olen lueskellut täältä foorumilta jo toista viikkoa kaikenlaisia vikoja jotka voisivat tähänkin vaikuttaa.
Kun ostin auton, se ei ollut käyntikunnossa. ostin uuden vj-kannen, pyörijän ja sytytystulpat, näillä lähti laakista käymään.
Käyttelin autoa pihassa jokusen aikaa, jätin sitten käyntiin ja menin itse kahville. Tulin kahvilta niin auto oli sammunut, mutta lähti hyvin uudestaan käyntiin joten eikun koeajolle. Alkuun auto toimi LÄHES moitteettomasti, pientä ontumista oli tyhjäkäynnillä. Puolentunnin ajelun jälkeen auto ei käynyt enää tyhjäkäyntiä, kierroksia oli oltava vähintään 1500rpm jotta pysyi käynnissä. Loppujenlopuksi auto ei enää pysynyt käynnissä eikä edes luvannut lähteä käyntiin. Tämän jälkeen annettiin jäähtyä yön yli. Jäähtymisen jälkeen yritetty käynnistää, lähtee käyntiin mutta todella satunnaisesti, melkein puolituntiakin saa yrittää starttailla jotta saisi käyntiin. Mutta kun lähtee käyntiin, niin käy kylmänä hyvin tyhjäkäyntiä ja kierroksia ottaa hyvin jos painaa kaasua tasaisesti(jos laittaa suoraan kaasun pohjaan, niin alkaa röpöttää). lämmetessään alkaa tyhjäkäynti röpöttämään ja kun tarpeeksi kauan autoa lämmittelee niin se ei jaksa enää käydä.
Tämän hetkinen tilanne: Lähtee todella huonosti käyntiin. Kipinää tulee, bensaakin tuntuisi tulevan(kun auto ei lähde käyntiin ja ottaa tulpat irti niin ovat hiukan kostuneet). Ainiin, olen vielä vaihtanut kampuranasentotunnistimen(ostin käytetyn), ei auttanut. Yj-rele on tinattu, ei auttanut. Kokeilin toista yj-relettä(230:sestä), ei auttanut. Puolalta jakajalle menevä sytytysjohto kokeiltu vaihtaa tuosta 230:sestä, ei auttanut..
Ja sellaisen erikoisen seikan olen huomannut tuossa starttaillessa, että auto yrittää käynnistyä kun lopettaa starttaamisen(mahdollisesti puolavika??).
Jos joku tuosta nyt sitten keksisi että mikä tätäkin autoa vaivaa, niin se olisi mahtavaa

Heitelkäähän ideoita