Joillain osilla on käyttötuntimittari, esim. ksenonvaloilla. Tietysti ihan vanhoissa autoissa
voi olla jo kolmannet polttimot menossa, mutta tällaisessa tapauksessa kilometreillä ei
enää liene väliä. Kunto ratkaisee, kuten edellä on todettu.
Tässä on mittarilukeman tallennuspaikkoja:
Tacho
TD Mittarilukema muutetaan mittariston diagnoosiliittimeltä
OBD Mittarilukema muutetaan OBD-diagnoosiliittimeltä
Module
E = EZS - Zündschloss - Virtalukko
Z = ZGW - Zentrales Gateway - CAN-väylien yhteysmoduli
G = Getriebesteuerung (Automatik) - Automaattivaihteiston ohjaus
I = Injektorsteuerung (Diesel) - Ruiskutuksen ohjaus dieseleissä
http://www.tacho-justierung.de/tachojus ... s-benz.php" onclick="window.open(this.href);return false;