoa aiheesta koska olisi tarve lähinnä EDC15 ja 16 perheen ECUjen datan lukemiseen ja miksei myös kirjoittamiseen. Onko kellään suositella piuhaa mikä tukisi näitä edm ecuja? En oikein viitsisi tilailla noita vehkeitä niinkuin summamutikassa kun ei omakohtaisia kokemuksia näistä ole.
Kaikenlaiset kokemukset otan kiitollisuudella vastaan.
Niin noissa mainituissa on säätely tehty helpoksi,Jukkis79 kirjoitti:Voihan hitsin pimpula kun ei oikein tiedä viitsiikö "tuhlata" rahojaan clooneihin tai huonoihin kopioihin mihin jo kerran staarin kanssa sorruin. Eihän se ole harrastus eikä mikään jossei siihen saa kaikkia rahoja kulumaan.
Moottorinohjaus näiden Stand alone ecujen hestec, gems ym on aika tavalla tuttua mutta Olssi tuntuu jotenkin vieraalta noiden jälkeen. Tavaraa on ihan liikaa ja aika paljon monimutkaisempaa kun vertaa kilpapuolelle.
Tietty ehkä vähän vaikuttaa etten ole koskaan edes nähnyt kun joku asiaan yhtään perehtynyt tekee Olssilla jotain, saattaisi ehkä helpottaa asiaa.
Minä olen sortunut kiinan clooneihin Gallettoon, MPPS:ään ja Staariin useaankin. Hetkeäkään en ole kyllä katunut näin omien harrastusten pareissa. Tietenkin joillekin voi sattua surkeat kopiot. Niin ja jos leipää meinaa alkaa tekemään niin kannattaa varmaan harkita vähintään kahteen kertaan alkaako Kiinan clooneilla värkkäämäänJukkis79 kirjoitti:Voihan hitsin pimpula kun ei oikein tiedä viitsiikö "tuhlata" rahojaan clooneihin tai huonoihin kopioihin mihin jo kerran staarin kanssa sorruin.
Toi on hyvä juttusimppa80 kirjoitti:Minä olen sortunut kiinan clooneihin Gallettoon, MPPS:ään ja Staariin useaankin. Hetkeäkään en ole kyllä katunut näin omien harrastusten pareissa. Tietenkin joillekin voi sattua surkeat kopiot. Niin ja jos leipää meinaa alkaa tekemään niin kannattaa varmaan harkita vähintään kahteen kertaan alkaako Kiinan clooneilla värkkäämäänJukkis79 kirjoitti:Voihan hitsin pimpula kun ei oikein tiedä viitsiikö "tuhlata" rahojaan clooneihin tai huonoihin kopioihin mihin jo kerran staarin kanssa sorruin.
Niin eli ei se aito/virallinen laite välttämättä autuaaksi tee..CDI203 kirjoitti: onkelmia on tullut joillekkin ihan viralisila/aidoilakin ihan jo luku vaihessa vaan se siitä jokainen tekkee rahoillaan mitä haluaa
Nyt on se kapistus kotiutunut mistä oli juttuJukkis79 kirjoitti:Näinhän se on. Ei kai siinä muuta ku kaupoille vaan ja leuka vasten rintaa jne... Onneks toi CDI203 on tossa kivenheiton päässä kun saa ecun solmuun...
Ja tuoreempi MPPS versio luki...Kumipää kirjoitti:Versio 14,662 ei lukenut Om629:ä, näyttäs että tarvii olla jotain 16 päälle versio.
Joutunee alkaa katteleen tuoreempaa, supporttia ei tässä versiossa ole
Eikai sitä pakosta tarvi, mutta helpottashan se elämääCDI203 kirjoitti:Ja tuoreempi MPPS versio luki...Kumipää kirjoitti:Versio 14,662 ei lukenut Om629:ä, näyttäs että tarvii olla jotain 16 päälle versio.
Joutunee alkaa katteleen tuoreempaa, supporttia ei tässä versiossa ole
(420 on sen verran harvassa että suurin osa pärjää ilman sen lukevaa kapistusta)
E:uudempi toimii myös bensa smartin (euro4)kanssa
Kun tehtaale lähetteli parit ecu:ut (smartin ja mb edc15c5)että saivat testailla ja kokeillla että mikä
Mättää kun ei toimi
Näky olevan yli 10k€ virallinen CMD kaikilla herkuilla...tuikku kirjoitti:.
Versio 5, tai uudempi.
Tuon jälkeen ei ole oikeastaan mitään kovin tärkeää tullut uutta.
Mulle toi Joulupukki lahjan vähän myöhässä, siinä lukee että CMD Tech ... Mistähän se tiesi sen mulle tuoda ...
Taittapi siinä CMD kohdalla tulla vielä jotain maksetavaa päällekinJukkis79 kirjoitti:Näky olevan yli 10k€ virallinen CMD kaikilla herkuilla...tuikku kirjoitti:.
Versio 5, tai uudempi.
Tuon jälkeen ei ole oikeastaan mitään kovin tärkeää tullut uutta.
Mulle toi Joulupukki lahjan vähän myöhässä, siinä lukee että CMD Tech ... Mistähän se tiesi sen mulle tuoda ...
Noo nyt on tilattu kalustoa riittävästi että ainakin pitäisi bitti tai toinenkin saada luettua. Ois vaan pitäny olla taas viisaampi ja tilata viime vuoden puolella kun tuli tää hieno alvikorotuskin tähän vielä. Noo ei kai se montaa kymmentä euroa lisää tee tälläsissä pikkutilauksissa. Olkoon lentokelit DHL:lle suosiolliset ja tiet hyvin aurattuja että sais paketit nopiasti